steel de bunker
Re: steel de bunker
Psst Wever, je zit in de verkeerde bunker.
Op fetlife, daar moet je zijn!
Wever rent hard naar de fetlife bunker zodat ik kan plaatsnemen in
MIJN bunker!
Op fetlife, daar moet je zijn!
Wever rent hard naar de fetlife bunker zodat ik kan plaatsnemen in
MIJN bunker!
- Heerscher-vd-nacht
*belt Jack Bauer van CTU met de tip dat er terroristen in de bunker zitten*
Binnen 24 uur is er oorlog in China, de wapenhandel in nigeria opgerold en het wc papier bij de albert heyn uitverkocht. Maar belangrijker, het is weer MIJN bunker
Binnen 24 uur is er oorlog in China, de wapenhandel in nigeria opgerold en het wc papier bij de albert heyn uitverkocht. Maar belangrijker, het is weer MIJN bunker
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
Ik voel iets in de lucht hangen... ik MOET die bunker hebben! Moet gewoon! Nu!
Daarom ga ik de bunker belegeren. En alles wat jongetje via Internet bestelt aan eten, vang ik af en vervang ik door een heerlijke macaronischotel met kaas... een rijstschotel met garnaaltjes, broodjes zalm...
Na 3 dagen strompelt jongetje verzwakt en hongerig de bunker uit.
Mijn bunker!
Daarom ga ik de bunker belegeren. En alles wat jongetje via Internet bestelt aan eten, vang ik af en vervang ik door een heerlijke macaronischotel met kaas... een rijstschotel met garnaaltjes, broodjes zalm...
Mijn bunker!
you hooooooooooo you hooooooooo you hooooooooo Kitten, Kitten,kitten schreef:Ik voel iets in de lucht hangen... ik MOET die bunker hebben! Moet gewoon! Nu!
Mijn bunker!
Nieuwsgierig als Kitten is kijkt ze door het raampje, tja ze is niet gek voor je het weet is ze de bunker weer uit gezet!!
Ze steekt haar Kitten koppie door het raam. Ik zit er onder en voordat Kitten het weet heb ik haar een colar omgedaan met een stevig slot en ketting. Deze bevestig ik aan een anker aan de muur. Kitten spartelt lekker tegen maar dat is alleen maar heeeeel lekkerrrr om naar te kijken

Ik pak mijn snijbrander en snij de deur van de bunker open. Een nieuwe deur heb ik bij mij met een verstevigd heeeeel bijzonder niet open te maken slot!!
Ik loop naar het raam en hoor Kitten nog steeds mopperen en schelden ach gut wat steken die billen toch lekker naar achteren. Ik pak een mes en snij haar rokje en tanga van haar lichaam af en plaag haar met mijn lekkere handen en gebruik daarbij ook mijn nagels.
Na een uurtje of twee met deze billen bezig gehouden te hebben yammie is het de hoogste tijd voor wat rust. Ik geef een zetje en Kitten staat aan de andere kant. Haar geluidjen zijn veranderd en ze kijkt mij aan met van die poezelige oogjes. Ik maak haar colar los en zeg tot een volgende keer en doe het raampje dicht.
Ik por het haardvuur op en zeg:
MIJN BUNKER
hmmm, ik ga voor het raam een beetje met mijn billen staan te draaien. Zodat Eric zich niet kan beheersen en heel snel de bunker uit komt om aan mijn billen te zitten. Met mijn billen naar achter gestoken wandel ik de bunker in en doe ik net voor eric de deur dicht.
MIJN BUNKER!!!
MIJN BUNKER!!!
Suus , Suuuuuuuuuuuuus wakker worden. Met een grote gaaap rekt ze zich uit naast me in bed. Haar boeien nog om kijk ik naar haar gelukzalige blik. Ik heb lekker gedroomd dat ik je uit de bunker had gezet. Gelukkig was het maar een droom. Dat zou je toch nooit durven. Daar heb je gelijk in zegt ze. Ik pak haar stevig beet en kus haar lekker wat een lekker mens en sub is het toch
Dus het is nog steeds:
MIJN BUNKER

Dus het is nog steeds:
MIJN BUNKER
*gaat voor de bunker staan tieren en schelden*
schijnt niks te helpen..... die 2 gaan teveel op inelkaar
na wandelingetje om de bunkert zie ik ineens de camper van Eric staan.
*broedt snel een plannetje uit*
uit mijn eigenste kofferbak haal ik mijn allerliefste puppie snuf en zet hem voor de bunker neer terwijl ik voor het geurspoor een paar foute sokken naar binnengooi door het raampje. Snuf heeft onmiddellijk het geurspoor opgepikt en gaat voor de deur van bunker janken en krabben. Hij heeft z'n baasje gesnuffed. Suus opent de deur en raakt instant vertederd. ze zakt op d'r knieen neer bij snuf en begint met hem te praten "wie is je baasje dan? ben je hier zo alleen klein pupje?laat me maar es zien waar je baasje is.... "
terwijl suus door snuf het bos in wordt geleid naar mijn auto ben ik met mijn verfspuit naar de camper van Eric gewandeld en begin de camper te versieren met mooie roze hartjes.
Bij de achterdeur van de bunker roep ik eventjes "joehoeeeeeeeeeeeeeee Eric???? mooi he???"
terwijl eric met een "WEL ALLE @#$#$#@!!!!!" naar buitenstormt glip ik naar binnen, gooi een balk voor de deur en ren snel naar voren om de voordeur dicht te doen en af te sluiten"
"hmz.... handig zo'n hobbybob die van die kekke sloten op de deur maakt"
en dan nu een tosti met ham en kaas in MIJN BUNKER (moooohahahahaha!!!!!!!)
schijnt niks te helpen..... die 2 gaan teveel op inelkaar

