zegeltjes en punten ruil topic

Zet hier je ongebruikte sub in de etalage. Of je motorfiets :)
Plaats reactie
Pluu

Re: zegeltjes en punten ruil topic

Bericht door Pluu »

Health City is een super-sportschool, als je het kunt betalen kan ik het zeker aanraden! Ik heb daar een keer een gratis proefles gedaan... hele mooie apparatuur, veel groepslessen voor wie dat leuk vindt is er elke dag veel keuze.. heerlijke sauna én stoombad, en ze hebben er zelfs een zwembad! En kinderopvang tijdens het sporten, en een eigen videotheek met DVD's die je gratis kunt huren....

Helaas is de prijs er ook naar. Alleen maar de moeite waard als je geld teveel hebt en/of er echt regelmatig gebruik van wilt maken, meerdere keren per week. Als je er in de praktijk maar 1x per week zit dan is het omgerekend wel heel prijzig. En voor ons zit het niet in de buurt, ik heb nu een sportschool op loopafstand en dat motiveert echt wel meer dan helemaal de tram moeten pakken om te kunnen sporten. Hoe meer tijd het kost om er te komen, hoe hoger de drempel. Dus ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan.

Maar als je vaak wil sporten en er eentje in de buurt hebt zitten dan is dat zeker aan te raden! Als de Health City voor mij op loopafstand zat dan zou ik het serieus overwegen, zelfs al is het prijzig, het is wel superdeluxe!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

spaart iemand de efteling-zegels van AH of zal ik ze maar aan degene die voor/achter mij in de rij staat bij de kassa geven?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wij sparen ze wel, maar ik heb me er nog niet in verdiept, qua hoeveel nodig voor een kaart. Maar volgens mij gaat een kaart vol vrij hard, want je krijgt ze al vanaf 5 euro geloof ik.
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

gaan 4 op een kaart en ik heb inmiddels 1 vol.
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb in ieder geval wel interesse, want ik kom nooit bij de AH en wel elk jaar in de Efteling. Ik heb dan minstens 5 kaarten nodig, mogelijk meer.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb ook wel interesse in 1 volle kaart als mensen ze over hebben
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Geregeld kitten! 5 kaarten komen deze week jouw kant op.
Leonietje is de volgende op de lijst voor mij.
faery

Bericht door faery »

Ik heb ook interesse in Efteling-punten!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik zal kijken wat ik kan regelen. Ik doe eigenlijk mijn meeste boodschappen bij AH, dus ik krijg nog zeker wel een kaart vol en ook mijn moeder doet daar boodschappen, dus zal haar ook lief aankijken.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik heb ze ook nog wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Tot nu toe spaar ik ze niet maar nu ik weet dat mensen hier er interesse in hebben zal ik voortaan de efteling-zegels aannemen. Weet alleen niet of mensen er nog iets aan hebben, tot hoe lang loopt die actie nog? Ik kom wel regelmatig bij de AH, het is voor ons de dichstbijzijnde winkel.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Het zijn technisch gesproken geen zegeltjes of punten, maar als jullie plastic frisdrankflessen zonder statiegeld hebben, zouden jullie die dan voor mij kunnen bewaren? Daar kun je namelijk plantenpotjes met ingebouwd waterreservoir van maken. Ik doe momenteel een poging tot een mini-moestuintje met sla en kruiden uit eigen 'tuin' en ze zouden superhandig van pas komen. :)
Pluu

Bericht door Pluu »

Wie-o-wie heeft er nog eftelingzegels nodig? Ik heb er 7.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

kitten en leonie zijn voorzien. Die gaan vandaag of morgen op de bus.
nijntje

Bericht door nijntje »

Wie spaart er zegeltjes van de C1000?
Plaats reactie