Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Beterschap!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Beterschap
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks, mensen. :) Verbazingwekkend toch weer hoeveel goed zulke berichtjes een mensen doen. :)
chell

Bericht door chell »

Ik vond je nog verbazingwekkend fris dan gisteravond, als ik dit nu lees!

Beterschap, lijkt me echt zó naar!
Arno

Bericht door Arno »

Ik wens je beterschap.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Als ik fris was geweest had je inmiddels de beloofde spreadsheets in je mailbox gehad. ;)

Het lijkt wel wat te beteren, maar desondanks zonet de deur uit gerend omdat telefoon me gelukkig nog waarschuwde dat ik naar de garage moest voor APK. TOTAAL niet in de gaten dat het vandaag was. Ook zonder echt ontbijt of lunch (behalve een beetje yogurt en fruit bij de antibiotica), want dat kreeg ik ook niet voor elkaar. Wel nog een banaan en een appel en een pak kokoswater in mijn tas gegooid, dus ik hoef niet helemaal te verhongeren. Ik zit er nu op te wachten, dus dit is meteen ook een wachtkamerpost. Hopelijk waren dat de duffe acties van vandaag wel weer. :D
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hopelijk ook goedgekeurd!
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Helemaal! Wel afgesproken binnenkort de voorbanden te vervangen, maar het hoefde niet meteen voor de APK! :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Borstontsteking klinkt wel heel naar! Sterkte en beterschap!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
skaoot

Bericht door skaoot »

Mijn autootje is nu ook naar garage, moest wel eea gebeuren voor die door APK komt :(. Maar nieuw autootje is duurder en grote kans dat met ons budget daar dan toch ook een hoop moet gebeuren.
En ik ben gekneusde voet beu! Vandaag dagje vrij maar kan niet zoveel. Nou ja, kan wel maar dan wordt het nooit beter zonder rust. Laptop, bank, tv.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
dbj

Bericht door dbj »

Autootje hebben is best duur, ja. Daarom heb ik geen auto.
Beterschap skaoot met je voet. Rust is volgens mij het enigste wat helpt, maar dan ook echt rust houden valt niet mee.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Beterschap voor je voet (en voor jou) skaoot.
Geniet van de positieve momenten.
Caoineadh

Bericht door Caoineadh »

Hoe gaat het inmiddels met je voet Skaoot?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Okee ik heb advies nodig. Ik heb een draad rond de rand van mijn tuin lopen zodat de katten er niet uit kunnen (geen schrikdraad maar een systeem dat een piep geeft als ze te dicht bij de draad komen). Dit is best een duur systeem. Mijn buurvrouw had een keer onaangekondigd het hek tussen onze tuinen in naar beneden gehaald. Gelukkig was de draad niet beschadigd omdat ik hem toevallig voor iets anders los had gehaald maar ik heb haar toen wel uitgelegd dat ik die draad daar heb lopen en dat ze mij moet waarschuwen als ze weer eens zoiets wil doen (dit is twee jaar geleden. Dat hek heb ik overigens ook aan meebetaald). Ze zeurt ook met enige regelmaat dat mijn tuin niet goed onderhouden is (dat klopt ook, maar ik kom daar gewoon niet aan toe in mijn eentje).
Nou werkt sinds twee dagen mijn systeem niet meer, en ik kom er net achter dat de draad dus aan de kant van die buurvrouw is doorgeknipt :X. Waarschijnlijk is het wel te repareren maar ik kan het niet zelf en het is een gezeur en mijn katten kunnen nu niet naar buiten.

Wat doe ik nu? Bel ik aan (awkward) of schrijf ik een brief of ga ik geld vragen (en hoeveel dan?). Ik wil op zijn minst dat dit niet nog vaker gebeurd. Ik vraag me af of het (semi)expres is gedaan.....
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
isara

Bericht door isara »

Ik denk eigenlijk dat de awkward face to face niet te vermijden is. Dus van tevoren heel duidelijk bedenken wat je wil zeggen en hoe je duidelijk maakt dat er geen andere optie is dan dat hij doorgeknipt is en dat dat door iemand die aan die kant staat gedaan moet zijn (tenminste, neem aan dat dat zo is). En beginnen met een vraag. Dus "Hoi, ik wilde even overleggen over het draadsysteem in mijn tuin. Het werkt niet meer en nu zie ik dat het is doorgeknipt. Weet u hoe dit kan?"
Als ze ontkent terwijl je haar (liefst met bewijs) duidelijk maakt dat dit echt is doorgeknipt en echt alleen door iemand aan die kant is gedaan (dus niet een voorbijganger ofzo), dan kan je altijd nog verdere stappen nemen. Maar wat dan het slimste is weet ik ook niet zeker.
Plaats reactie