Wereldnieuws
- eireann
- Site Admin
Re: Wereldnieuws
Ik overweeg om laat in de middag te stemmen om te zien hoe de zetels ervoor staan
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Wordt er niet gestopt met peilingen publiceren op het moment dat de stembus open gaat en dan om 21.00 uur de exitpolls?
Even gezocht, de Kiesraad zegt dit: "De Kieswet regelt niets over peilingen. Wel geldt in Nederland een ‘gentlemen’s agreement’ om niet op de dag van stemming, gedurende de openingstijden van de stemlokalen, peilingen te publiceren."
Even gezocht, de Kiesraad zegt dit: "De Kieswet regelt niets over peilingen. Wel geldt in Nederland een ‘gentlemen’s agreement’ om niet op de dag van stemming, gedurende de openingstijden van de stemlokalen, peilingen te publiceren."
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
- lunaaa
- JJV
... Mits in zelfde gemeente. (tenzij je de oproep kaart vervangen hebt door een stempas)
~\v/~
- eireann
- Site Admin
Ah! Dank lunaaa, wist ik niet! (School zit in dezelfde gemeente voor mij)
**Self Rescuing Princess**
- thaliya
Ik twijfelde heel erg tussen D66 en GL/PVDA, maar het wordt toch D66.
Na school meteen even stemmen.
Na school meteen even stemmen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Voleuse
Ik heb toch maar Bij1 gestemd . Beetje nutteloze exercitie maar ik voelde me daar toch het beste bij.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Ik hoor dat best veel mensen zeggen Voleuse. Ik hoop dat het toch genoeg is! Ik wist als dat ik GL/PvdA zou stemmen zodra ik het persbericht zag dat ze samen zouden gaan. Ik hou van samenwerking, dat heeft links zo ontzettend nodig om sterker te kunnen zijn!
-
Stemmen met je hart is nooit verkeerd.
Ik ben het met chell eens, volg je hart en dan is het goed. Ik vind het dit keer wel spannender want er valt echt niet te voorspellen wie dit gaat winnen, en dus of we er beter of slechter van worden.
- puppie
Nou precies dat Chell!
- thaliya
Ja. Ik voel me beetje zoals na de Brexit. What the fuck, people!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Mack
Damn!
Ik ben benieuwd of hij wel genoeg goede figuren bij elkaar kan krijgen. Als hij niet uitkijkt kan dit verhaal als een kaartenhuis in elkaar storten.
Ik ben benieuwd of hij wel genoeg goede figuren bij elkaar kan krijgen. Als hij niet uitkijkt kan dit verhaal als een kaartenhuis in elkaar storten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.