Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Ben nu dus daadwerkelijk midden in de nacht wakker en kan niet meer slapen 

- Heerscher-vd-nacht
LM en faery veel plezier vandaag
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Hihi, dat klinkt alsof ze met elkaar gaan daten
Succes beiden, of jullie nou met elkaar gaan daten en toch met anderen

Succes beiden, of jullie nou met elkaar gaan daten en toch met anderen

Ik heb last van bibbers en zenuwen. Wel leuke, geloof ik
:smiley_panic:
Morgen weet ik zeker of de agenda's zo geschoven kunnen worden dat wij ons kunnen aanmelden voor Next. Bovendien is het niet veel meer dan een formaliteit eigenlijk. Ik kan geen reden bedenken waarom het niet zou kunnen.
Dat betekent dus dat wij naar Next gaan volgende week aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! :smiley_panic:
Ik wil heel heel graag, maar vind het doodeng tegelijkertijd.
Is er ergens een bdsm-feest-voor-absolute-beginners-topic te vinden?
Wat kunnen we verwachten?
We zijn weer een aantal stapjes aan het zetten en wat grenzen aan het verleggen. Dat voelt wel heel fijn. Ik word er ook weer instant verliefd van
Dus ik stuiter in de rondte met kriebels, knopen en vlinders in m'n buik
:smiley_panic:
Nog 8 nachtjes slapen...

Morgen weet ik zeker of de agenda's zo geschoven kunnen worden dat wij ons kunnen aanmelden voor Next. Bovendien is het niet veel meer dan een formaliteit eigenlijk. Ik kan geen reden bedenken waarom het niet zou kunnen.
Dat betekent dus dat wij naar Next gaan volgende week aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! :smiley_panic:
Ik wil heel heel graag, maar vind het doodeng tegelijkertijd.
Is er ergens een bdsm-feest-voor-absolute-beginners-topic te vinden?
Wat kunnen we verwachten?
We zijn weer een aantal stapjes aan het zetten en wat grenzen aan het verleggen. Dat voelt wel heel fijn. Ik word er ook weer instant verliefd van

Nog 8 nachtjes slapen...
- juffie
- Site Admin
marijke had daar een poosje geleden een hele goede blogpost over geschreven, precies wat je bedoelt! Maar ik zit mobiel (ons internet is nog steeds kapot) dus kan je even geen link geven. Misschien kan iemand anders dat even doen, of google eens op Marijkes praktijken, onderwerp kinkyfeest ofzo?
Kan het echt aanraden om eens te lezen, ik denk dat het veel spanning wegneemt bij je.
Kan het echt aanraden om eens te lezen, ik denk dat het veel spanning wegneemt bij je.
MILF 

Thanks
gevonden: http://marijkespraktijken.nl/bdsm/wat-m ... -sm-feest/
Ik ga het gelijk even lezen.

gevonden: http://marijkespraktijken.nl/bdsm/wat-m ... -sm-feest/
Ik ga het gelijk even lezen.
Het lezen van de blog van Marijke hielp wel. Het is heel praktisch en helder geschreven.
Maar nu heb ik net de bevestiging gehad (we gaan ècht!
) en nu stuiter ik weer :smiley_panic:
De toespelingen over wat er allemaal zou kunnen gebeuren vrijdag van T helpen daar ook niet echt bij natuurlijk
Zijn er nog dingen die handig zijn om bij je te hebben?
Heb je wel eens gedacht, bijvoorbeeld bij je eerste feest, "goh, jammer dat ik ... nou niet meegenomen heb."?
We gaan trouwens niet in thema. Cross-dressen is niet echt ons ding. Voelt ook iets veiliger geloof ik, en ik las dat er meer zijn die niet volgens het thema kleden, dus helemaal uit de toon zullen we niet vallen denk ik.
We hebben er zin in
maar stiekem vinden we het allebei best heel spannend
Maar nu heb ik net de bevestiging gehad (we gaan ècht!

De toespelingen over wat er allemaal zou kunnen gebeuren vrijdag van T helpen daar ook niet echt bij natuurlijk

Zijn er nog dingen die handig zijn om bij je te hebben?
Heb je wel eens gedacht, bijvoorbeeld bij je eerste feest, "goh, jammer dat ik ... nou niet meegenomen heb."?
We gaan trouwens niet in thema. Cross-dressen is niet echt ons ding. Voelt ook iets veiliger geloof ik, en ik las dat er meer zijn die niet volgens het thema kleden, dus helemaal uit de toon zullen we niet vallen denk ik.
We hebben er zin in

maar stiekem vinden we het allebei best heel spannend
Veel plezier allebei!
edit: hele pagina gemist!
Veel plezier bibi. Hoe was het LM en faery?
edit: hele pagina gemist!
Veel plezier bibi. Hoe was het LM en faery?
Ow, mijn date was wel cool. Gespeeld enzo, was wel weer eens nodig
Komt verder niks uit voort (vriendschap was er al, en blijft er ook), maar dat lag ook wel in de lijn der verwachting.
Overigens ben ik nu alweer zenuwachtig aan het worden voor een date die ik heb over 12 nachtjes slapen, en waarvan ik vermoed dat dat wel eens erg bijzonder en heftig zou kunnen gaan worden.

Overigens ben ik nu alweer zenuwachtig aan het worden voor een date die ik heb over 12 nachtjes slapen, en waarvan ik vermoed dat dat wel eens erg bijzonder en heftig zou kunnen gaan worden.
Tjee wat een dates faery!
@bibi, feest is leuk en gezellig enzo. Zeker als je niet alleen hoeft, scheelt dat vast qua engigheid! Leuk joh, gewoon gaan genieten!
@bibi, feest is leuk en gezellig enzo. Zeker als je niet alleen hoeft, scheelt dat vast qua engigheid! Leuk joh, gewoon gaan genieten!
- Ravelijne
*meldt zich hier* Zie agenda topic. 

Succes Ravelijne, k zal aan je denken. Had er graag bijgeweest maar korte termijn en financien beletten het.
- Ravelijne
Ik had het eerder moeten posten, misschien. Maar ik wilde even de aankondiging van Luce zelf afwachten en daarna had ik het weer druk en nou ja. Maar moral support wordt stevig gewaardeerd! 

- Daantje
- Contacteer:
Go Raveleine (en Z. ook)! Je hebt iig één medestander in het publiek zitten. Mocht je hulp nodig hebben, moet je maar vragen.Ravelijne schreef:*meldt zich hier* Zie agenda topic.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl