dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Vanochtend werd ik wakker en in het moment waar je over gaat tussen doezelen en wakker zijn kwam ineens mijn hele droom bij me terug inclusief hele kleine details.
Het gaat niet echt over WS-ers maar Smorph kwam er in voor dus het kan net in dit topic :)

Ik woonde in Den Bosch, samen met Smorph. Maar naar wat blijkt had ik al tijden terug afgesproken dat ik in New York zou gaan trouwen. En Smorph en ik gaan dan wel niet trouwen, maar ik had dat afgesproken dus ik ging dat doen. Ik had een hele lelijke bruidsjurk die veeeeels te kort was, dus van mijn broer had ik daar witte laarsjes bijgekregen. Ik vond het niet mooi allemaal, maar ja, ik zou gaan trouwen en dan moet je in het wit.

Van Den Bosch naar New York moet je vliegen, dus ben ik een vliegtuig ingestapt, maar die vertrok pas naar New York vanaf Amsterdam. Dus zijn we eerst met het vliegtuig naar Amsterdam getaxied. Ik zat in het vliegtuig met Jeroen van de Boom die ook naar New York ging om een ring voor zijn vriendin te kopen. We kletsen over ditjes en datjes en ik nam alle kansen die er waren om hem te laten weten dat ik zijn vader ken (Ruud van de Boom, die ken ik ook van vroeger) ging echt nergens over…

In New York hadden we het zelfde hotel, waar alle douches stuk waren dus alle gasten van het hotel kwamen in de Jacuzzi van Jeroen. Beetje raar. Er was Hele Dikke Vloerbedekking in het hotel. Ik rende ondertussen van hot naar her, want als ik dan ging trouwen (echt, hoe ik in mijn eentje had moeten trouwen is me nog niet duidelijk geworden, maar zou wou ik het want die afspraak stond.) dan wel liever in iets mooiers. Dus nog veel winkels gezien en toen kwam ik langs een Disney Kostuum winkel voor volwassenen … :) Ik weet niet meer welke prinsessenjurk ik heb gekocht, ik denk die van Assepoester op het bal. En het was zoooooo moooooooi en ik was zooooooo blij dat ik het met Smorph wilde delen, en hoe kon ik nou toch naar New York gaan zonder Smorph, laat staan trouwen, dus toen ben ik samen met Jeroen weer terug naar Amsterdam gegaan.

En toen werd ik wakker.

Het was ZO een leuke droom! Ik werd er echt HEEL erg vrolijk van wakker. Een Disney Kostuum winkel voor Volwassenen! Ik ben voor!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Pssst anne, ik heb die Assepoester jurk voor volwassenen, die heb ik het afgelopen Nextball gedragen... 8-)
MILF :grin_ani:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ik zie in gedachte voor me hoe vrolijk anne in de Disney winkel loopt te doen :mrgreen:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik droomde vannacht dat ik met Anne, kitten en een mij onbekende heer in een kantoorruimte zat. Ik vond het zo'n vreemde situatie, dat ik twijfelde of ze het wel echt waren. Ik besloot om hen maar te vragen wat ze wilde drinken om er achter te komen.
Geniet van de positieve momenten.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Oeh annes en juffies in assepoesterjurken. Ik heb niet zo heel veel met de disneyprincessen. Maar dat is wel een leuke gedachte.

Ik droomde vannacht dat ik op de ardennenmeet was en met mijn handen boven de dekens moest slapen. :shock: The horror! Dat kan ik heel niet, zowoezo slaap ik al op mijn buik dan is dat al lastiger. Maar ik mocht dus ook de deken niet over mijn schouders trekken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

ik heb "iets" over Buffy gedroomd maar kan de rest van de droom niet meer herinneren
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
kitten

Bericht door kitten »

Van wie moest dat, fixertje?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik weet niet exact. Volgens mij was het een soort van kamerregel: fixertje moet met de handen boven de dekens slapen. Raarrrrr....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat de eenden ruzie hadden met de andere dieren. Het was een soort politieke discussie, en de dieren waren in verschillende groepen uiteen gevallen. Ik hoorde bij de eenden. Ik was dan wel geen eend, maar ik wilde ze toch helpen. In het begin van de droom ben ik vooral achter eenden aan het aan zwemmen terwijl ik een luchtbed voor me uit duw. We gaan naar een soort van tent die boven het water is gespannen om naar sprekers te luisteren, maar al snel vinden de eenden het saai en zwemmen ze ergens ander heen (en ik er maar achteraan met dat luchtbed)

Aan het einde van de werkdag klom ik uit het water. Ik had een slaapplek geregeld bij Guilty en Pluu, want zij waren ook eenden-sympathisanten. Ik ging alleen niet naar hun normale huis, maar naar hun andere, undercover huis. Mensen mochten niet weten dat zij de eenden steunen. Het was een heel groot huis met allemaal witte muren. Eerst ging ik in Pluus bed, maar het moment dat ik erop ging zitten stortte dat in elkaar. Ik was daar heel verdrietig over, want nu waren mijn kansen op seks met haar natuurlijk voor altijd verkeken (?). Toen moest ik dus in Guiltys bed, maar daar lag hij zelf al (geheel aangekleed). Ik ging maar naast hem liggen want ik moest toch wat, maar toen stak Guilty een rant af over de eenden. Waarom hij ze steunde, waarom de andere dieren zoveel slechter waren, wat hij dacht over die hele politieke discussie, en blablablabla. Ik heb de hele nacht niet geslapen :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

And so... Duck fetish returnzzzz 8-)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De hele nacht een politieke discussie met Guilty? dan snap ik het als je nu nog moe zou zijn.

Ik heb niet over WS-ers gedroomd, wel over Ierse kinksters. We zaten in een vliegtuig en het stortte neer, en toen kregen we in de kantine thee met koekjes :)
**Self Rescuing Princess**
thaliya

Bericht door thaliya »

LOLLLLLL @Voleuse!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Olleke

Bericht door Olleke »

:shock:
Nu wordt het wel eng, ik droomde dat ik op een boot/schip zat en ik kreeg weer een hyperbui en Laura & Pluu werden (samen met enkele vanilla-vrienden) onnozel van mijn gedrag waardoor ze besloten om stukjes van mij af te snijden en aan de vissen te voederen en ik zat te giechelen en te roepen dat dat niet erg is want er is meer dan genoeg 'mij' en ik werd al grinnikend wakker :omg:

*besluit om de komende jaren niet meer in de buurt van Laura & Pluu te komen! Sadisten! :smiley_panic: *
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

:shock:
Geen zorgen, zolang we niet met elkaar op een boot zitten, Olleke ;)
Olleke

Bericht door Olleke »

Ik maak me geen zorgen :hypocrite:

*notitie maakt om jaren uit de buurt van Laura & Pluu te blijven en zeker als er een boot bij betrokken is :mrgreen: *
Plaats reactie