Ik kan er toch wel voordelen in zien

Heb je daar echt een tekeningetje bij nodig?Nadia schreef:Cute, maar mijn gedachte zou zijn:
what's in it for me? Wat heb jij, als jonge knul, te bieden aan een volwassen vrouw?
Nee dat tekeningetje heb ik niet nodig, ik heb de ervaring al van zo'n toyboy. Is het voor mij gewoon niet.Wever schreef:Heb je daar echt een tekeningetje bij nodig?Nadia schreef:Cute, maar mijn gedachte zou zijn:
what's in it for me? Wat heb jij, als jonge knul, te bieden aan een volwassen vrouw?![]()
...ik zie ook zo voor me hoe 'ie over een paar jaar met een of andere vrouw op een feestje aankomt. Hij betaalt, houdt de autodeur open, doet lief en attent...en maakt in één moeite door alle andere (single) dames op de gelegenheid nukkig dat zij nooit zo'n man vinden.
Eh... ook hallo.een Fetlifer schreef:written about 3 hours ago: ik zou je vast pakken,je op je buik leggen en je handen op je rug binden,dan je op je knieen zetten,je tieten opbinden zodat ze blauw aanlopen en een paar knijpers op je tepels zetten,dan trek ik je handen omhoog zodat je voorover moet gaan staan,schuif je slipje opzij en neuk je in alle gaten.......