Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Ravelijne
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ach, wat verdrietig.
Sterkte.

- eireann
- Site Admin
Knuffel, dat is verdrietig 

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Net voor de laatste keer Murphy (zo heet ie) uitgelaten. Hij was altijd al een trage slenteraar, maar nu een half uur gedaan over 100 meter en 'm maar naar huis gedragen. Net als vroeger toen hij nog een pup ter grootte van een rat was. Zijn kaarsje is echt opgebrand. Ook al had hij nog heel positief zijn staart en oren omhoog ik heb het beestje nog nooit zo lethargisch gezien.
Ik heb er vrede mee dat ie niet lang meer hoeft en niet hoeft te lijden. Maar ik ga hem wel missen en ben al de hele ochten verdrietig. Wel heel blij dat ik nog ben langs gegaan om nog een keertje te wandelen met hem.
Hij doet zijn naam eer aan en zal nog een slachtoffer van 2016 zijn.
Ik heb er vrede mee dat ie niet lang meer hoeft en niet hoeft te lijden. Maar ik ga hem wel missen en ben al de hele ochten verdrietig. Wel heel blij dat ik nog ben langs gegaan om nog een keertje te wandelen met hem.
Hij doet zijn naam eer aan en zal nog een slachtoffer van 2016 zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Fijn dat je nog even langs kon!
-
Sterkte Daantje! Fijn dat je nog even kon wandelen en afscheid kon nemen.
- Ravelijne
Fijn dat je er kon zijn. 2016 is een raar jaar.
- Ravelijne
Bleh, kleine baal: ik moet morgen naar de tandarts in Amsterdam en Zarath en ik zouden dan samen voor kerstcadeautjes voor de familie gaan shoppen. Maar nu werd hij gebeld door een klant voor een belangrijke afspraak en het kon echt alleen morgen, op een rete-ongelukkige tijd. Hij wist dat ik er enorm naar uitgekeken had. We zouden eigenlijk vorige week al gaan maar toen was het om een lame reden niet doorgegaan en toen was ik een beetje boos geworden dat het om zo'n lame reden niet doorging. Dus nu had hij tegen de klant gezegd dat het echt niet door kon gaan en had hij geprobeerd vervanging te regelen en speciaal een afspraak gemaakt om die vervanging helemaal goed te instrueren en zo.
Maar eigenlijk kan dat dus echt niet voor deze afspraak, en het is echt een hele belangrijke afspraak. Dus toen zei ik maar dat hij maar terug moest bellen en dat hij toch -surprise!- wel kan. En die vervanging maar afbellen. En dat ik wel in mijn eentje naar Amsterdam ga.
Nou gaan we volgende week, dus in principe prima. Maar ik had er wel zin in morgen en ook helemaal niet erg dat hij dan mijn hand vast had kunnen houden bij de tandarts...
Maar eigenlijk kan dat dus echt niet voor deze afspraak, en het is echt een hele belangrijke afspraak. Dus toen zei ik maar dat hij maar terug moest bellen en dat hij toch -surprise!- wel kan. En die vervanging maar afbellen. En dat ik wel in mijn eentje naar Amsterdam ga.
Nou gaan we volgende week, dus in principe prima. Maar ik had er wel zin in morgen en ook helemaal niet erg dat hij dan mijn hand vast had kunnen houden bij de tandarts...
- eireann
- Site Admin
Succes bij de tandarts Ravelijne!
- Nijntje
Voel mij natte krant vandaag. Ik kan geen eten binnen houden. En nee, ik ben niet zwanger
- Nijntje
Voel mij natte krant vandaag. Ik kan geen eten binnen houden. En nee, ik ben niet zwanger. Iemand een voorzichtige knuffel in de aanbieding?
- Ravelijne
*knuffelt Nijntje voorzichtig* Balen dat je je rot voelt. Beterschap!
- thaliya
Beterschap!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- eireann
- Site Admin
Helpt het als ik de fohne erop zet? Knuffel!