dromen over ws topic
- Voleuse
Re: dromen over ws topic
Ik droomde dat ik in een zwembad zwom met mijn vriend in een onbekende voortuin. Dreamer was af en aan aan het lopen met spullen voor een BBQ. Die had hij voor kitten georganiseerd. Ik ging even later ook naar binnen. Jongetje was er ook (in mijn droom heette hij nog jongetje). Ik probeerde uit te vinden in wiens huis we nou zaten, maar iedereen ontkende (Misschien waren we zomaar een huis binnengegaan?).
Toen ging ik naar boven om een knutselwerkje voor kitten te maken, omdat ze zich zo rot voelde. Ik was bezig met een envelop en blauwe waterverf (stond nog heel groot PsyQ op). Toen was het niet helemaal naar mijn zin, dus ik pakte terpentine en toen ik dat gebruike ging heel die envelop doormidden. En het brandde op mijn hand. Toen bedacht ik me ook ineens dat kitten 3 kinderen heeft en waarschijnlijk omkomt in de knutselwerkjes. Ik ging toen maar weer naar beneden, met schmink. Ik dacht: als ik jongetje als een prinsesje schmink, met roze oogleden en glitters, vrolijkt kitten vast ook een beetje op.
Toen ging ik naar boven om een knutselwerkje voor kitten te maken, omdat ze zich zo rot voelde. Ik was bezig met een envelop en blauwe waterverf (stond nog heel groot PsyQ op). Toen was het niet helemaal naar mijn zin, dus ik pakte terpentine en toen ik dat gebruike ging heel die envelop doormidden. En het brandde op mijn hand. Toen bedacht ik me ook ineens dat kitten 3 kinderen heeft en waarschijnlijk omkomt in de knutselwerkjes. Ik ging toen maar weer naar beneden, met schmink. Ik dacht: als ik jongetje als een prinsesje schmink, met roze oogleden en glitters, vrolijkt kitten vast ook een beetje op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Dat is een lieve droom Voleuse! Beetje vreemd, maar wel lief 

**Self Rescuing Princess**
-
Hihi jongetje als prinsesje hihi
- kitten
Made me smile.
kitten kwam vannacht ook in mijn droom voorbij, maar weet niet meer hoe het zat, behalve dan dat ze hoogzwanger was.
- Voleuse
Ik droomde dat pluu met mij en mijn ouders mee wou naar de kerk. Niet dat ze gelovig was, maar uit interesse. Vlak voor we de kerk binnenliepen, vroeg ze ineens wat we allemaal gingen doen. Dus ik ging uitleggen dat we liedjes zingen, dat er een preek is enzo. En toen vond ze het ineens allemaal wel saai, zingen wou ze niet, en eigenlijk was dit wel een heel slecht plan. Maarja, we waren er al dus toen gingen we toch maar naar binnen. En toen waren we binnen en ging ze vrolijk aan iedereen vertellen dat ze niet geloofde en het allemaal volstrekte onzin vond (zelfs aan de dominee). Ik schaamde me dood 
En toen kwam er een vogel de kerk binnen, en hij stapte steeds dichter naar mij toe. Ik dacht eerst dat hij me wou bijten ofzo, maar het bleek een reclamevogel te zijn. Dat is een vogel die expres zijn veren verliest als er mensen vlakbij zijn en daar staat dan een slogan op (randstad bij mij)

En toen kwam er een vogel de kerk binnen, en hij stapte steeds dichter naar mij toe. Ik dacht eerst dat hij me wou bijten ofzo, maar het bleek een reclamevogel te zijn. Dat is een vogel die expres zijn veren verliest als er mensen vlakbij zijn en daar staat dan een slogan op (randstad bij mij)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Ik droomde twee dagen geleden dat ik bij faery op bezoek ging om te eten en dat zij mijn hamster op de barbeque wou roosteren. 'Hou jij hem even vast, dan doe ik de spies erdoor.' vroeg ze nog aan me.
WAT! 
Maar, maar, maar, hamsters lief
(al is het we toevallig, afgelopen zondag kwam een vriend van me bij me langs, en toen hebben we het nog letterlijk gehad over hamsters spiezen en op de bbq leggen... als grap natuurlijk)

Maar, maar, maar, hamsters lief

(al is het we toevallig, afgelopen zondag kwam een vriend van me bij me langs, en toen hebben we het nog letterlijk gehad over hamsters spiezen en op de bbq leggen... als grap natuurlijk)
- Voleuse
Haha, ja, dat vind ik ook! In de zomervakantie schrijf ik ze altijd op en dat zijn echt hele verhalen
. Vannacht droomde ik dat ik aan de ontbijttafel zat met mijn vriend en zijn vader. Zijn vadr vroeg aan hem wat hij gedroomd had, en hij vertelde iets maar toen ging ik hem corrigeren, want ik kon me veeel beter herinneren wat hij had gedroomd 

- Voleuse
Ik droomde vandaag dat Wever bij mij in bed sliep. Ik zat hem een beetje te plagen, van: je bent hier toch zeker niet gekomen om alleen te slapen? Maar wel dus 

Het zou me verbazen 
Hij is niet zo braaf zoals hij eruit ziet

Hij is niet zo braaf zoals hij eruit ziet

- Crownless
Ik vind 't wel een voorspellende droom. De laatste dagen is "slaap" een van mijn luxegoederen aan het worden, dus... 
(trouwens: hoezo, braaf? is het niet heel erg gemeen om te gaan liggen slapen als de bedpartner andere gedachten heeft?
)

(trouwens: hoezo, braaf? is het niet heel erg gemeen om te gaan liggen slapen als de bedpartner andere gedachten heeft?

Ja, jongen. Doe maar alsof je je in zou houden... We geloven je. Echt!