Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door pluis »

Jamaar ze meent er niks van.. Want als ze me zo aardig had gevonden dan had ze me toch wel gemaild om te zeggen dat ik n voldoende had? En dan had ze toch niet steeds wekenlang niets van zich laten horen, tussendoor?

Ik vrees voor n grote huichelachtige vertoning.

Al ben ik dan oook wel weer realistisch genoeg om te weten dat t míjn onzekerheid is die vreest dat ze niks positiefs weet te zeggen (of er op zeer doorzixhtige wijze om liegt).

Enfin. K zal mn koppie strak houden, wát ze ook zegt. En t decorum nem ik dan voor lief, ofzo.

*chin up, chest out*

*doet n aanmoedigingshuppel naar tessie*
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door eireann »

De wegen van de academici zijn ondoorgrondelijk, en velen zijn zo boven zichzelf verheven dat ze zijn vergeten dat er mensen onder die studenten zitten. Communicatie is vaak niet hun sterkste kant.

Geniet van de sfeer en als je vrienden en familie mee mag, van hun.

en :bye: :bye: aan de begeleider :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 159
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door chell »

cinderella schreef:Als je promotie wilt schijn je het te moeten vragen, tenminste, als je met mannen te maken hebt, en dat zal in jouw branche wel zo zijn. Schijnt iets typisch mannelijks te zijn om daarnaar te vragen, en niet af te wachten.
Succes!
Ik ga er ook zeker naar vragen (enigszins afhankelijk van de beoordeling natuurlijk...).

Ons systeem zit op zich wel goed in elkaar. Bij een beoordeling goed, ga je een schaal omhoog, bij een voldoende blijf je hetzelfde, bij zeer goed ga je twee schalen omhoog. Ik zit in de laatste schaal van mijn functie. Een schaal omhoog = andere functie en dus promotie.

Maaaaarrrrr.... de salarissen zijn bevroren ivm de crisis. Dus die schaalverhoging gaat sowieso niet gebeuren.... en ik vrees dus ook dat dus de promotie niet gaat gebeuren.

Maar goed, we'll see :)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door JJV »

pluis (en in mindere mate chell) kan ook t adagium aanhangen dat ik van m'n academische kennis heb overgenomen: daarna is er vast iets te Drinken....

geniet er van en zie er desnoods de humor van in
zeker achteraf is dat... De manier
~\v/~
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

pluis en tessie, hoe ging het?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door tessie »

:crownless: Niet zoals ik gehoopt had. Dingen gehoord die ik nu niet wou horen, maar volgende week vrijdag moet ik weer terug komen en hoor ik of het ook anders kan.

En ik ben ook benieuwd hoe het bij pluis is gegaan.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door pluis »

Mn begeleider was er (natuurlijk) niet.. ze liet r verhaaltje door iemand anders vertellen (en vond dat zelf schijnbaar n goede grap omdat dat zo leuk aansloot op het onderwerp van mn scriptie). Verder eh.. vond ze dat ik het mezelf moeilijk gemaakt had door te enthousiast te zijn (sic) en door in het Engels te schrijven (WTF?? Mn hele universitaire carriere alleen nog maar complimenten op gehad.. Ik redigeer werk van native speakers en dan gaat zíj zeggen dat mn Engels niet goed is?).

Ofzo. Beeldje gehad en n groot stuk papier met allerhande Latijn erop.

Daarna wat wezen drinken met pa en ma die niet te lang wilden blijven zodat ze een patatje konden gaan happen (alhoewel ik nog hintte naar gezamenlijk eten). Ohja, en mn vader probeerde voor de derde keer een gesprek zo te sturen dat ik met hem eens zou zijn dat ik éigenlijk niet zo'n goede wetenschapper ben (en dat ik dus nevernooitniet ga promoveren).

Laat ik zeggen dat ik zo mn bedenkingen had bij de genietbaarheid van het geheel.

Magoe.. mn baret mét kwastje links stond me leuk. Ik ben niet gevallen, heb niks stoms gezegd, ben niemand vergeten n hand te geven en eh.. welja. Dus ik mag niet klagen (ook al dee ik t dan eigenlijk wel)

K heb mezelf uiteindelijk beloond met Evil Food van den afhaalchinees. Dat had k verdiend.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door juffie »

En óf je dat verdiend had!

Jammer dat het zo gegaan is, maar toch, WAAAYYY to go pluis!

Enne.. dat baretje:

pics or it didn't happen... 8-)
MILF :grin_ani:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Of nog beter: JoeToep! Maarre: goed bezig pluis!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door tessie »

Wat flauw van je begeleider zeg. En dan ook lekker makkelijk stomme dingen door iemand anders laten zeggen. Blegh. Nou ja, nu weet iedereen dat ze een sufkut is. En beetje jammer ook van je vaders opmerking en het eten. Maar.... het allerbelangrijkste, je hebt je papiertje! :static: Je hebt echt iets om superrrrtrots op te zijn. En mensen die daar flauw over doen moeten daar gewoon lekker mee ophouden want het is echt een hele prestatie! Woei voor pluis!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door JJV »

nu worden't vooral herinnerdingen

maar maar maar
:) wanneer wordt't gevierd?
~\v/~
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door pluis »

Ik ga van t weekend even langs de Bar waar k plannen mee heb. FF kijken wat mn gastenlijst wordt en of ze mee willen werken. T zal wel november worden, gok ik.

Dank voor alle felicitaties, trouwens. Da's toch wel heul fijn van alle mensen hiero.

pa en ma waren fototoestel vergeten, trouwens, maar ik héb t baretje nog, dus wie weet kijk ik Lief wel even aan voor wat cameragewapper.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Crownless »

Wat tessie zegt inderdaad, wat een sufkut. Ik zou haar een dankjewel kaartje sturen met een buisje (of twee, of drie) glitters erin, zodat ze tot het einde der tijden glitters in haar kantoor tegenkomt. Wat een muts. En inderdaad, wat een gedoe over dat Engels. Hoewel ze alleen zei dat je het jezelf moeilijk had gemaakt, niet dat het slecht engels was (tenminste, als dat een adequate vertaling is van wat je hebt gehoord vandaag).

En je pa... het is kut als je ouders zoiets zeggen, want je wilt ze toch altijd wel trots maken ofzo. Maar ook ouders hebben het soms bij het verkeerde eind. En als ze liever een frietje aten dan met jou chinees te halen, their loss. Wou alleen dat ik ook langs had kunnen wippen, dan had ik je wel geholpen met die chinees en je prestatie bejubeld op een manier die jouw prestatie waardig is. En, terugkijkend op het lelijke ornament dat ik van de middelbare school kreeg, kunnen zeggen hoe lelijk het beeldje dat je kreeg is. Maar ja, alle beeldjes die worden uitgereikt zijn lelijk. Kijk maar naar de Oscar.

En tessie, das idd niet leuk. Maar beter dat ze het zeggen zodat je er misschien wat aan kunt doen, dan dat ze het verzwijgen, toch? En hopelijk kan het anders *duimt*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door kitten »

Crownless schreef:zodat ze tot het einde der tijden glitters in haar kantoor tegenkomt.
*proest*

He pluis, je hebt er zo ontzettend hard voor gewerkt! En dan zo'n anticlimax einde... :crownless: Daar moet zéker een feestje voor komen! Gij moet en zal bejubeld worden!!

@tessie: dingen die je niet wilde horen...? :icon_sad:
Gilraen^

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Gilraen^ »

Argh... psycho afspraak... opeens lijkt het niet meer zo een goed idee :roll:
Plaats reactie