Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
Re: Vrolijk!
Op het journaal was ook dat het bijna zeker een witte kerst wordt. Al was het alleen maar omdat de sneeuw niet meer voor de Kerstdagen wegdooit.
De laatste keer was in 1981, dus het is best heel erg zeldzaam.

MILF 

- eireann
- Site Admin
Dat is fijn afgehaald worden zeg!
super bedankt colet
!!
*verder iets tussen vrolijk en verdrietig in zit*
super bedankt colet

*verder iets tussen vrolijk en verdrietig in zit*
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
- Heerscher-vd-nacht
rosé!kitten schreef: Zal ik er wijn mee kopen?

en OT; eieren anne is terug!!!! *soenuh soenuh*
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Ja, t was goed zo.
Ik heb lol gehad omdat ik met 40 km p/u iemand heb ingehaald! En t is altijd fijn om iemand te knuffelen in de sneeuw.
En je huis is klaar voor de WS-kerst-invasie, Anne!
Oh niet moeilijk doen, gewoon tweede kerstdag schroevendraaier klaarleggen en dan zitten die stoelen zo in elkaar!
Ik heb lol gehad omdat ik met 40 km p/u iemand heb ingehaald! En t is altijd fijn om iemand te knuffelen in de sneeuw.
En je huis is klaar voor de WS-kerst-invasie, Anne!
Oh niet moeilijk doen, gewoon tweede kerstdag schroevendraaier klaarleggen en dan zitten die stoelen zo in elkaar!
Ik kreeg net via een mailinglijst over feminisme een supervette vacature binnen (coordinator voor een organisatie die zich inzet voor het recht van jongeren om vrije keuzes te maken op gebied van seksualiteit). Baan gaat in in maart volgend jaar, en mijn scriptie zou in april afzijn oorspronkelijk (wordt nu mei). Ik ga toch solliciteren, denk ik... Spannend!
- eireann
- Site Admin
Mijn koekblikje zag er erg schattig uit zo bedolven onder de sneeuw, maar t heeft me toch zonder problemen naar werk gebracht!
Ik ben er weer!

Ik ben er weer!
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Gaaf faery! Klinkt echt super inderdaad!faery schreef:Ik kreeg net via een mailinglijst over feminisme een supervette vacature binnen (coordinator voor een organisatie die zich inzet voor het recht van jongeren om vrije keuzes te maken op gebied van seksualiteit). Baan gaat in in maart volgend jaar, en mijn scriptie zou in april afzijn oorspronkelijk (wordt nu mei). Ik ga toch solliciteren, denk ik... Spannend!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Behalve dat ik toch niet ga solliciteren, denk ik. Net even de website bekeken, en ze gaan wel erg voor ontwikkelingssamenwerking, en van activiteit op nationaal niveau merk je weinig. En ik heb gewoon niet zo veel met Afrika. Ook willen ze bij voorkeur iemand die bepaalde ervaring heeft die ik nog niet heb (aantoonbare ervaring met internationale samenwerking, bijvoorbeeld), dus de kans dat ik het dan ga worden is klein.Sabrina schreef:Gaaf faery! Klinkt echt super inderdaad!faery schreef:Ik kreeg net via een mailinglijst over feminisme een supervette vacature binnen (coordinator voor een organisatie die zich inzet voor het recht van jongeren om vrije keuzes te maken op gebied van seksualiteit). Baan gaat in in maart volgend jaar, en mijn scriptie zou in april afzijn oorspronkelijk (wordt nu mei). Ik ga toch solliciteren, denk ik... Spannend!
Ben ik op zich ook wel nog steeds, maar ik heb denk ik net te weinig met ontwikkelingssamenwerking en net te weinig ervaring om aangenomen te worden. Ik moet ook twee referenties meesturen, en ik heb geen zin dat die mensen te vragen als de kans dat ik aangenomen wordt nihil is (qua oefening zou het wel goed zijn namelijk, solliciteren enzo).
- kitten
plus, je weet niet hoeveel mensen reageren. Voor hetzelfde geld ben je de enige! Dan wordt die ervaring ineens een stuk minder belangrijk hoor.
ja als het je tof lijkt zou ik gewoon toch solliciteren. Ik durf ook bijna nooit en ik werk nu ook ergens waar ik niks ervaring heb!
Dat is gedeeltelijk ook mijn redenatie. Nu ja, ik moet voor het nieuwe jaar beslissen, zodat ik mijn referenten op tijd kan vragen, aangezien de sollicitatie voor 15 januari binnen moet zijn.
- kitten
eenmaal gevraagde referenties blijven ook een tijdje goed.