Tattoos
Re: Tattoos
leerlingen hebben hem nog niet gezien en dat zal denk ik ook zo blijven. Ik ben redelijk beschermend op mn tattoos om ze niet altijd maar te laten zien dus mn benen zijn eigenlijk altijd bedekt
- JJV
zat net even een zap moment te hebben en kwam in een aflevering vallen die ik me niet zo kon herinneren..juffie schreef:http://www.rtl.nl/reality/tattoostories/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wisten jullie dat dit programma er is? Ik niet en ik zit nu afleveringen terug te kijken.
vond de transgender wel leuk die een

op r been wilde hebben
goed gezet ook
(weet niet 100% zeker of t deze transformer wel is .. zij zei dat er maar 1 vrouwelijke was, maar google spreekt dat tegen. .. hoewel dat meer voor t nerd&geek topic is of dat klopt)
vond t wel leuk statement.
~\v/~
- Daantje
- Contacteer:
Contact gehad met de ontwerpster van mijn kaartje. Ze vindt het prima als ik een tattooartiest aan de slag laat gaan op basis van haar ontwerp. Ze wist zelfs een tattoo-artiest te noemen die in de stijl werkt die ik ervoor in mijn hooft heb (waterverf). Tijd om te gaan sparen! En na te denken over de plek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Hier was ie net gezet. Herman heeft het hem ontworpen. Bloemen staan voor de kinderen, paradijsvogel voor vrijheid
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-stomme digibeet is-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- JJV
- JJV
Met het juiste decolleté zie je de kop van de vogel en het hart er tussendoor kijken 

Heel mooi en heel subtiel kleurgebruik (ik ben normaal van de zwarte tattoos).
Mooie symboliek ook. Maar wat ik me afvraag, heb je vier of vijf kinderen en wat betekent de bloemknop dan? (als deze vraag te privé is, hoor ik het wel :-))
funga
Mooie symboliek ook. Maar wat ik me afvraag, heb je vier of vijf kinderen en wat betekent de bloemknop dan? (als deze vraag te privé is, hoor ik het wel :-))
funga
Ik heb 5 kinderen, waarvan 4 in leven. Een zoon is met 41 weken doodgeboren. Vandaar de knop.
Mooie was dat de tattoo artist eerst het hart rood wilde maken maar toen hij hoorde dat de bloemen voor de kinderen stonden, hij gelijk begreep dat het juist daarom ging.
Mooie was dat de tattoo artist eerst het hart rood wilde maken maar toen hij hoorde dat de bloemen voor de kinderen stonden, hij gelijk begreep dat het juist daarom ging.
dank je voor de uitleg. ik had zoiets vermoed, maar wou geen verkeerde veronderstellingen maken.
Heel, heel mooie en bijzondere tattoo
Heel, heel mooie en bijzondere tattoo