Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- madeleine
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
@fixertje. Het kan zijn dat je met deze papieren te zwaar bent voor de uitzendbureaus. Sommigen hebben wel één speciale tak voor hoger opgeleiden, maar meestal bewegen ze zich in een andere markt. Ik snap ook niet zo goed of je wel op hbo niveau zoekt? Maar als je dat wel doet, kun je je beter bij werving & selectiebureaus inschrijven, of financiële detacheerders dan bij één uitzendbureau
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Kitten ik zit nu mobiel maar zal de laptop zo opstarten kan dat via pb?
- Daantje
- Contacteer:
Goed punt madeleine. Ik denk dat ik bij een financiele detacheerder wel wat kans kan maken. Nadeel is dat ik gewoon relatief weinig praktijkervaring heb op dat vlak (half jaar stage). Dank voor de tip! 
Dan zoek ik weer een proeflezer voor sollicitatie brieven. Een daarvan in 't engels. Ik heb vanmiddag concept geschreven, morgen doe ik de tweede versies.
@Kitten: hij hoopt dat ik solliciteer daar. A om me weg te houden bij zijn concurrent. B Om zo nog wat extra ingangen te hebben bij leveranciers, ook al is ex-baas toch al de grootste afnemer.

Dan zoek ik weer een proeflezer voor sollicitatie brieven. Een daarvan in 't engels. Ik heb vanmiddag concept geschreven, morgen doe ik de tweede versies.
@Kitten: hij hoopt dat ik solliciteer daar. A om me weg te houden bij zijn concurrent. B Om zo nog wat extra ingangen te hebben bij leveranciers, ook al is ex-baas toch al de grootste afnemer.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Betekent wel dat je bij die leveranciers een goeie referentie meekrijgt, die vast gecheckt gaat worden fix.
Dat geeft je een voorsprong op een aantal andere sollicitanten.
Dat geeft je een voorsprong op een aantal andere sollicitanten.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- eireann
- Site Admin
Crownless schreef:Ik ben ook best afgeknapt op uitzendbureau's. Ze willen me vaak niet eens inschrijven :-S
Maar, mijn vernieuwde cv is afEn ik heb net -ENG!- naar een aantal mensen de cv gestuurd met de vraag om feedback (waaronder ook mijn ouders en schoonouders. IEKS!!! Ik vind dat altijd zo fucking eng, alsof hun goedkeuring belangrijker is ofzo). Als jij ook nieuwsgierig bent, drop ff een pb met je emailadres.
En ik heb beantwoord ! Ziet er goed uit!
Ik moet m'n engelse weer afstoffen voor een functie in Eindhoven. Tijdje terug!
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Ik kan volgend jaar in ieder geval een onbetaalde LIO lopen op miin huidige stageschool! Yay! Ik hoor morgen of ik eigen uren kan krijgen en dus betaald kan worden. En ik heb net een sollicitatiegesprek gehad op een school voor speciaal onderwijs, cluster 4. Bwaaaah, nu moet ik kiezen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Wat mag dat voor een school zijn??Sabrina schreef:En ik heb net een sollicitatiegesprek gehad op een school voor speciaal onderwijs, cluster 4.
Is dat misschien hetzelfde als wat ik ken "zmlk-scholen" of "individueel onderwijs"?
*ervaring heeft met schoolsoorten omdat ouders radeloos waren welke school 'passend' zou zijn voor mij destijds*.
- Sabrina
Dat is inderdaad een ZMOK-school, dbj.
En guilty^, LIO is inderdaad Leraar In Opleiding, oftewel mijn afstudeerstage
.
En guilty^, LIO is inderdaad Leraar In Opleiding, oftewel mijn afstudeerstage

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- cinderella
Sabrina, je weet dat bij werken in een REC4-school je waarschijnlijk ook een interne opleiding zult (moeten) krijgen om om te kunnen gaan met zowel non-verbale als verbale aggressie? Het zijn weliswaar kleine groepjes, en het gaat er meestal heel rustig aan toe, maar het kan ook heel heftig zijn.
toen doet er nu niet meer toe
- Sabrina
@cinderella: Is me nog niets over verteld in ieder geval, maar goed dat je 't zegt, thanks
. Nu stelt me dat ergens juist gerust; dan ben ik meer gewapend tegen non-verbale en verbale agressie dan wanneer ik er gewoon neergegooid word (bij wijze van spreken).

- Crownless
Wie heeft er tijd om een brief te bekijken?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
vluchtig, stuur maar door 

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
okidoki
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!