Nerveus voor een date of om een andere reden...
- lunaaa
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Spannend fixertje!
- eireann
- Site Admin
Veel plezier dan
iemand die je al kent?

**Self Rescuing Princess**
-
Zenuwachtig voor morgen...bluh
- Daantje
- Contacteer:
Het is voor een goed doel Chell! We duimen voor je!!! Je wordt niet toevallig in het VU geopereerd he? Dan kan ik op zieken bezoek komen.
@Anne, ja het is een bekende. Ook buiten WS schijn ik mensen te triggeren.

@Anne, ja het is een bekende. Ook buiten WS schijn ik mensen te triggeren.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Nee, ik ben niet in het VU fixertje
En ik ben er als het goed is maar 1 nachtje, dus er is ook niet echt tijd voor bezoek
Hoewel ik het enige bezoekuur morgen wel bezoekloos door ga brengen..

- juffie
- Site Admin
Morgenavond móet ik op tijd thuis zijn wegens condoleren, maar anders was ik echt doorgekomen vanuit Utrecht chell. 
Heel veel sterkte iig! Zal aan je denken!

Heel veel sterkte iig! Zal aan je denken!
MILF 

- Ravelijne
Heb je wel internet, dan? Of zijn ze zo modern nog niet in het ziekenhuis?
-
Succes chell zal aan je denken!
-
Ik heb sowieso internet op mn mobiel. Er is wel internet in het ziekenhuis, maar kan op de website daar alleen iets over terugvinden voor als je er langer dan een week ligt. Maar dat is met een laptop van het ziekenhuis ook, dus dat is sowieso niet van toepassing. Geen idee of je er dus wel gebruik van kan maken zonder een laptop van hen en voor een kortere periode. Maar goed, ik heb mn telefoonRavelijne schreef:Heb je wel internet, dan? Of zijn ze zo modern nog niet in het ziekenhuis?

- Ravelijne
Ik dacht dat mobieltjes af moesten in ziekenhuizen, maar ik zie idd dat de meeste ziekenhuizen ze weer toestaan. Gelukkig! Kun je ons spammen. 

-
Nee, dat is gelukkig niet meer zo, alleen bij hartbewaking geloof ik.
- Jezebel
Succes Chell! *voor je duimt dat het helemaal goedkomt*
Ik ben ook beetje zenuwachtig... zo mn laatste tentamen van dit blok, en ik heb geen idee wat ik kan verwachten...
Ik ben ook beetje zenuwachtig... zo mn laatste tentamen van dit blok, en ik heb geen idee wat ik kan verwachten...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets

argh .... ik wil geen needleplay .. dat was altijd een dikke nee! Waarom... waarom ga ik dit dan toch vrijwillig doen???
(omdat dit is wat je al heel lang wilde ... en de tatoeage een heel bijzondere betekenis heeft voor je, muts!)
Ik, die grote, stoere en sterke vrouw. Bang van een paar naaldjes...
Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen qua pijn.
[ Mantramodus] Ik ben niet bang voor de pijn ... Ik ben niet bang voor de pijn ... Ik ben niet bang voor de pijn[/Mantramodus]

