Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
madeleine

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door madeleine »

@fixertje. Het kan zijn dat je met deze papieren te zwaar bent voor de uitzendbureaus. Sommigen hebben wel één speciale tak voor hoger opgeleiden, maar meestal bewegen ze zich in een andere markt. Ik snap ook niet zo goed of je wel op hbo niveau zoekt? Maar als je dat wel doet, kun je je beter bij werving & selectiebureaus inschrijven, of financiële detacheerders dan bij één uitzendbureau
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
greeneye

Bericht door greeneye »

Kitten ik zit nu mobiel maar zal de laptop zo opstarten kan dat via pb?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Goed punt madeleine. Ik denk dat ik bij een financiele detacheerder wel wat kans kan maken. Nadeel is dat ik gewoon relatief weinig praktijkervaring heb op dat vlak (half jaar stage). Dank voor de tip! :)

Dan zoek ik weer een proeflezer voor sollicitatie brieven. Een daarvan in 't engels. Ik heb vanmiddag concept geschreven, morgen doe ik de tweede versies.

@Kitten: hij hoopt dat ik solliciteer daar. A om me weg te houden bij zijn concurrent. B Om zo nog wat extra ingangen te hebben bij leveranciers, ook al is ex-baas toch al de grootste afnemer.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Betekent wel dat je bij die leveranciers een goeie referentie meekrijgt, die vast gecheckt gaat worden fix.
Dat geeft je een voorsprong op een aantal andere sollicitanten.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Crownless schreef:Ik ben ook best afgeknapt op uitzendbureau's. Ze willen me vaak niet eens inschrijven :-S

Maar, mijn vernieuwde cv is af :static: En ik heb net -ENG!- naar een aantal mensen de cv gestuurd met de vraag om feedback (waaronder ook mijn ouders en schoonouders. IEKS!!! Ik vind dat altijd zo fucking eng, alsof hun goedkeuring belangrijker is ofzo). Als jij ook nieuwsgierig bent, drop ff een pb met je emailadres.

En ik heb beantwoord ! Ziet er goed uit!

Ik moet m'n engelse weer afstoffen voor een functie in Eindhoven. Tijdje terug!
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik kan volgend jaar in ieder geval een onbetaalde LIO lopen op miin huidige stageschool! Yay! Ik hoor morgen of ik eigen uren kan krijgen en dus betaald kan worden. En ik heb net een sollicitatiegesprek gehad op een school voor speciaal onderwijs, cluster 4. Bwaaaah, nu moet ik kiezen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
nijntje

Bericht door nijntje »

Leraar In Opleiding volgens mij!
dbj

Bericht door dbj »

Sabrina schreef:En ik heb net een sollicitatiegesprek gehad op een school voor speciaal onderwijs, cluster 4.
Wat mag dat voor een school zijn??
Is dat misschien hetzelfde als wat ik ken "zmlk-scholen" of "individueel onderwijs"?

*ervaring heeft met schoolsoorten omdat ouders radeloos waren welke school 'passend' zou zijn voor mij destijds*.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Dat is inderdaad een ZMOK-school, dbj.

En guilty^, LIO is inderdaad Leraar In Opleiding, oftewel mijn afstudeerstage :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
cinderella

Bericht door cinderella »

Sabrina, je weet dat bij werken in een REC4-school je waarschijnlijk ook een interne opleiding zult (moeten) krijgen om om te kunnen gaan met zowel non-verbale als verbale aggressie? Het zijn weliswaar kleine groepjes, en het gaat er meestal heel rustig aan toe, maar het kan ook heel heftig zijn.
toen doet er nu niet meer toe
Sabrina

Bericht door Sabrina »

@cinderella: Is me nog niets over verteld in ieder geval, maar goed dat je 't zegt, thanks :). Nu stelt me dat ergens juist gerust; dan ben ik meer gewapend tegen non-verbale en verbale agressie dan wanneer ik er gewoon neergegooid word (bij wijze van spreken).
Crownless

Bericht door Crownless »

Wie heeft er tijd om een brief te bekijken?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

vluchtig, stuur maar door :)
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

okidoki
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie