reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Gilraen^

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Gilraen^ »

zelfde vraag die hier opdook nijntje ;)

...denk dat ze eerder neukslet bedoelen dan fokteef!
kitten

Bericht door kitten »

Dat hoop je dan he... :icon_sad:
Jay

Bericht door Jay »

Is een fokteef niet gewoon een bitch die teveel post op fok?
JJV

Bericht door JJV »

* garijns *

ik ga er altijd van uit dat 'men' bij fokteef vooral't gevoelloze wil benadrukken
ze wordt genomen
en that's it
bij neukteef suggereer je evt nog wat foreplay .. desnoods evt.. ofzo

heb er persoonlijk weinig mee
.. al is zo'n actie van "niks voorspel HIERRR jij" bij tijd en wijle best gainig
~\v/~
phedre

Bericht door phedre »

bij fokteef denk ik toch ook richting breeding en zo.... het fokken van nageslacht...
kitten

Bericht door kitten »

Ik ook. Anders zou je het wel neukteef noemen.
Fokteef impliceert fokken; nageslacht creëren.

Je wil er niet aan denken, maar zo extreem als sommige mensen zijn is het niet ondenkbaar dat er mensen zijn die dat dus wel doen en (best case scenario??) de abortus erbij in de kink hebben zitten. :icon_sad:
fantashe

Bericht door fantashe »

yup... die bestaan...
Yelte

Bericht door Yelte »

In dit geval waren de foto's zeker fake, dus ik zit ook niet over de rest in ;)
18 jaar trouwens
Moralia

Bericht door Moralia »

hoi hoi alles goed???

heb jij intresse in een onderdanige jongen??

Ik ben een jonge jongen met nog niet zo heel veel ervaring. Ik ben dus opzoek naar iemand die het ook echt durft daar wat aan te doen bij mij?? Ik heb kort blond haar blauwe ogen slank figuur en ben goed verzorgd. Ik heb eventueel ook msn en cam. Intresee???????????????

groetjes

slaaf *****

In eerste instantie denk je: och best schattig opgeschreven zo, en dan zie je dat dit bericht ook naar 32 anderen is gegaan, ha ha ha! Zo lekker persoonlijk ook, die jagertjes.
MDF
Site Admin
Contacteer:

Bericht door MDF »

Jay schreef:Is een fokteef niet gewoon een bitch die teveel post op fok?
LOL
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

maar... al die kinderen dan serieus??? Ik bedoel ieder mag zijn kink hebben echt, maar een kind is niet even een condoom in de prullenmand smijten. *naieve meisje is geschokt*
roos

Een bericht in mijn inbox

Bericht door roos »

Dit had ik ineens in mijn inbox, geen idee van wie het was. Heb niet gereageerd en heb nooit meer iets gehoord.

Vrijdagmiddag maak jij je klaar voor gebruik. Je weet dat ik veeleisend ben en geen enkel detail over het hoofd zie, dus je scheert je reeds druipende kutje helemaal glad en controleert daarna nog een keer of er absoluut geen haartje is achtergebleven. Nadat je heerlijk gedouched heb, kleed je je aan. Ook je kleding heb je met zorg uitgezocht omdat je graag wil dat 't mij bevalt. Stijlvolle kousen met jarretelle, mooie pumps, een rokje wat gewoon echt te kort is voor een dame, lekker strak blousje, beetje doorzichtig zodat je tepels net te zien zijn door de stof. Meer heeft mijn dame vanavond niet nodig. Vervolgens maak je je zo lekker mogelijk voor me op. Lippen gestift, nagels gelakt en net iets te veel make-up.
Dan ben je klaar voor vertrek. Met een jas over al dat moois ga je naar de afgesproken locatie. Als je dan vervolgens aangekomen bent op de afgesproken plek, stap je uit je auto en loop je naar een goed zichtbare plek op de parkeerplaats.
En dan sta je daar, klaar voor gebruik, geen idee wat ik met je van plan ben die dag. Je bevind je op een carpoolplaats en je voelt je een beetje opgelaten omdat je er - zelfs met je jas aan - toch wel een beetje heftig uitziet. Bovendien voel je jezelf bijna een slet daar op die openbare locatie. Maar het is ook ver genoeg van huis om je geen zorgen te maken over herkenning en je weet dat ik altijd discreet zal zijn.
Na een aantal minuten, kom ik plots aangereden. Ik stap uit en pak je zachtjes aan je haren vast, trek je naar me toe en bekijk je even van heel dichtbij met een keurende blik. Ondertussen voel je mijn ander hand over je lichaam gaan...langs je stijve tepels...tussen je dijen... Ongegeneerd word je daar op die parkeerplaats gewoon stevig bevingerd en je kreunt in mijn oor...

Wil je meer...roep maar!
AET

Re: Een bericht in mijn inbox

Bericht door AET »

Ohhh don't get me started here.
Muis77

Bericht door Muis77 »

Ow vertel :mrgreen:
AET

Bericht door AET »

recent vers fetlife voorbeeld. 20 min geleden ofzo:
..dat ik je nog niet eerder 'ontdekte' hier..! niet dat ik al zo heel lang hier ben, eigenlijk helemaal niet, maar toch..
SCHIT-TER-END BEELD-VERHAAL dat profiel van je. dus.. uh.. missschien vrienden worden..? groeten van [sensuur].
Mijn profiel text op fetlife is dus:
Okay okay. Het grapje is er nu wel af. Dat ik alweer 25 ben geworden.

Mijn respons: (netjes opgevoed, he?)
Lekkere grapjurk...Wie weet tot op een BDSM activiteit.

zijn respons:
..mooi ook die laarzen erbij.. en die 'ontmaagding'.. ik ben fan van je, grapjurk of niet:-) hoezo grapjurk eigenlijk? ben absolutely no travo.
anyway, welke bdsm activity staat er op het program? gebroken cane met bastinado best heftig.. cheerz, {sensuur}.
Wil je er nogXxX aantal?
Plaats reactie