Vrolijk!
- JJV
- eireann
- Site Admin
Re: Vrolijk!
Heb zelfs geld op een spaarrekening! Serieus, dat is echt nieuw voor me.
Ik mag dan nog wat heimwee hebben enzo, maar financieel is het hier echt wooptydoopty

Ik mag dan nog wat heimwee hebben enzo, maar financieel is het hier echt wooptydoopty

**Self Rescuing Princess**
Ik ben best heel vrolijk, omdat er zoveel leuke dingen zijn.
En omdat ik enge dingen best kan. En ook doe. En dat dan kicken vind! Whoei, dat was weer een drempel
En omdat ik enge dingen best kan. En ook doe. En dat dan kicken vind! Whoei, dat was weer een drempel

- tessie
- Contacteer:
Ja dat wist ik wel, maar ik had daar elke keer dus gewoon geen zin in. Ik hou niet van bakken en koken en dat soort dingen. En deze was zo lekker, dus vandaar maar lekker makkelijk een potje meegenomenfaery schreef:Wat een fijne berichten allemaal! Blijheid op de vroege morgen!
@tessie: lemon curd is ook vrij simpel zelf te maken, ontdekte ik vorige week. En mijn moeder kwam aan met dat ze een magnetron-recept had (), wat dus nog makkelijker is. Binnenkort maar even en receptentopic openen?

- pluis
Het lijkt erop dat ik in de komende maanden zomaar wel twéé vakantieplannetjes ga hebben.. Lekker!
(en verdiend ook, al zeg ik t zelf)
(en verdiend ook, al zeg ik t zelf)
- kitten
Recept! Recept! Recept! Recept!tessie schreef:lemon curd is ook vrij simpel zelf te maken, ontdekte ik vorige week. En mijn moeder kwam aan met dat ze een magnetron-recept had (), wat dus nog makkelijker is. Binnenkort maar even en receptentopic openen?

- tessie
- Contacteer:
Ehm die quote is van faery hoor..
Maar hier staat een gewoon, niet magnetron, recept.
Maar hier staat een gewoon, niet magnetron, recept.
- kitten
In mijn enthousiasme te snel geknipt en geplakt en ineens had jij het gezegd tessie.
Maar ik hoop dat tessie faery haar magnetron recept ook nog erbij post. :icon_biggrin:

Me is happy
Mijn vakantiewerk ging zo goed dat ik een 0-uren contract voor een jaar krijg
mijn collegae vonden het jammer dat mijn werkperiode al om was want ze werkten heel graag met me samen
WHieiiiiiiiiiii
Ik heb bewezen dat ik het lekker wel kan en dat ik een goede verpleegkundige kan worden
dus stages kom maar op ik lust jullie rauw!!!!

Mijn vakantiewerk ging zo goed dat ik een 0-uren contract voor een jaar krijg

mijn collegae vonden het jammer dat mijn werkperiode al om was want ze werkten heel graag met me samen

WHieiiiiiiiiiii
Ik heb bewezen dat ik het lekker wel kan en dat ik een goede verpleegkundige kan worden
dus stages kom maar op ik lust jullie rauw!!!!

Ik moest hier in het vrolijk topic zijn :icon_biggrin:
Vandaag feest!
Prinses viert haar verjaardg..6 alweer..tjee gaat snel.
Vandaag feest!
Prinses viert haar verjaardg..6 alweer..tjee gaat snel.
- JJV
- kitten
Yay voor je prinsesje, Silence!! 
@Tigerlily: Yesss!! Zie je nou wel!!! You go girl!!

@Tigerlily: Yesss!! Zie je nou wel!!! You go girl!!

- pluis
Zo!
Zojuist nog t een en ander getweakt, en volgens mij gaat het me lukken om alles op een lijn te krijgen, scriptiegewijs. Volgens mij ben ik wel weer (zoals gewoonlijk) mijlenver van mn originele onderzoeksplan geëindigd, maar dat eh.. zal me dan een rotzorg zijn.
Straks de conclusies aanvullen.. hier en daar nog een quootje.. een keer grondig doorlezen tegen spel- en tikfouten (en misplaatste komma's) en dan eh.. tweemaal printen. Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, morgen!! (heej, we missen een stuiterende-grijns-smiley)
Nu eerst eens een stuk gaan lopen. Wandelen is goei voor de schrijvende pluisch.
Zojuist nog t een en ander getweakt, en volgens mij gaat het me lukken om alles op een lijn te krijgen, scriptiegewijs. Volgens mij ben ik wel weer (zoals gewoonlijk) mijlenver van mn originele onderzoeksplan geëindigd, maar dat eh.. zal me dan een rotzorg zijn.
Straks de conclusies aanvullen.. hier en daar nog een quootje.. een keer grondig doorlezen tegen spel- en tikfouten (en misplaatste komma's) en dan eh.. tweemaal printen. Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, morgen!! (heej, we missen een stuiterende-grijns-smiley)
Nu eerst eens een stuk gaan lopen. Wandelen is goei voor de schrijvende pluisch.
Hals und beinbruch pluis 
Wandelen is goed voor lichaam en geest van allen.

Wandelen is goed voor lichaam en geest van allen.