- Daantje
- Contacteer:
Deze week is het genderteam overleg, dan wordt er besloten of ik inderdaad de diagnose krijg die ik wil. Nu ga ik er vanuit dat, het wel zo gaat zijn. Maar stel je voor, ze kunnen ook anders besluiten. Ik durf er eigenlijk niet eens aan te denken hoe ik dan verder zou moeten...
Eind deze week, begin volgende week kan ik een telefoontje verwachten.
Eind deze week, begin volgende week kan ik een telefoontje verwachten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
*duimt*
Ik zal hele week duimen.
Heb ik net gisteren jou als voorbeeld gebruikt voor uitleg aan midi. Ik moet wel verder kunnen vertellen, he!
Uitleg:
Midi heeft een jongen in de klas die volgens haar giechelende vriendinnen een meisje is. "Ziet er een beetje zo uit, zit liever bij de meiden, iekssss en nu valt hij ook nog op jongens dus was het ineens een homo."
Dus ik vroeg vorige week door en midi gebaarde al naar mij dat ik erover moest stoppen. Later dus bij midi nagevraagd. Zij legde uit dat mijn doorvragen en serieuze uitleg aan die meiden niet aankwam en zij daarmee wrschlk voor gek zou staan.
Gisteren verder gepraat. Ik vind dat dus onzin...dan vinden die meiden maar dat midi een rare moeder heeft. Nu! Later zullen zij heus wel anders gaan denken, als niemand ze wijst op hun gedrag en mogelijk kwetsende opmerkingen....
Afijn. Midi verdedigt homo zijn sowieso al, zelfs tegenover de anderen, dus dat heeft klasgenoot mee.
Toen gin ik vragen waarom ze hem een meisje vonden.... Nu blijkt hij dat zelf ook gezegd te hebben, dat hij een meisje wilde zijn. Hij heeft vooral vriendinnen, draagt meisjesachtige kleding, ziet er meer als meisje uit, heeft gevraagd of hij zich bij de meisjes mag omkleden bij gym, enz enz....
Dus ik greep het aan om uit te leggen dat dat écht kon! Midi had al zogenaamde grapjes aan zijn adres opgevangen over ombouwen...dus ..."goh midi, denk jij dat S, dat ook als een grapje voelde of zou hij het misschien wel pijnlijk hebben gevonden? En daarna volgde als vanzelf een uitleg.
Ze had heel veel respect voor wat iemand dan moet doorstaan om van m>v of v>m te gaan, erkende zichtbaar de sociaal/emotionele zaken...enige wat ze lastig vond was om te begrijpen dat iemand dan geen homo was
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd...benieuwd of ze S. nu anders benaderen durft tov vriendinnen.
Maargoed, dat was dus waarom ik het gisteren min of meer over jou had. Nu kan ik niet meer typen, want dan kan ik niet duimen. Is aan je denken, ook goed?
Nog niet denken aan wat je zou moeten bij ander besluit! Nog even hopen op een positief resultaat! Brrr spannend voor je!!
Ik zal hele week duimen.
Heb ik net gisteren jou als voorbeeld gebruikt voor uitleg aan midi. Ik moet wel verder kunnen vertellen, he!
Uitleg:
Midi heeft een jongen in de klas die volgens haar giechelende vriendinnen een meisje is. "Ziet er een beetje zo uit, zit liever bij de meiden, iekssss en nu valt hij ook nog op jongens dus was het ineens een homo."
Dus ik vroeg vorige week door en midi gebaarde al naar mij dat ik erover moest stoppen. Later dus bij midi nagevraagd. Zij legde uit dat mijn doorvragen en serieuze uitleg aan die meiden niet aankwam en zij daarmee wrschlk voor gek zou staan.
Gisteren verder gepraat. Ik vind dat dus onzin...dan vinden die meiden maar dat midi een rare moeder heeft. Nu! Later zullen zij heus wel anders gaan denken, als niemand ze wijst op hun gedrag en mogelijk kwetsende opmerkingen....
Afijn. Midi verdedigt homo zijn sowieso al, zelfs tegenover de anderen, dus dat heeft klasgenoot mee.
Toen gin ik vragen waarom ze hem een meisje vonden.... Nu blijkt hij dat zelf ook gezegd te hebben, dat hij een meisje wilde zijn. Hij heeft vooral vriendinnen, draagt meisjesachtige kleding, ziet er meer als meisje uit, heeft gevraagd of hij zich bij de meisjes mag omkleden bij gym, enz enz....
Dus ik greep het aan om uit te leggen dat dat écht kon! Midi had al zogenaamde grapjes aan zijn adres opgevangen over ombouwen...dus ..."goh midi, denk jij dat S, dat ook als een grapje voelde of zou hij het misschien wel pijnlijk hebben gevonden? En daarna volgde als vanzelf een uitleg.
Ze had heel veel respect voor wat iemand dan moet doorstaan om van m>v of v>m te gaan, erkende zichtbaar de sociaal/emotionele zaken...enige wat ze lastig vond was om te begrijpen dat iemand dan geen homo was

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd...benieuwd of ze S. nu anders benaderen durft tov vriendinnen.
Maargoed, dat was dus waarom ik het gisteren min of meer over jou had. Nu kan ik niet meer typen, want dan kan ik niet duimen. Is aan je denken, ook goed?
Nog niet denken aan wat je zou moeten bij ander besluit! Nog even hopen op een positief resultaat! Brrr spannend voor je!!