Ik heb besloten dat ik weer wil zwemmen. In het kader van meer dingen doen die ik fijn vind en wil doen. Oude badpak is tijd terug huis uitgezet want antiek. Dus nieuwe badkleding nodig.
Had niet veel zin in het pascircus, maar met support van leonietje vandaag toch goed geslaagd!
Ik kende het verschijnsel badjurk nog niet, maar al zeg ik het zelf, stond me goed Op naar het zwembad.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ohh die is ontzettend schattig! waar heb je die gekocht?
Ik overweeg ook weer te gaan zwemmen maar mijn zwempak is dan dus ook drastisch aan vervanging toe.
Bij Ulla Popken. Nog nooit wat gekocht maar in een helder moment bedacht dat ze daar misschien wel wat hadden. Ik zag net dat ze online ook een hoop hebben (meer dan in de winkel hier iig), maar ik heb toch al de leukste
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Mijn aaifoon had een versleten accu, dat gebeurd nou eenmaal met accu's, dus ik maak er geen probleem van en vraag vervanging aan. Apple heeft daar een apart programma voor; je betaald ~€100 en je ruilt je oude (bekrast & ietwat geblutste) toestel dan in en je krijgt een refurbished toestel (met dus een kompleet nieuwe casing & accu) ervoor terug.
Dus ik naar de winkel waar ik tot een jaar terug nog werkte en ik lever mijn toestel daarvoor in.
Krijg ik vandaag een e-mailtje. Blijkt dat de hoofd-reparatie-guy ongevraagd aan wat touwtjes heeft getrokken. Ik krijg 'm onder "garantie" vervangen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
skaoot schreef:Ik heb besloten dat ik weer wil zwemmen. In het kader van meer dingen doen die ik fijn vind en wil doen. Oude badpak is tijd terug huis uitgezet want antiek. Dus nieuwe badkleding nodig.
Had niet veel zin in het pascircus, maar met support van leonietje vandaag toch goed geslaagd!
Ik kende het verschijnsel badjurk nog niet, maar al zeg ik het zelf, stond me goed Op naar het zwembad.
Ziet er leuk uit Skaoot!
Ik besefte me onlangs dat ik al vijf jaar geen badkleding meer heb en dat ik dus ook al die tijd niet meer heb gezwommen. Voor deze zomer wel weer iets om aan te denken. Eens zien waar ik met buikje en minimale boobs het beste in uitkom. (en me prettig in voel).
Sushi gegeten met m'n oud collega's. Was raar! Ze zijn nog meer m'n collega's dan de mensen van nu. En t restaurant is naast m'n oude werk. Het was gezellig en lekker!!
Afleverdatum voor babykamer gekregen, klussenlijst wordt steeds kleiner, ouderschapsverlof aanvraag loopt eindelijk en nu lekker in bed met mijn liefje . Happy me
Ehhhh, right ... Wat is hier aan de hand? Maso geworden?
Niet echt. Maar dankzij de nieuwe regeling voor chronisch-zieken in Arnhem krijg ik nou long-fysio vergoed en kan ik 2 of 3 x per week naar de sportschool voor een grondig begeleide training. Hopelijk kan ik nou wat ik nog aan longinhoud heb gaan optimaliseren. En dat is blijmakend, die spierpijn neem ik even op de koop toe.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.