Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
JJV

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door JJV »

Avery schreef:I en heb daar eindelijk mooie polsboeien gekocht voor Vriendlief (blauw met zwart bij Mr. B) en een speciale cockring laten customizen (zo'n leren bandje, ook blauw met zwart),
.. je weet van evt bijgedachten die sommige mensen er bij kunnen krijgen?

Hemelsblauw
Linksdragend: Pijp mij.
Rechtsdragend: Ik pijp jou
Marineblauw.
Linksdragend: Neuker.
Rechtsdragend: Laat me neuken.

(hankeycode)
~\v/~
Avery

Bericht door Avery »

*Knikt* Was mij inderdaad vertelt gister, daarom overwoog ik ook om de grijze met zwarte te nemen (bondage), maar het is ook wel een fucker *zegt foei tegen zichzelf* en wilt volgens mij ook wel door mij *of anderen..).. .maakt de zin maar niet af :hypocrite:

Hoewel het niet echt hemelsblauw of marine blauw is, voor mijn gevoel is het meer grijs/blauw?
asti

Bericht door asti »

ik snap die hankey code nooit zo.. wat nou als je open staat voor pijpen èn neuken.. en ook best een beetje bondage wilt doen? Etc.. loop je dan met zakken vol zakdoeken? Wel handig als je verkouden bent ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik neem aan dat die hanky code ook niet synoniem staat voor 'ik draag deze kleur, dus jan en alleman mag daarom ook gebruik van me maken'.

Dat zou me wat zijn zeg, heb je zwart met blauwe boeien om, staat er ineens zo'n bodybuilder voor je die z'n lul in je bek ramt :roll:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JJV

Bericht door JJV »

eh.. Denk dat alle vragen ernaar (ook al kun je nee zeggen) al irritant genoeg zijn...

ben deels om die reden gestopt een pentagram te dragen, mensen willen alles weten
~\v/~
ranting

Bericht door ranting »

Ik ben met m'n jas met anarchistenteken diverse malen voor nazi skinhead aangezien. (Okee okee, de kale kop en kisten hielpen ook.) Ook niet zo tof.

Het wordt weer redelijk off-topic...
Crownless

Bericht door Crownless »

Ah joh, toen ik met een kort koppie met knalgroen haar uitging, kreeg ik woedende cafégasten over me heen met 'heej, een linkse trut, laten we die pakken!'. Best angstaanjagend voor 16jarig meisje. Die daarna meteen een shoarmatent indook, om daar vervolgens een uur niet meer weg te durven.

Maar, offtopic, ja, soms krijg je vragen over dingen. Als je dat irritant vindt, tja, jammer. Ik doe een lange zwarte jas aan en wordt uitgescholden voor kutgothic (Wat? Waar? Oh... ze bedoelen mij). Meestal duid dat vooral op mensen die denken ergens iets vanaf te weten maar de plank misslaan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ranting

Bericht door ranting »

Ik heb ook nog groen haar gehad je (en roze en blauw), doet het altijd erg goed. Tegenwoordig krijg ik nooit meer opmerkingen, en ik moet zeggen, ergens mis ik de aandacht wel... ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Back on topic please! Iemand nog iets leuks gekocht? -zei de mod die vroeger ook met blauw haar heeft rondgelopen :) -
**Self Rescuing Princess**
ranting

Bericht door ranting »

Ehm, afgelopen zaterdag bij de Rob een leren kilt, harnas en polsband gescoord. Erg mooi. Nu arm(er). Te zien op de eerstvolgende fetish-gear-required meet waar ik ben. Hm... Gaat er nog iemand naar de showboat volgende keer?
phedre

Bericht door phedre »

wrom had je die niet aan dan zaterdag??:)
fantashe

Bericht door fantashe »

ranting schreef:Ehm, afgelopen zaterdag bij de Rob een leren kilt, harnas en polsband gescoord. Erg mooi. Nu arm(er). Te zien op de eerstvolgende fetish-gear-required meet waar ik ben. Hm... Gaat er nog iemand naar de showboat volgende keer?

Zou zomaar kunnen... maar dan ben ik wel laat.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik heb onbewerkt jute-touw van Mack gekregen en een zelfgevlochten flogger van Edge.
ranting

Bericht door ranting »

@phedre: omdat ik nog nooit fetish gear heb gedragen, en het de eerste keer vast lekkerder is als iedereen het doet :)
JJV

Bericht door JJV »

Afbeelding

noms..

(ja't zijn snoepjes.. so what)
~\v/~
Plaats reactie