Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Xay

Re: Vrolijk!

Bericht door Xay »

Het is van dezelfde componist als Sweeney Todd (Stephen Sondheim) en daar deed het me dan ook erg aan denken. Maar dan zonder al het bloed en met sprookjes!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Vorig weekend al een hele leuke fijne verrassing door dierbare vrienden en ook dit weekend weer. En dan ook nog even bevestigd krijgen dat Mr-in spe idd bereikbaar is als ik dat even nodig heb, is fijn!! Helpt bij het opbouwen van zelfvertrouwen, bij t weten dat ik best wel de moeite waard ben en dat anderen dat ook vinden:)

Thanks lieverds :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Hey, een Mr-in spe? :D Vertel eens! :D
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

soms blijkt kinkytijd toch wel leuke mensen te herbergen, in gesprek geraakt, elkaar ontmoet, toen poos geprobeerd te daten, kwam steeds wat tussen en sinds afgelopen zomer lukte het toch weer en is ie eens in de twee/vier weken hier op vrijdag en zaterdagavond. Hij heeft n vriendin, dus meer zal t niet worden, maar zij weet van mijn bestaan en we zullen elkaar binnenkort ws ook wel leren kennen. Hij is bij vlagen behoorlijk sadistisch, echt wel heel dominant en daarnaast vooral lust-gericht en dat is voor mij eigenlijk heel erg nieuw. Ik geniet er mateloos van.

Afgelopen weekend was hij hier, en andere vrienden ook, die hebben hem goedgekeurd:) vonden dat hij er goed uitziet, dat ie erg goed op me let, lief voor me is, rustig is, niet van zn stuk te krijgen en mij op mn plekje weet te zetten:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Wauw! :D Wat leuk!! Lekker van genieten, inderdaad!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat fijn allemaal!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@phedre: Wouw wat bijzonder en mooi. Prettig ook de openheid naar zijn vriendin toe.

Voor me zelf: Zo, de kop van de week is eraf. Vandaag te horen gekregen dat collega's binnen de organisatie graag mij in een groot project willen betrekken om mijn kennis en kunde.
Geniet van de positieve momenten.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Gisteren fijne inspiratie voor een Blog waar ik tevreden mee ben. Morgen valentijnssushi eten. :static: :inluv:

*Happy*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn peter van je werk!

Sushi! Fijn dat je weer in t vrolijk topic zit daantje :)
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Mijn lief heeft een ENORME bos bloemen laten bezorgen op mijn werk, omdat we vandaag een half jaar samen zijn. Zo liehieffffffff! :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv:
chats

Bericht door chats »

Dat is heel lief :)

Ik heb eindelijk mijn motor weer terug en ik heb dus een klein stukje gereden :D
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Awwww! :inluv: :inluv: :inluv: Jullie zijn zo. Lief. Samen!

Fijn, chats! Waarom was je 'm kwijt?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

eireann schreef:Sushi! Fijn dat je weer in t vrolijk topic zit daantje :)
Dank je! Ik ben er zelf ook blij mee, regenwolk is er nog steeds maar ik kan inmiddels wel weer zien dat voorbij de schaduw die hij over me heen werpt ook nog zon schijnt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chats

Bericht door chats »

Eerst was ik hem kwijt omdat ik gevraagd had om een probleemanalyse (was onder het rijden uitgevallen). Er was niets mis met de motor (gelukkig), maar toen ik hem ging ophalen lekte er veel olie... Nu zijn eindelijk de nieuwe olieleidingen naar de koeler geplaatst. Vandaag kon ik eindelijk weer rijden :D
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Weer veel veilige km's chats!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie