Mee eens. Daarom heb ik ook niet de naam van mijn D maar zijn Meesterteken (werkgerelateerd) laten zetten. Voor niemand herkenbaar en ik kan er altijd nog iets anders mee als ik dat zou willen, maar wat ik niet geloof. Lang genoeg over nagedacht om m te laten neerkalken.
Soms.
Dat zou dan een schoudervullende tattoo worden, zodanig dat ie met korte mouwen niet direct te zien is. Wellicht nog wat overloop op de borst.
En het zou dan een slang moeten worden die de aanschouwer dreigt aan te vallen, in een soort japans-cartoon crossover stijl, in kleur.
Hoeveel hechtingen heb je in totaal ooit gehad? (if any)
er was eens een klein prinsesje en ze heette djeentje.... op een dag zei haar vader tegen haar.... "zeg djeentje, het wordt tijd dat we een huwelijkskandidaat voor je zoeken". "buiten bij de poort staan een stuk of wat stoere prinsen te wachten. ze hebben allemaal in de oorlog tegen verwegistan gevochten en ze zijn stuk voor stuk ongewassen en ongeschoren".
Met lood in haar parelmoeren schoentjes ging prinses djeentje naast haar vader door de gangen van het paleis. Prinses djeentje werd voorgesteld aan een commissie van wijze heren. "dit is Merlijn, hij zal de magie tussen jou en de prinsen keuren, dit is dokter Bernard, hij zal controleren of de lichamelijke proporties in balans zijn, dit is..... enz. enz. enz......
f.f. (fast forward)
nadat de laatste prins zijn lederhozen weer vastbond rond zijn uitgezakte blubberbuik streek djeentje haar kleding weer recht en wandelde naar haar kamertje in het paleis waar ze onder haar hemelbedje huilde van vernedering. Niet vanwege al die prinsen (die waren stuk voor stuk hemels) maar vanwege haar vader die toe had gekeken, geen teken had gegeven dat het genoeg was en naderhand met de commissie was gaan vergaderen.....