Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
heel veel sterkte gewenst. Ik weet hoe moeilijk zoiets kan zijn.
- Peter^
- Contacteer:
veel sterkte chell.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
M'n huisgenoot is vandaag verhuisd, en ik ben er verdrietig van :*(
**Self Rescuing Princess**
- Pien
Snap ik wel. Zal stil zijn vanavond.
*knuffelt en zet een pot thee*
*knuffelt en zet een pot thee*
- pluis
Aw, Chell wat verdrietig. Afscheid nemen van een huisdier doet altijd zeer. Ik hoop dat je je mettertijd vooral de leuke momenten zult herinneren, en dat jullie andere katjes (nog twee, toch, of drie?) er niet teveel overstuur van zullen zijn.
Anne, een goede huisgenoot kwijtraken is ook altijd jammer. Je moet maar zien wie je ervoor terugkrijgt, ook. Schiet dat al een beetje op?
Anne, een goede huisgenoot kwijtraken is ook altijd jammer. Je moet maar zien wie je ervoor terugkrijgt, ook. Schiet dat al een beetje op?
- Nijntje
Ik snap dat wel Anne, want je had een fijne huisgenoot. Knuffel!
- Crownless
Knuffels Chell!
Knuffels Anne!
Knuffels Anne!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
De andere twee katten interesseert het echt geen barst. Plush keek een beetje vreemd toen ze eten kregen en Nikki niet kwam (normaal schoof Plush als laatste bij het derde bakje aan omdat de andere twee altijd doen alsof ze drie weken niks gehad hebben), maar verder vertonen ze geen enkele gedragsverandering.
Gisteren ben ik lekker even naar juffie geweest, dat was fijne afleiding! Ben er wel echt heel erg verdrietig over, janken bij de stomste dingen (wit pluis in de schone was, noooohoooit meer wit pluis! boehoehoe. Alsof ik dat écht ga missen, ik wil NOOIT meer een langharige kat haha). En dat lege mandje onderin de krabpaal *jank*. Ik voel me ook soort van schuldig toch, alsof ik m'n kat vermoord heb.
Vanavond lekker naar Berlijn, meer afleiding!
En Anne, helemaal niet gek! Leeg stil huis, spullen weg, dat voelt ook gewoon rottig.
Gisteren ben ik lekker even naar juffie geweest, dat was fijne afleiding! Ben er wel echt heel erg verdrietig over, janken bij de stomste dingen (wit pluis in de schone was, noooohoooit meer wit pluis! boehoehoe. Alsof ik dat écht ga missen, ik wil NOOIT meer een langharige kat haha). En dat lege mandje onderin de krabpaal *jank*. Ik voel me ook soort van schuldig toch, alsof ik m'n kat vermoord heb.
Vanavond lekker naar Berlijn, meer afleiding!
En Anne, helemaal niet gek! Leeg stil huis, spullen weg, dat voelt ook gewoon rottig.
- eireann
- Site Admin
Thanks voor de knuffels. Fijn altijd
@pluis; de volgende huisgenoot komt vrijdag
Waarschijnlijk voor een kortere termijn, en iets spannender; het is mn broer (met wie de relatie niet altijd soepeltjes verloopt) we zullen het weer zien.

@pluis; de volgende huisgenoot komt vrijdag

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
IK vond het ook fijn dat je er was chell! Veel te lang geleden en yay voor afleider zijn! 

MILF 

- Peter^
- Contacteer:
succes Anne.
Geniet van de positieve momenten.
- Ravelijne
OMG, vanochtend nog even weggedoezeld en toen een van mijn ergste nachtmerries ooit gehad. Met bloed en zo. De eerste keer ooit dat ik een nachtmerrie met bloed erin heb gehad, wat dan ergens wel interessant is, of zo. Maar ik ben nu al uren op en ik voel me nog steeds groggy en niet helemaal erbij en een beetje naar.
Na ja, praktische dingen gaan doen lijkt wel te helpen, dus misschien dat nog maar een beetje doen. Maar ik had hoofd-concentreer-en-denk-dingen op het programma staan, eigenlijk...
Na ja, praktische dingen gaan doen lijkt wel te helpen, dus misschien dat nog maar een beetje doen. Maar ik had hoofd-concentreer-en-denk-dingen op het programma staan, eigenlijk...
- Pien
Bah Ravelijne! Hopelijk snel dat nare gevoel weg. Badkamer schrobben werkt bij mij altijd...
-
Ik haat mijn brakke lijf... Ik heb gewoon altijd pijn. Pijn in rug, schouders, nek. Begin april ben ik door mn linker enkel gezakt. Omdat ik toch geregeld bij fysio kom heb ik haar laten kijken. Maar het had tijd nodig. Het is tot nu toe altijd wat gevoelig gebleven als ik er aan kwam. Maar dat werd nu minder.. Yay. Vandaag stond ik gewoon stil met een klant te praten en ineens had ik pijn aan m'n rechter enkel. Heb me niet verstapt niet gestruikeld helemaal niets maar de pijn herkende ik direct. Dit is dezelfde pijn als in m'n andere enkel. Dus ik schoen uit en ja hoor een bult erop. En nu strompel ik weer... Lopen doet veel pijn. En ik kan wel janken m'n lijf laat me alweer in de steek! En dan word er gezegd dat je moet gaan sporten omdat je daar je spieren sterker mee maakt. Maar altijd na een paar keer sporten verrek ik iets of ga ik door m'n rug en kan ik weer weken niet sporten. Ik ga elke 3,4,5 weken een keer naar de fysio ik sport ik wandel ik doe netjes elke dag oefeningen en toch besluit mijn lijf wéér stuk te gaan.. Ik voel me 's ochtends al stijf, brak en moe als ik wakker word. En als ik niet eerst warm ga douchen dan is er helemaal niks met mijn lijf te beginnen.
Vandaag was ik er zo ontzettend verdrietig van dat ik me ineens ook besefte dat het niet normaal is dat ik elke dag pijn heb. Maar dat het voor mij zo normaal is geworden dat ik er nooit bij stil gestaan heb dat ik misschien eens naar de dokter moet gaan. Op dit moment zou ik heel graag eens iemand anders willen zijn omdat ik dan weet of ik me aan stel en dat m'n conditie gewoon slecht is of dat het echt niet oké is en andere mensen dit niet hebben... Ik kan me het ook gewoon niet voorstellen hoe het zou voelen om geen pijn te hebben...Ik word echt heel verdrietig van het idee dat er misschien echt iets mis is en bang dat ik er niets extra meer aan kan doen
Vandaag was ik er zo ontzettend verdrietig van dat ik me ineens ook besefte dat het niet normaal is dat ik elke dag pijn heb. Maar dat het voor mij zo normaal is geworden dat ik er nooit bij stil gestaan heb dat ik misschien eens naar de dokter moet gaan. Op dit moment zou ik heel graag eens iemand anders willen zijn omdat ik dan weet of ik me aan stel en dat m'n conditie gewoon slecht is of dat het echt niet oké is en andere mensen dit niet hebben... Ik kan me het ook gewoon niet voorstellen hoe het zou voelen om geen pijn te hebben...Ik word echt heel verdrietig van het idee dat er misschien echt iets mis is en bang dat ik er niets extra meer aan kan doen

- kitten
Oei, dat klinkt als een hele goede reden voor een bezoekje aan de huisarts!