Gisteren vanille verjaardag van Zarath, wat duidelijk gezellig was want de (door mij) zelf gebakken appeltaart is volledig op gegaan. Vanavond kink-verjaardagsfeestje, eigenlijk ook nog een beetje voor mijn verjaardag. Beetje datum clash met allerlei andere feestjes, activiteiten en nog meer toffe mensen die ook gisteren of vandaag hun verjaardag vieren, dus het zal redelijk klein blijven maar het belooft ook hartstikke gezellig te worden. Ik heb er zin in.
Hallo mijn goede vriend ****! Hoe is uw stemming?
Postvak IN
Hallo mijn goede vriend!
Dank u voor uw e-mail adres! Ik vind het gemakkelijker om met u te communiceren via e-mail! Ik hoop dat we gemeenschappelijke grond te vinden en elkaar beter te leren kennen.
Ik wil weten dat u mijn brief hebt ontvangen. Ik zal je snelle reactie te wachten. Laat me niet lang wachten (Smile)!
Goed u de tijd van de dag!
terug schrijven dat je dubbellicht om t taalgebruik is vast wat... crue he?
Caprera klopt .. maar de site waar ik t zag verbond t met t theater i Haarlem. .wat t voor mij vaag maakte. . vind meer dan vijftig euro beetje veel. Overigens
Wij eten het liefst (of zeg maar; bijna alleen maar) vlees van dieren die een goed leven hebben gehad. En vandaag weer een nieuw adresje gevonden: veldvarkens.
Naast goed vlees voor een redelijke prijs levert dat ook een leuk plaatje op.
Veldvarkens.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.