Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Pluu

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Pluu »

Grinn!!!

Ik snap dat helemaal hoor juffie! Bij mij is het nog niet eens verwekt, maar ik moet me ook al inhouden om nu al allemaal kinderspullen te kopen voor als t kind er eenmaal is.

Ik zag vandaag ook een heeeeeel erg super solide modern buggy-ding van Knorr bij de 2e hands winkel voor 12 euro, zo'n ding waar je nieuw boven de 100 voor betaald. Zo'n ding waarvan je denkt, musthave als je met een klein koter wil gaan wandelen op bospaadjes. Maar het is voor kinderen die al minimaal rechtop kunnen zitten. Dat duurt bij een niet-verwekt kind nog wel een tijdje, dak gaat zó niet blij zijn als er al die tijd een karretje in de gang staat...

Maar jij bent al een stuk verder, dus Jerry kan jou niet meer tegen houden om bergen rommel in huis te halen. 8-)
Crownless

Bericht door Crownless »

Knorr is toch zo'n kookproduct? Doen die ook babyspul dan? Als in, niet eetbaar babyspul? *#geenverstandvanheeft
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha ik dacht precies hetzelfde Crownless, maar toen ik even googlede, zag ik idd een kinderwagen van het merk Knorr, wat volgens mij wel een andere Knorr is dan die van de wereldgerechten enzo :D
Oh en ik heb wel verstand van babyspul, maar hier had ik ook nog nooit van gehoord hoor :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ook niet idd, Knorr?? En wij hebben ons zeer recentelijk nog verdiept in de wondere wereld van kinder ferrari's. 8-)

En vandaag heb ik mijn ECI bestelling binnengekregen:

Afbeelding :)

Jerry heeft de babykamer bijna leeg, dus donderdag sauzen! :static:
En dan kan ik EIN-DE-LIJK gaan stylen enzo! :static:
MILF :grin_ani:
murron

Bericht door murron »

Wij moeten hier straks 2 slaapkamers en een zolder gaan veranderen.De kamer van kleine m wordt de beebkamer..kleine m gaat naar kamer van grote m en die gaat naar de zolder toe.
Maar we hebben geen idee als de zolder voor of na de bouwvak gedaan wordt.Hopelijk voor want dan kan ik hopelijk ook nog wat meehelpen.Heb ik allemaal al doorgegeven aan woningbouw dus er wordt wel rekening mee gehouden,zover mogelijk is.

We zijn er wel achter ong hoe we de beeb-kamer willen hebben.Hopelijk kunnen we het laminaat krijgen waar we een bod op hebben staan (MP) dan wordt de vloer nl zwart voor een erg leuk zacht prijsje.
Damn zwanger zijn kost je een kapitaal in je huis zeg hahaha.

Whaaaa ik wil met alles al bezig gaan ,voor ik alleen nog maar gerold kan worden..ben al aardig tonnetje aan het worden...Vriendlief kwam van de week thuis en zei: wauw je hebt al een zwangere buik ...uuhh jah duhh er zit ook een beeb in...hij:ja maar het is al zo mooi duidelijk zichtbaar..aaahhh smelt...nog in smeltmodus grijpt hij mij stevig in mijn haar ,kust me stevig en aait intussen heel sweet zacht over mijn buik :inluv: :icon_biggrin: hijsliefff
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Awwww murron!!! :)

En ja, die buik!!! :shock: ineens!!! :shock:

Hij gaat me nu hier ook echt in de weg zitten met sommige dingen. En dan zegt men: ''Ja, het wordt alleen nog maar erger...'' Jaahaa, I know!!!

Wanneer ben je uitgerekend?
murron

Bericht door murron »

hahaha ik krijg nu al steeds de vraag...weet je zeker dat het er 1 is .jaa dat is zeker dat zeggen alle echo's die we al gehad hebben.
Uhm ik ben nu nog maar 12 weken ..in november ben ik uitgeteld.Hopelijk niet! op mijn verjaardag grmbl,vind ik sneu voor beeb.

Heb jij ook al zo vaak van die ongevraagde handen(vooral de vaag bekenden of juist totaal onbekenden) ineens over je buik heen ? ieuwww,opbokken,mijn buik!
Goh juffie ..je buik wordt alleen nog maar groter hoor wist je dat al (A)(A)(A)
Ben je al aan het waggelen of valt het nog mee?
Dikkie dikkkkk boek :D dikkie dik is leuk!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Die vraag ken ik ook ja! :mrgreen:

En die ongevraagde handen vallen wel mee. :) Maar misschien dat ik er ook niet zo'n probleem van maak. Ik vind het wel grappig. Maar, over het algemeen vraagt men het wel netjes. :)

Ik vind zelf dat ik nog prima loop, maar de omgeving vind dat ik wel ga waggelen. (En soms voel ik het ook wel hoor, dat ik dat doe... ;) )
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mss zal je buik nog wat krimpen straks weer murron? Met 12 weken is dat toch voornamenlijk nog opgezette darmen enzo?
Ik vond dat sowieso altijd heel raar, van die mensen die dan heel verbaast vragen of het er geen 2 zijn, of als ze vragen hoe lang je nog moet, en je zegt dan bijvoorbeeld 'oh nog 20 weken' en dat ze dan verbaast uitroepen dat ze dachten dat je al voorbij je uitgerekende datum zou zijn, en dan een dag later weer mensen die zeggen: oohh je hebt wel een heel bescheiden buikje voor jouw termijn zeg!

Ik heb bij zwangere buiken ook altijd de neiging om er even overheen te aaien, maar vraag dat wel altijd eerst. En bij mensen die ik niet zo goed ken, hou ik me gewoon in, want ik vond het zelf ook irritant als mensen dat bij mij deden terwijl ik ze niet zo goed kende.
puppie

Bericht door puppie »

Wat dat betreft moeten mensen altijd wat te zeggen hebben denk ik wel eens :confused:
Hier was het het gezeur over of het een jongen of een meisje werd. Bij de derde wisten ze het allemaal hoor, het zou een jongen worden. #fail
Sowieso moeilijk hoor, gokken met een 50/50 winkans :biggrin:

Als ze aan mij vroegen of er geen 2 inzaten antwoordde ik standaard:"Nee hoor, ik ben van mezelf gewoon zo dik." Hoppa, gelijk uitgeluld 8-)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

LOL@puppie
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Babyfoons...

Wat zijn jullie ervaringen? Voor- en nadelen? Kortom... roept u maar!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

nadeel: op de een of andere manier zorgen ze er altijd voor dat mensen stomende sex/geheimen/ruzies/roddels horen die ze niet moeten horen (Mijn kennis komt uit soapseries :clown:)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppie

Bericht door puppie »

juffie schreef:Babyfoons...

Wat zijn jullie ervaringen? Voor- en nadelen? Kortom... roept u maar!
Vbij kind 1 hadden we een Phillips. Ideaal ding, niks te klagen.
Bij de andere 2 heb ik nog nooit een babyfoon gebruikt, dus geen ervaring met anderen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

waarom niet puppie?
Plaats reactie