Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

WS is weer druk! :static:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Poes is zo blij dat we er weer zijn. :inluv:
skaoot

Bericht door skaoot »

Poezen wennen best snel aan nieuwe huis lijkt het, superfijn!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh das fijn Skaoot!

Baby beweegt veel in buik :inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nog een keer enorm vakantievrolijken: de keren dat ik langer dan een lang weekend van huis ben geweest in mijn leven zijn sowieso bijna op één hand te tellen en echt Buitenland is nog veel zeldzamer. Elf dagen road trippen door Italië was echt een mega-ervaring. :):):)

Highlights: wilde bosbesjes plukken op een alpenweide, autorijden in de bergen (inclusief 's nachts in het stik-pikkedonker zonder straatlantaarns), boottochtje langs de kust tussen de dorpjes van Cinque Terre, het uitzicht vanaf de Ponte Vecchio (Oude Brug) in Florence, de middeleeuwse torens van San Gigniamo, loungen in een geothermische bron (ik wist niet dat we die in Europa ook hadden! zag dat altijd alleen voorbij komen als het over IJsland of Japan ging!) en 's avonds door Bologna wandelen (nog meer middeleeuwse torens) en slapen in een betaalbaar AirBnB adresje waar de Italiaanse regisseur Pasolini is opgegroeid (hij sliep in de kamer naast waar wij sliepen).

Jezus, wat hebben we veel gedaan. :shock:

Italiaanse collega van Zarath ontmoeten was ook supertof, hele leuke vent. Met een beetje geluk kunnen we daar in de toekomst nog eens logeren. :)

Supergaaf hoe actief WS ondertussen weer is geworden. Echt yay! Ik ga de komende dagen maar eens rustig alles bijlezen. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

tof!!!!
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Da's een beste vakantie Ravelijne!

Flirten is best leuk. :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Klinkt goed Ravelijne!
cinderella

Bericht door cinderella »

cinderella schreef:En na een kapotte stoppenkast, het kapotte glas en de kapotte stofzuiger hebben we vast de rest van de zomer meer geluk.
We hebben in Schotland in 2 weken nog geen 1,5 dag regen gehad. De ca. 1,5 dag in Engeland was voor de helft regen, dus al met al enorme mazzel gehad. Sommige dagen was het zelfs bijna te warm om te gaan wandelen. Alleen vond m'n rug de kampeermatrasjes niet zo fijn, maar we hebben een geweldige vakantie gehad.
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

In de kast hangen mooie jurken; vanavond passen :panic: wat zal ik aan! 2 jurken zoals verwacht; te groot. Ik heb een 'dit is te groot maar misschien heb ik het na een zwangerschap nog nodig' koffer met kleding, dus die waren snel verhuisd.

Dan de jurk die ik graag aan wil; die hangt al jaren te klein in de kast maar ik <3 die jurk echt enorm. Ah. Ook te groot. Ehm. Maar dan heb ik niks om aan te trekken! Denk denk.... AH ja,... op zolder staat NOG een koffer, met zwangerschapkleding die hoopt ooit nog een ronde mee te gaan, voor een prikkie op de kop getikt, mijn smaak, staat niet in de weg. Maar staat wel al Lang op zolder. Misschien zit daar een jurkje in?

En OH WOW.... Naast 2 stapels zwangerschapskleding (die ik uit pure overmoed gewoon beneden ga laten) zat er ook een stapeltje 'te klein, maar zo leuk en wie weet' kleren in :)

En nu heb ik 2 favoriete kantoorjasjes gevonden, 2 super comfy spijkerbroeken, een skirt-suit, (knielang rokje met jasje) ZE PASSEN !!! EN ...... Tromgeroffel! MIJN KERSENJURKJE! HOEZEE! dat jurkje komt uit 2009! En dat pas ik weer! (ok ok, ietwat aan de krappige kant, maar t staat leuker dan te grote jurken!.

Dat was even leuk winkelen op eigen zolder :)
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Woohoooo! Ben nou wel benieuwd naar dat jurkje. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Misschien ken je het, het is mn kersenjurkje
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Sterker nog, ik zit nu oude foto's terug te zoeken op zoek naar dat jurkje, en die jasjes hebben eigenlijk nooit echt gepast zoals ze hoorden. Snel maar een paar keer aandoen voordat het te groot is :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

2009? Waarschijnlijk niet. :)
pluis

Bericht door pluis »

Ik ken dat jurkje wel en 't is jou echt op het lijf geschreven! Yay!
Plaats reactie