Ikje mag op een workshop model staan voor de fotograaf van ondermeer die foto's in Xfiles. Normaal moet je een workshop met ervaren model volgen, maar de leraar fotograaf zei dat als ie een eigen model mee wou nemen, dat ie best Gille kon vragen.
Marijke schreef:Ik ben zo blij! Alles gaat zo goed! En vandaag hoorde ik dat er een nieuwe roddel over mij de rondte doet en stiekem streelt het mijn ego . Hahahaha.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat die roddel is .
Ik ben trouwens ook vrolijk! Net een flinke berg werk verzet, yay for me!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
W00T! De postbode had een pakje bij de buren achtergelaten, maar op het afhaalbericht niet vermeld welke buren dan. Ik woon in een flat, dus het zijn nogal wat buren. De dichtstbijzijnde had ik geprobeerd, maar die waren het niet. Dus had ik maar een briefje opgehangen in de lift en binnen het half uur kwam de buurman mijn boeken brengen. *juicht ende danst!*
Wel jammer dat ik geen ruimte heb om de tweede was op te hangen, en dat ik dadelijk weer was in de mand ga gooien. Maar nu voor een minuut of 10 is de wasmand leeg !
Mijn vriendje is ook lief. Die kwam me midden in de nacht van station Den Bosch halen toen bleek dat ik geen aansluiting had naar Eindhoven en me naar ende ellendig voelde en gewoon naar huis wilde.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!