Net weer wakker na wat nodig bijslapen...
Vanochtend werd weer eens ik wakker met een opkomende maagzweer.
Ik was er redelijk op tijd bij met de meds maar ik loop dan toch bijna 4 uur te spoken voordat het is weggezakt.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Wat naar Mack! En frustrerend Voleuse, hoop dat het je lukt om toch te verlengen!
Hier boos op de buschauffeur van connexxion die het net voor elkaar kreeg met zijn rijgedrag om een lege rolstoel en de buggy met mijn zoon er in te laten omvallen in een bocht. Ik schrok me half dood en we kregen niet eens excuses. Wel inmiddels van connexxion via twitter trouwens, maar toch.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Buschauffeurs.. Wij hebben hier een lijn waar volgens mij op enthousiasme niet wordt aangenomen. Wat een charmante en opgewekte visitekaartjes zijn dat zeg.
Of het is bedrijfsbeleid dat ze geen goedemorgen mogen zeggen.. dan heb ik niks gezegd
Ugh. Afgelopen woensdag een blaasonderzoek gehad waarmee ze met zo'n camera in je plasbuis gaan. En ook nog een echo. En alles was gewoon goed. En nu heb ik weer blaasontsteking. Waarschijnlijk door dat onderzoek. Ugh.
Ja dat onderzoek was echt heel stom. Was ook zo'n arts die het allemaal no big deal vond terwijl ik het dood eng vond (wat hij overigens niet eens hoorde, toen ik dat zei. En toen ik zei dat ik het ding wat in mn plasbuis zou gaan echt super groot vond, ging ie vertellen over hoe lang het allemaal was en blabla. Al was het 2 meter, lekker belangrijk, natuurlijk gaat het me om de dikte van dat ding. Duh. Maar uiteindelijk viel het mee, het deed maar een klein beetje pijn en voelde meer gewoon naar.
Maar het bangst was ik om weer blaasontsteking te krijgen van dat stomme onderzoek. Blegh.
Ik heb geen idee. Ik dacht als ik het na deze keer nog een keer krijg om dan naar de dokter te gaan om te vragen wat nu. Het onderzoek was trouwens niet eens per se om te kijken waarom ok steeds blaasontsteking heb, maar waarom ik al jaren steeds een beetje bloed in m'n urine heb, ook als ik geen blaasontsteking heb. Maar dat kan soms dus voorkomen zonder dat het erg is.
Ik las net op Facebook dat het zusje van mijn beste vriendin op de basisschool is overleden. Ik had met beiden niet echt contact meer, behalve dat we op FB wel eens reageerden op elkaars foto's, maar vroeger was ik echt meerdere keren per week bij hun thuis. Ik weet ook niet wat er gebeurd was, ik wist niet dat ze ziek was oid. Ben er wel echt verdrietig van Ze was ook nog zo jong, net getrouwd en ze hadden nog een klein kindje...