Vrolijk!
-
- kitten
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd!
Wat een leuk nieuws!

- phedre
- Contacteer:
Gefeliciteerd 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- miss_meeko
Gefeliciteerd! Wat leuk!
- Ravelijne
Gefeliciteerd!
Ook vrolijk, want onderweg naar de workshop Rough Body Play van Frank & Sheila. Heul benieuwd naar!
Ook vrolijk, want onderweg naar de workshop Rough Body Play van Frank & Sheila. Heul benieuwd naar!
- Ravelijne
Workshop was leuk. Als je ook maar iets met stoeien/vechten/overmeesteren/overmeesterd-worden hebt, of graag BDSM't zonder 'gereedschap, kan ik de workshops van Frank & Sheila enorm aanraden. 

- lunaaa
Thanks allemaal!!
Klinkt goed, die workshop!
Klinkt goed, die workshop!
- Daantje
- Contacteer:
Die workshop zat er om redenen helaas niet in, want ik vind rough body play echt tof.
Vanavond wel naar Seks: voelen, horen, ontdekken, beleven geweest. Dat was tof en ik heb een hoop inspiratie voor een nieuwe richting die ik met mijn blog op wil gaan.
Vanavond wel naar Seks: voelen, horen, ontdekken, beleven geweest. Dat was tof en ik heb een hoop inspiratie voor een nieuwe richting die ik met mijn blog op wil gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Daantje
- Contacteer:
Bonus: ik kocht lacy unmentionables en OMG! Waarom deed ik dat niet eerder.
- Ravelijne
Daar had ik ook heel graag heen gegaan, maar dat zat er hier helaas niet in (moest een beetje vroeg op, vandaag). Ben wel benieuwd waar het over ging, als je wat meer wil vertellen. 
Yay voor kanten moois!

Yay voor kanten moois!

- Daantje
- Contacteer:
Het heeft mij vooral aan het denken gezet. Er is gesproken over hoe seksualiteit in de media en maatschappij wordt benaderd, met als sprekend voorbeeld de Veritas bangalijst. We hadden een tantrische oefening met innerlijke verlangens daarover gesproken. Er waren video fragmenten over verlangen en uiting. En als afsluiting kregen we een klein boekje met een oefening uit de Wheel of Consent workshop.
- phedre
- Contacteer:
zo heerlijk, wakker worden en merken dat je tuin weer helemaal netjes is
Voordeel van deze flat met gemeentelijke onderhoudsdienst voor de tuinen. Alles waar ik zelf geen aandacht aan geef, wordt gedaan 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken