Zwanger!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Zwanger!

Bericht door juffie »

Ja zeker! En ter geruststelling; Jeejtje was 4300 gram, bijna 54 cm en had een hoofdomtrek van 37 cm en ze kwam er bijna zonder schade uit. :-)
MILF :grin_ani:
Yara

Bericht door Yara »

:D Komt vast goed, zal niet de eerste zijn die een groot kind baart. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Fijn dat alles toch ok is!!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Gelukkig dat het goed is. Succes verder met de zwangerschap.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Positieve ontwikkelingen Yara!
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Groot is juist minder kans op schade. Omdat ze rustiger gaan en de zaak dus meer kans heeft rustig mee te rekken. Bij mij ook: de laatste was de grootste en de enige zonder hechtingen. :)

Een goed artikel over te grote babies (wel Engels): http://evidencebasedbirth.com/evidence- ... -big-baby/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yara

Bericht door Yara »

Ga ik morgen eens lezen!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Fijn dat alles in orde is!
Yara

Bericht door Yara »

Inmiddels al weer weken verder en eigenlijk gaat het goed hier. Al weer 24 weken zwanger. Het gaat zo hard!

Vorige week flink griep gehad met zulke hoge koorts dat de gynaecoloog me toch even wilde zien. Ik belde om advies over wel of niet koorts onderdrukken, maar 2 uur later zat ik er. Gelukkig helemaal niks aan de hand, maar beetje jammer dat ze mij hierdoor behoorlijk ongerust maakten terwijl ik advies wilde. de arts die ik zag die was juist heel erg druk met ons gerust stellen, die had duidelijk het telefoongesprek niet mee kregen. Maar goed, niks aan de hand, vooral uitzieken en koorts wat proberen te onderdrukken (met paracetamol zat ik nog op 39 graden soms). Inmiddels wel beter, geen koorts meer, wel nog hoesten en heel erg moe. Rustig aan nog even dus.

Verder moet deze week de hypotheek van ons nieuwe huis rond komen (zal wel lukken ook). Dan is alles echt definitief en rond! Zondag bij iemand ledikant en commode ophalen zodat deze nu al geschilderd kunnen worden. Na verhuizing (34 weken zwanger) vond ik een beetje krap. FT snapte dat pas na een hormonale huilbui van mij. Of hij gaf me maar mijn zin omdat hij geen zin had in hormonale discussie, dat kan ook. ;) Hoe dan ook, bezig met spullen regelen zodat dat alleen nog maar in de goede kamer gezet moet gaan worden na de verhuizing. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hahaha, heeeel herkenbaar dat je alles gisteren al klaar wilt hebben. ;)

En dat was denk ik schrikken dat je zulke hoge koorts had! Doe rust aanh e, je kunt vaak minder hebben qua energie zeker na zoiets.
MILF :grin_ani:
Yara

Bericht door Yara »

Ja was best schrikken, is echt jaren geleden dat dat gebeurde! Ik doe zeker rustig aan, soms vervelend, maar hoort er even bij.
seleena

Bericht door seleena »

Leuk om te lezen hoe het gaat Yara. :)

*Mis de 'like' knop, omdat ik verder inhoudelijk niets weet te zeggen*
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Pluu

Bericht door Pluu »

Gelukkig dat die koorts geen kwaad kan, lijkt me wel schrikken inderdaad als de arts zo bezorgd doet. Wel fijn dat alles goed is.

En herkenbaar dat je alles op tijd klaar wil hebben.. ik had dat ook, ik had al een ledikant e.d. gekocht toen ik nog niet halverwege was. En wat ik verder allemaal niet voor onzin in huis heb gehaald.. een loopfietsje (als je pas zwanger bent! Alsof het direct gaat lopen!), kleding die Kotertje nu nóg niet aan kan.. Is normaal, je gaat ook je impulsaankopen nog wel krijgen, van die dingen waarvan je later denkt van, OMG, wat moet ik ermee, heb ik dáár zoveel geld voor uitgegeven, dit werkt totaal niet en dat hád ik moeten kunnen bedenken. Maar een zwanger hoofd werkt nu eenmaal anders, tijdens je zwangerschap zie je iets dat uber cute is en dan MOET je het hebben..
Yara

Bericht door Yara »

Tot nu toe heb ik eigenlijk nog maar een pakje gekocht en FT een knuffeldoekje direct na positieve test. Verder wel allerlei cadeautjes en via via een kinderwagen die we goedkoop konden krijgen en in perfecte staat is. Ik vind het dus eigenlijk heel erg meevallen bij mij. ;-)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Fijn dat alles toch goed is! Hoop dat je je snel weer kiplekker voelt!
Plaats reactie