Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- skaoot
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffel
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
- Dreamer74
Knuffel !!
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Ravelijne
Thanks allemaal! 't Is alweer grotendeels over. Nu nog van die hoest en algehele ziek-zwak-misselijkheid af en dan ben ik weer een happy camper. 

- eireann
- Site Admin
Uch... ik ben een beetje laat met aanhaken. Maar ik ben ook snotverkouden. Bleh!
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Ik houd niet van bellen. En al helemaal niet van bellen over moeilijke dingen (gesprek met P&Oer over hoe het nu gaat en n.a.v. wat bedrijfsarts adviseert). Werkgever houdt advies bedrijfsarts aan. Een advies wat ik erg optimistisch vind. Dat heb ik ook aangegeven (meerdere keren, in verschillende bewoordingen). Maar dat zien we dan wel. En dan zegt hij "maar nu eerst twee weken nog gewoon thuis zitten"... en dan moet ik me maar niet druk maken. En dat vind ik dus moeilijk, niet druk maken. Zucht.
Zo maar naar buiten en de zon in. Dat helpt vast.
Zo maar naar buiten en de zon in. Dat helpt vast.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- JJV
zolang je dat nog vindt is de burn out nog in full force aanwezig.skaoot schreef: En dat vind ik dus moeilijk, niet druk maken. Zucht.
pas op t moment dat je ineens op schrikt "hey, verhip, ik maak me niet druk" .. zomaar spontaan..
dan ben je goed bezig.
~\v/~
- kitten
Isara, waarom worden deze niet vergoed dan? Is er nog onderscheid in homeopathische middelen?
- isara
Ehh, ik sprak voor mijn beurt, het is helemaal niet homeopathisch.
Niet dat dat erg is, want ik geloof eigenlijk niet zo in homeopathie.
Wel balen van die 75 euro.
Niet dat dat erg is, want ik geloof eigenlijk niet zo in homeopathie.
Wel balen van die 75 euro.
- miss_meeko
Hele goede vriendin van mij gaat trouwen, dus er komt ook een vrijgezellenfeest
alleen.... rond mijn uitgerekende datum
Ik wist al dat die kans groot was, en het wordt al een uitdaging om met een kleintje van een paar weken een trouwerij ergens in Drenthe ofzo bij te wonen maar baal toch wel heel erg balen om nu al te weten dat het vrijgezellenfeest er gewoon niet inzit...

Weten jullie al wat ze gaan doen dan voor haar vrijgezellenfeest? Sommige dingen kun je wel gewoon doen als je hoogzwanger bent. Bij Nichi deden we een escape challenge, in zo'n kamer opgesloten worden en dan heb je een uur om het antwoord uit te puzzelen. Dat kon ik zwanger nog prima doen, hoewel ik me heb laten vertellen dat je die in Delft niet meer wilt doen want die is heel eng, die stresshormonen wil je je kind niet aan doen. Een etentje kan ook prima, een stripper bekijken ook, een zuipfestijn weer niet. Heb jij er -als één van de beste vriendinnen- geen invloed op wat het wordt?
- Voleuse
Gaan ze iets heel wilds doen ofzo? Ik zou even contact opnemen met degene die het organiseert om te kijken of er niet een rustig stukje is waar je eventueel bij kan aanschuiven. Tuurlijk als je ligt te bevallen kan het niet doorgaan, maar misschien loop je wel twee weken overtijd en ben je nog best in staat om even aan te wippen en haar te feliciteren. Juffie ging ook na haar uitgerekende datum nog naar Next, bijvoorbeeld
. Je moet niks forceren en goed op jezelf letten, maar ik zou het ook niet nu al uitsluiten want je weet gewoon niet hoe je je tegen die tijd voelt.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- miss_meeko
Het wordt een actief programma en daarna zuipen en stappen in Amsterdam. Haar getuigen doen de organisatie, ik heb wel aangegeven dat ik indien mogelijk graag aansluit bij een deel van het programma, maar het voelt toch gewoon een beetje anders. De datum wordt eind juli en ik ben de 13e uitgerekend van die maand. Dus het is gewoon heel krap.
Zij heeft best wel een groot sociaal netwerk, zijn ook veel genodigden en van haar vrienden ben ik als enige getrouwd en met kids/bijna kids dus de levensfase voelt ook wat anders en dan voelt het voor mij ook niet reëeldat ze het moeten aanpassen op mijn situatie. Nu zijn ze lekker vrij met alles en denk ok dat ze een top feestje krijgt. En als het lukt wip ik zeker wel even aan.
Zij heeft best wel een groot sociaal netwerk, zijn ook veel genodigden en van haar vrienden ben ik als enige getrouwd en met kids/bijna kids dus de levensfase voelt ook wat anders en dan voelt het voor mij ook niet reëeldat ze het moeten aanpassen op mijn situatie. Nu zijn ze lekker vrij met alles en denk ok dat ze een top feestje krijgt. En als het lukt wip ik zeker wel even aan.
- lunaaa
Misschien kan je inderdaad lekker mee uit eten ofzo. Ik heb ook wel eens een vrijgezellenfeest gehad waarbij een vriendin van de bruid net enkele weken daarvoor was bevallen. Die is alleen even aangehaakt voor het eten. Jammer is het wel natuurlijk..
- Peter^
- Contacteer:
Wat een lastige situatie miss_meeko.
@skaoot: "Zo maar naar buiten en de zon in. Dat helpt vast." Heeft dat geholpen?
@skaoot: "Zo maar naar buiten en de zon in. Dat helpt vast." Heeft dat geholpen?
Geniet van de positieve momenten.