Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
miss_meeko

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Wat lijkt mij dat een lastige keuze weer en wat jammer dat het het niet gered heeft! Heel veel succes bij het maken van je keuze en het eventuele vervolg
Crownless

Bericht door Crownless »

Gisteren was de baby zo actief aan het bewegen dat ik ervan ging huilen. Het deed zo'n zeer! Alsof de baby zich horizontaal in mijn buik aan het uitrekken was.

Bij de controle gisteren bleek dat baby nog een enorme zee aan vruchtwater om zich heen heeft, en nog niet is ingedaald. Ik voel me beurs en moe en slap.

Het bleek ook dat, ondanks ijzertabletten, mijn bloedwaarde niet omhoog is gegaan. Sterker nog, het is nog een beetje gedaald. Morgen moet ik langs voor een ijzer infuus.

Ik voel me een schim van mijn voormalige zelf. En dan denk ik aan hoe druk het gaat worden als de kleine man er eindelijk zal zijn en dat ik nu al zo moe ben, dan kan ik ook alleen maar huilen.

Waarom vond ik dit een goed idee?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oef, ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Ik hoop dat het infuus je in ieder geval een klein beetje fut terug gaat geven! *knuffels!*
Pien

Bericht door Pien »

Knuffels. Voor wat het waard is. Ik kon het ook. Dus jij ook. Echt.
Ik kan me voorstellen dat de vermoeidheid je opbreekt. Hopelijk doet het ijzerinfuus goed werk.

En met de baby wordt het straks makkelijker. Elke maand een beetje makkelijker. Tenminste, dat vond ik.

En straks is Knul grote broer. En dat gaat zo schattig zijn ( ok.. soms ook niet. Maar vaak ook wel). En heb je gewoon een kleine Knul erbij.

Je bent een baby aan het maken, je bent een held. En keihard aan het werk. Neem ook in en na je kraamtijd alle rust die je aangeboden wordt. Je kunt het echt.

Maakt het voor nu niet makkelijker. Knuffels
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als het helpt: ik vind/vond de moeheid van zwangerschap (parasietjes zijn het!) echt veel zwaarder dan de moeheid van baby uit de buik. Als je dan een dutje deed dan laad je tenminste echt een beetje op, terwijl nu tijdens een dutje het lieve parasietje gewoon door gaat met energie slurpen.

Het eind van de tunnel is in zicht! Het komt goed! Je hebt veel willende helpende handen om je heen (en luisterende oren als je even wil mopperen)
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hier is de emotie inmiddels al weer wat gezakt. Ik weet nu zeker dat ik wel nog de IVF wil doen, ik wil in elke hand een kinderhandje of op zn minst daar alles aan gedaan hebben. Zat ik nog met de timing; want met deze baan nu een IVF doen en evt een moeilijke zwangerschap als de vorige, dan twijfel ik of ik mezelf genoeg kan bewijzen om in Februari een vast contract te krijgen. Maar ja, dit soort dingen uitstellen voor werk is stom.

Nu blijkt dat ik me begin dit jaar 'verkeerd'/ heb verzekerd of iig niet goed heb nagedacht, ik ben dus niet verzekerd bij deze kliniek en zal een IVF 35% zelf moeten betalen. Dat is een heel slecht plan. Dat samen met het werk argument betekent dat ik in Januari/Februari de IVF wil doen.

Dan ben ik weer iets ouder dan ik zou willen maar een oude moeder ben ik nu ook al.
Dan kan rozetje net een beetje meer zelf als de baby er is

En dan heb ik nog 4 maanden om in godsnaam weer ergens sex te scoren want dat hebben we al vanaf september 2016 niet meer gedaan (en als dit een zwangerschap was geworden dan had het wel weer nog even geduurd!)
Pien

Bericht door Pien »

Klinkt als een plan!

En als nodig.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh ! En dubbel hoera! Ik heb nog melk! Gisteravond, vannacht en vanochtend Rozetje zelf gevoed <3 Geen gepruts met flesjes!
Pien

Bericht door Pien »

Hahahaha hoera! Scheelt weer in de nacht
Crownless

Bericht door Crownless »

Yay voor borstvoeding die nog kan! Zal Rozetje ook wel fijn vinden :)

En ik hoop het, dat het infuus helpt en dat de vermoeidheid na geboorte beter te doen is.

En Knul gaat het denk ik heel goed doen als grote broer. Hij is lief naar de poezen en andere kindjes, en over het algemeen ook naar ons (al is dat soms lastig te zien omdat hij ontzettend zoekt naar grenzen en zijn lievelingswoord "nee" is). En met een beetje geduld wil hij ook helpen met dingen. Hij kan al dingen voor je pakken, en begrijpt vaak wel wat van hem verwacht wordt.

Dus dat komt denk ik wel goed. Zolang we onze aandacht maar verdelen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
chell

Bericht door chell »

Sterkte met het infuus Crownless! IJzertekort is a bitch! Ik hoop dat het je helpt om je wat beter te gaan voelen.
miss_meeko

Die laatste loodjes klinken wel zwaar Crownless. Sterkte En hoop dat het infuus helpt!

Ik had 2 grote zakken jongenskleertjes gekregen, alleen nu krijg ik een meisje. Dus ik ben alle neutrale dingen aan het uitsorteren, maar is er hier toevallig nog iemand die graag (reserve) baby jongenskleertjes wil?
puppie

Bericht door puppie »

Ja ik!
Ik heb helemaal niks voor een jongen :lol:

Ennuh, knuffels Crownless!
It sucks big time, maar het einde is in zicht.
miss_meeko

Dan ga ik het voor je bewaren. Zullen we even pben om te kijken wat het handigste is. Opsturen of een keer langsbrengen/halen/gezamenlijk feestje oid?

Ik heb de kleding die ik zelf nog prima vind om aan te doen uitgesorteerd. En de dingen die ik echt al lelijk/heel verwassen vind doe ik al zelf naar de kledingbak. Het zijn kleine maatjes tot maat 80.
puppie

Bericht door puppie »

Oww leuk :inluv:

Niet de meest vanilla meeting, maar wij zijn ook op de Heerschappij in oktober. Misschien is dat een idee?
Plaats reactie