reacties op contactadvertenties e.d.
- thaliya
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Charming...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Daantje
- Contacteer:
Die foto erbij maakt het er niet beter op.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Extreem persverse

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Of ook:

Extra! Extra! Laatste editie dominant! Zo persvers dat we geen tijd hadden voor spellingcorrectie!

Extra! Extra! Laatste editie dominant! Zo persvers dat we geen tijd hadden voor spellingcorrectie!

- Crownless
Good one wever!
Die foto bij de advertentie is ook allerminst charmant inderdaad. En 'lustbeul' las ik eerst als 'lustbull'. Misschien ook wel in haar straatje, gezien de verwijzing naar bestialiteit? Ik zou het zelf niet over mijn lippen verkrijgen. Zie je het voor je? Ik, op hoge hakken en in een kort lakjurkje binnen kom, dramatisch met een paardenzweepje in mijn hand sla en zeg 'kniel voor me, ik ben je lustbeul voor vanavond'.
*proest*
Die foto bij de advertentie is ook allerminst charmant inderdaad. En 'lustbeul' las ik eerst als 'lustbull'. Misschien ook wel in haar straatje, gezien de verwijzing naar bestialiteit? Ik zou het zelf niet over mijn lippen verkrijgen. Zie je het voor je? Ik, op hoge hakken en in een kort lakjurkje binnen kom, dramatisch met een paardenzweepje in mijn hand sla en zeg 'kniel voor me, ik ben je lustbeul voor vanavond'.
*proest*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Op fetlife kreeg ik een berichtje binnen. En van alle dingen die in mijn profiel staan, heeft ie maar 2 dingen opgepikt. Knap staaltje van selectief lezen, zeg maar

Hi Superboef,
In de naam herken ik mezelf dus... tjsa soortgenoten doen het met soortgenoten...;-) Hmm you like rough he.. Interesting
Ciao
<nick>
Hoe is het mogelijk! Het kan toch echt niet dat mannen zo weinig tijd besteden aan het lezen van een profiel en dat...*ogen glijden wat af naar Boefje's avatar*...we zo snel afge...afgel...euh...iets van aandacht...
*schrikt op*
Ik pik ook twee dingen op uit je profiel, hoor!
Echt waar! En mooie dingen.
Erg...lekkere...mooie...ronde...
...
Waar ging het ook alweer over? O ja: je bent een superleuke meid, Boefje.
Wat was dat andere ding dat 'ie heeft opgepikt?
*staart nog wat afwezig naar Boefje's boezem*
*schrikt op*
Ik pik ook twee dingen op uit je profiel, hoor!

...
Waar ging het ook alweer over? O ja: je bent een superleuke meid, Boefje.
Wat was dat andere ding dat 'ie heeft opgepikt?
*staart nog wat afwezig naar Boefje's boezem*
Dat ik van ruige seks zou houden...
*vist een paar ogen uit haar boezem*
*proest*
Maffe Belg
*vist een paar ogen uit haar boezem*
*proest*
Maffe Belg

- skaoot
WTF? Rare singles ook... ik ben ook single, zullen we elkaar dan maar helpen? 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- JerryM
Marijke schreef:Hij: Ok? Nou niemand is zo lang single als ik, hint.
...
Hij: Je bent single, dus waarom zou je niks met mij kunnen doen? Wat is het probleem.
mss heeft het een met het andere te maken...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ik ga die kerel van plagiaat beschuldigen. Ik heb niet zo lang geleden ook een parodie-dialoog geschreven met daarin iets als "eeey, ik ben ook single. We hebben zoveel gemeen!
".
Wat ook creepy is: tegenwoordig ben ik bezig 'n boek te schrijven over hoe je een Meesteres vindt. Ik zou haast denken dat 'ie daarstraks zat mee te lezen toen ik iets schreef over neutraal terrein en "onder de rader binnenkomen."
Helaas...dit is als denken dat een goede openingszin alles is dat je nodig hebt om fatsoenlijk te flirten.

Wat ook creepy is: tegenwoordig ben ik bezig 'n boek te schrijven over hoe je een Meesteres vindt. Ik zou haast denken dat 'ie daarstraks zat mee te lezen toen ik iets schreef over neutraal terrein en "onder de rader binnenkomen."
Helaas...dit is als denken dat een goede openingszin alles is dat je nodig hebt om fatsoenlijk te flirten.

- Heerscher-vd-nacht
mag ik dan kijken? **alvast naar eigen interpretatie begint te visualiseren**skaoot schreef:WTF? Rare singles ook... ik ben ook single, zullen we elkaar dan maar helpen?

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Peter^
- Contacteer:
Deze platenspeler heeft zichzelf herontdekt. Zoekt nu nog een leuke single om alle mooie muzikale klanken uit het leven te laten horen. 

Geniet van de positieve momenten.