steel de bunker
- kitten
Re: steel de bunker
Mijn rugpijn verslaat met gemak jouw hoofdpijn. Bovendien heb ik door mijn rugpijn een bijzonder slecht humeur, dus ik duld ook geen getreuzel en mik je uit
Mijn bunker!
Mijn bunker!
Ik klop aan en vraag u had een masseuse besteld? Kitten doet open, Ik masseer kitten zodat haar rugpijn verdwijnt. Ik ben zo vrolijk dat ik Kitten aansteek met mijn vrolijkheid... Ik maak een grap en ze ligt in een deuk van het lachen... Zo kan ik haar zo de bunker uit rollen... Lacht harder dan kitten waardoor zij mij verbaasd aankijkt.. Ik zeg: "En wie lacht hier nu het hardst?" Kitten kijkt verbaasd en ik doe voor haar ogen de deur dicht en doe uiteraard alle sloten er weer op....
MIJN BUNKER 

Doordat mijn hoofdpijn tot onmogelijke proporties is toegenomen, heb ik gewoon weer recht op de koele, donkere bunker. vind ik.
Ik klop op de deur en vertel dit ook aan Astarte, die het obviously met me eens is. aangezien ze een bordje aan de muur heeft opgehangen met de tekst: me bunker su bunker.
Ze verlaat de bunker en gaat ergens anders zitten lachen.
Ik pak flink wat paracetamollen en ga lekker liggen slapen in
mijn bunker.
Ik klop op de deur en vertel dit ook aan Astarte, die het obviously met me eens is. aangezien ze een bordje aan de muur heeft opgehangen met de tekst: me bunker su bunker.
Ze verlaat de bunker en gaat ergens anders zitten lachen.
Ik pak flink wat paracetamollen en ga lekker liggen slapen in
mijn bunker.
haal een fruitmand, zet deze naast puppy neer en pak een bak met water leg die op haar hoofd en verzorg haar goed..
ONZE BUNKER grinn (of behoort dat tot vals spelen grinn)
ONZE BUNKER grinn (of behoort dat tot vals spelen grinn)
hehehehe heeeeel lief van je... maar helaasch, dat mag niet. Maar het is je lucky day, door al je goede zorgen heb ik weer genoeg energie om de bunker te verlaten.
vanaf nu ist dus jouwn bunker.
ehm wat deed die bak met water op mijn hoofd eigenlijk?
vanaf nu ist dus jouwn bunker.

ehm wat deed die bak met water op mijn hoofd eigenlijk?
grinn een natte doek tegen de hoofdpijn...
dankje puppysjors je mag altijd even mijn bunker lenen..
dankje puppysjors je mag altijd even mijn bunker lenen..
- kitten
Ik verkleed me als puppysjors en klop aan om te vragen of ik de bunker mag lenen. Dat mag!
Mijn bunker!

Mijn bunker!
- Sabrina
Één van de welpjes staat buiten de bunker en moet heel hard huilen. Als goede moeder rent kitten natuurlijk direct naar buiten om voor 't welpje te zorgen en dus kan ik rustig gaan zitten in...
MIJN BUNKER
MIJN BUNKER
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Naast troostend, ben ik als moeder natuurlijk ook erg beschermend en agressief tegen degene die mijn welpjes laat huilen, dus ik sla Sabrina helemaal in mekoar!! Pak aan! En dat! Ha! en een rechtse! Zal je leren!!
Met een bloedlip, twe losse tanden in haar hand en een blauw oog rent Sabrina de bunker uit, nadat ze heeft beloofd noooooit meer een welpje aan het huilen te maken.
Mijn bunker!
Met een bloedlip, twe losse tanden in haar hand en een blauw oog rent Sabrina de bunker uit, nadat ze heeft beloofd noooooit meer een welpje aan het huilen te maken.
Mijn bunker!
- JJV
komt aangelopen met een lekkere grote mok senseokoffie en klopt op de deur: "Kitten, hier een lekkere mok koffie en de zon is heel goed voor je rug dus ga lekker op die luie stoel liggen. Pas ik wel op de bunker."
Kitten loopt fluitend naar buiten en ik loop naar binnen en doe de deur op slot zodat niemand zomaar naar binnen kan.
MIJN BUNKER
Kitten loopt fluitend naar buiten en ik loop naar binnen en doe de deur op slot zodat niemand zomaar naar binnen kan.
MIJN BUNKER
ooo een bunker, wat gaaf!!! klopt aan en vraag lotus lief of ik even binnen mag kijken. lotus laat trots de binnenkant van haar bunker zien en daarna de tuin. als zij een stap doet om aan te wijzen waar ze rozenstruiken wil gaan planten, gooi ik de deur dicht en schuif de grendels erop. wat is het prachtig aan de binnenkant van
MIJN BUNKER
MIJN BUNKER
Heej deze bunker is al tijd niet meer van de echte eigenaar.
Terwijl lous in haar(?) luie stoel zit te slapen.
*sluipt voorzichtig naar binnen en zet een paar wieltjes onder de stoel*
*pakt touw en gaat klaarstaan*
"Ok snel nu."
*Legt een het uiteinde van het touw onder een arm van lous en rent snel 10 rondjes rond de stoel*
Terwijl lous verschrikt wakker wordt worden er een aantal knopen en bondages aangelegd tot zij(?) en de stoel onscheidbaar zijn. Wat gevloek, getier en een mondprop later duw ik fluitend lous naar buiten laat de stoel met passagier staan.
Loop rustig mijn bunker weer binnen.
MIJN BUNKER!
Terwijl lous in haar(?) luie stoel zit te slapen.
*sluipt voorzichtig naar binnen en zet een paar wieltjes onder de stoel*
*pakt touw en gaat klaarstaan*
"Ok snel nu."
*Legt een het uiteinde van het touw onder een arm van lous en rent snel 10 rondjes rond de stoel*
Terwijl lous verschrikt wakker wordt worden er een aantal knopen en bondages aangelegd tot zij(?) en de stoel onscheidbaar zijn. Wat gevloek, getier en een mondprop later duw ik fluitend lous naar buiten laat de stoel met passagier staan.
Loop rustig mijn bunker weer binnen.
MIJN BUNKER!

het voordeel van een lil' wiz is, dat ze lil' is. Dus pak ik lil' bij kop en kont en zet haar zonder pardon buiten.
MIJN bunker!
MIJN bunker!