kitten schreef:Damn, hallo en welkom terug cyclus! Maandverband krap een dag niet meer nodig en daar ga ik weer...
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik was laatst trouwens op een "ladies night", jeweetwel, zo'n tupperwareparty met trillend tupperware, en die mevrouw benadrukte dat de Fairy een massage apparaat was, want voor "datte" had ze andere apparaatjes. En toch vond ik het een gek gezicht om de een na de ander met de Fairy haar nek te zien bewerken! Daar is dat ding niet voor! Hahaha!
Ik weet niet meer welke term ze gebruikte, maar ze was erg terughoudend in terminologie inderdaad.
Dat was overigens vooral vanwege het publiek dat grotendeels nog nooit een vibrator had gezien.