reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Sabrina

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Sabrina »

Ik had er ook weer eens eentje (en ik maar denken dat de "Dude, don't touch other people's property!"-tekst op mijn profiel hielp!):

Mr. Rukkerdommiedom:
hi

Sabrina:
Bye.

Mr. Rukkerdommiedom:
you're an uneducated slave I guess

Ik zit me zó in te houden om daar niet full-blown op te reageren! But who knows, I might. I probably will. :lol:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ok.. maar misschien domme vraag, als je dan iemands eigendom bent, betekent dat dan ook dat een andere dom je niet eens aan mag spreken? want meer doet deze meneer toch niet? (of mis ik ergens een stukje info?)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Dat slaat op idioten die me berichtjes sturen dat ik hun slave zou moeten zijn of dat ik hun eigendom ben en crap, maar ik hoop dat het andere debielen ook afschrikt.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Maar hij zegt alleen hallo. Dat hij daarna met een compleet cliché en kijkmijdominantzijn antwoord komt helpt niet, maar toch, hij zei alleen hallo.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dat bedoel ik idd crownless,.. wat is er mis met hi zeggen??
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik vind het wel suf om een mailtje te sturen met daarin alleen 'hi'. Zou ik ook met 'bye' beantwoorden eigenlijk. Zijn reactie daarna sloeg dan weer nergens op.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wat tessie zegt, dus. Als iemand mij alleen maar een random berichtje met "hi" stuurt, dan kan ik daar weinig mee. Als 'ie met me wil chatten, kan hij dat zeggen. Als hij m'n profiel leuk vindt, kan hij dat ook zeggen. Maar iemand een random berichtje met "hi" sturen, vond ik wel wtf genoeg, persoonlijk. Kan aan mij liggen though, misschien ben ik een arrogante muts met te hoge communicatiestandards, of zo. (een hoofdletter en een leesteken had ik ook wel op prijs gesteld, zelfs in zo'n kort berichtje)
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol. Het was ook suf, maar ik zou uit beleefdheidsoverwegingen hoi terug hebben gezegd, of het hebben genegeerd. Zelfs op zo'n kort berichtje zou ik bye niet uit m'n toetsenbord krijgen. Maar ik ben ook weer zo'n naïef dorps huppelkutje ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*grinnikt* Toegegeven, ik had misschien iets meer geduld gehad als ik 't berichtje gelezen had op een ander moment dan op de terugweg na een lange werkdag. :)
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Daar komt de aap uit de mouw :)

Maar buiten dat, ik kan me je reactie best wel voorstellen.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb sinds gister contactadvertentie op FL staan.

Een leuke reactie op gekregen. Ook twee van mannen die de een-na-laatste alinea niet gelezen hebben. De één bakt kruidige koekjes ook wel 'billenkoekjes' genaamd en zal mijn achterwerk wel even 50 tinten rood slaan. Bij de ander "mag ik ook wel huisvrouw" zijn.

O.K. Eerlijk gezegd. Als die eerste geen man was geweest had ik wellicht nog inhoudelijk gereageerd. Buiten de flauwe grapjes was het best een aardig berichtje.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

Ik heb een profiel op OkCupid, maar sta daar op unavailable (niet echt zin in daten, de laatste tijd). En toen kreeg ik het volgende berichtje:
Knip je haar, alsjeblieft, nooit meer!

Waarop ik reageerde met:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wui-PNqJrxs[/youtube]

En hij weer een berichtje stuurde met:
Iedereen denkt het, ik laat het je daadwerkelijk weten zodat je er iets mee zou kunnen doen, maar als je liever in de illusie wilt blijven hangen begrijp ik dat natuurlijk ook, veel mensen doen dat.
Verder zie je er gewoon heel leuk uit, vandaar..
En ik dus maar het volgende stuurde:
Afbeelding

(credits voor het vinden van de juiste reacties gaan naar m'n vriendin trouwens; ik ben niet zo helder vandaag)
Crownless

Bericht door Crownless »

Negging kende ik nog niet. En whoohoo voor comments.

En hoe eng zou het zijn als ik op elke dude af zou stappen 'knip je haar echt nooit meer', alleen omdat ik mannen met lang haar aantrekkelijk vind?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Lol @ stripje en booooo @ dude op OkCupid, wtf?
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

het filmpje vind ik zooooo leuk, toen gezien en het blijft vandaag nog hangen, dus ik pik het even :-)
Plaats reactie