na wandelingetje om de bunkert zie ik ineens de camper van Eric staan.
*broedt snel een plannetje uit*
uit mijn eigenste kofferbak haal ik mijn allerliefste puppie snuf en zet hem voor de bunker neer terwijl ik voor het geurspoor een paar foute sokken naar binnengooi door het raampje. Snuf heeft onmiddellijk het geurspoor opgepikt en gaat voor de deur van bunker janken en krabben. Hij heeft z'n baasje gesnuffed. Suus opent de deur en raakt instant vertederd. ze zakt op d'r knieen neer bij snuf en begint met hem te praten "wie is je baasje dan? ben je hier zo alleen klein pupje?laat me maar es zien waar je baasje is.... "
terwijl suus door snuf het bos in wordt geleid naar mijn auto ben ik met mijn verfspuit naar de camper van Eric gewandeld en begin de camper te versieren met mooie roze hartjes.
Bij de achterdeur van de bunker roep ik eventjes "joehoeeeeeeeeeeeeeee Eric???? mooi he???"
terwijl eric met een "WEL ALLE @#$#$#@!!!!!" naar buitenstormt glip ik naar binnen, gooi een balk voor de deur en ren snel naar voren om de voordeur dicht te doen en af te sluiten"
"hmz.... handig zo'n hobbybob die van die kekke sloten op de deur maakt"
en dan nu een tosti met ham en kaas in MIJN BUNKER (moooohahahahaha!!!!!!!)
Ik ga voor de deur van de bunker staan, en piep heel lief en zachtjes, om aandacht.
Jane denkt dat haar puppie voor de deur staat, om een beloning te krijgen voor het gedane werk. Ze doet de deur open, en merkt te laat dat ik het ben, puppysjors, ik begin gelijk woest te blaffen en te bijten, en jane vlucht de bunker uit.
Zooo nu ist weer lekker mijn bunker,
gaat lekker botje knagen... in
MIJN BUNKERT!!
Jane denkt dat haar puppie voor de deur staat, om een beloning te krijgen voor het gedane werk. Ze doet de deur open, en merkt te laat dat ik het ben, puppysjors, ik begin gelijk woest te blaffen en te bijten, en jane vlucht de bunker uit.
Zooo nu ist weer lekker mijn bunker,
gaat lekker botje knagen... in
MIJN BUNKERT!!
Zwaait met grote stok voor het raam en gooit deze het bos in.....dit is natuurlijk onweerstaanbaar voor puppy en deze rent het bos in de stok achterna.
Haaaa heerlijk MIJN Bunker.
Haaaa heerlijk MIJN Bunker.
stampt binnen met kisten aan
gooit illus dr uit (wat in de beginne al een illusie is dus eigenlijk kan ik gewoon binnenlopen)
gaat zitten
schenkt vodkaatje in
MIJN bunker

gooit illus dr uit (wat in de beginne al een illusie is dus eigenlijk kan ik gewoon binnenlopen)
gaat zitten
schenkt vodkaatje in
MIJN bunker

Kijkt toe hoe oeps de illusie naar buiten gooit......
Het orriginel pakt vervolgens oeps bij de lurven ende kladden en gooit achter de illusie aan naar buiten. Handig zoveel zelfjes
Mijn Bunker.
Het orriginel pakt vervolgens oeps bij de lurven ende kladden en gooit achter de illusie aan naar buiten. Handig zoveel zelfjes

Mijn Bunker.
oh dr zit nog een illusje binnen
ik blaas heel hard
en hop daar gaat t ilusje zo t raam uit
dus ik ga lekker zitten in
MIJN BUNKER

ik blaas heel hard
en hop daar gaat t ilusje zo t raam uit

dus ik ga lekker zitten in
MIJN BUNKER

ik verschijn voor de neus van oeps.. Ze kijkt me verschrikt aan, want ze dacht dat ik van de aardbol verdwenen was.
Uit angst, omdat ze denkt dat het een geest is rent ze weg..
ik ga de bunker in, doe alle deuren weer op slot en ga lekker een boek lezen.
MIJN BUNKER
Uit angst, omdat ze denkt dat het een geest is rent ze weg..
ik ga de bunker in, doe alle deuren weer op slot en ga lekker een boek lezen.
MIJN BUNKER
ik gooi een verschrikkelijke stinkbom de bunker in
zie astar de benen nemen .
de lucht is verschrikkelijk !
ik ga de bunker in met een knijper op mn neus .. gooi het dak een uurtje los .
zooooo lekker zeg
MIJN BUNKER !!

zie astar de benen nemen .
de lucht is verschrikkelijk !

ik ga de bunker in met een knijper op mn neus .. gooi het dak een uurtje los .
zooooo lekker zeg
MIJN BUNKER !!