Het gaat niet echt over WS-ers maar Smorph kwam er in voor dus het kan net in dit topic

Ik woonde in Den Bosch, samen met Smorph. Maar naar wat blijkt had ik al tijden terug afgesproken dat ik in New York zou gaan trouwen. En Smorph en ik gaan dan wel niet trouwen, maar ik had dat afgesproken dus ik ging dat doen. Ik had een hele lelijke bruidsjurk die veeeeels te kort was, dus van mijn broer had ik daar witte laarsjes bijgekregen. Ik vond het niet mooi allemaal, maar ja, ik zou gaan trouwen en dan moet je in het wit.
Van Den Bosch naar New York moet je vliegen, dus ben ik een vliegtuig ingestapt, maar die vertrok pas naar New York vanaf Amsterdam. Dus zijn we eerst met het vliegtuig naar Amsterdam getaxied. Ik zat in het vliegtuig met Jeroen van de Boom die ook naar New York ging om een ring voor zijn vriendin te kopen. We kletsen over ditjes en datjes en ik nam alle kansen die er waren om hem te laten weten dat ik zijn vader ken (Ruud van de Boom, die ken ik ook van vroeger) ging echt nergens over…
In New York hadden we het zelfde hotel, waar alle douches stuk waren dus alle gasten van het hotel kwamen in de Jacuzzi van Jeroen. Beetje raar. Er was Hele Dikke Vloerbedekking in het hotel. Ik rende ondertussen van hot naar her, want als ik dan ging trouwen (echt, hoe ik in mijn eentje had moeten trouwen is me nog niet duidelijk geworden, maar zou wou ik het want die afspraak stond.) dan wel liever in iets mooiers. Dus nog veel winkels gezien en toen kwam ik langs een Disney Kostuum winkel voor volwassenen …

En toen werd ik wakker.
Het was ZO een leuke droom! Ik werd er echt HEEL erg vrolijk van wakker. Een Disney Kostuum winkel voor Volwassenen! Ik ben voor!