Hoe is jullie spelfrequentie?

Gesloten
colet

Hoe is jullie spelfrequentie?

Bericht door colet »

Kort en bondig: Hoe vaak spelen jullie?**

Juist door het Ardennentopic werd ik weer aan 't denken gezet.
Er zal best veel verschil zijn tussen ons allen. Frequentie hangt vast ook af van of je samenwoont, hoe vaak je elkaar ziet, de mogelijkheden, of je thuis kunt spelen of alleen in hotel/op feest/in stadspark.
Frequentie zou ook af kunnen hangen van behoefte, net zoals met sex waarbij de één vaker hoofdpijn ;) heeft dan de ander.
Speel je altijd als je bij elkaar bent of elkaar ziet? Dat is dan weer meer van toepassing op de niet samenwonenden. Spreek je dan af om een avond samen door te brengen en komt het vaak tot een spel? Of spreek je af om te gaan spelen?
Maakt dat verschil?
Speel je meer met elkaar als je net verliefd bent of speel je juist meer naarmate je elkaar beter kent?
En maakt het dan ook nog uit of je BDSM mengt met sex?
Kortom: hoe werkt dat bij jou in de praktijk en/of hoe zou je het het liefst zien?

**voor het gemak gebruik ik de term spel/spelen, daarmee wil ik niet beweren dat het altijd een spelletje is en nouja ...ach de term graag beetje ruim opvatten alsjeblieft ;)
NB. Mods, ik kon een dergelijk topic herinneren, maar niet terugvinden. Wellicht van voor de laatste FC?
JerryM

Re: Hoe is jullie spelfrequentie?

Bericht door JerryM »

viewtopic.php?f=10&t=1868" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
colet

Bericht door colet »

Jij won zeker altijd met verstoppertje spelen omdat je ze allemaal vond?
Thanks Jerry!
justes

Bericht door justes »

Jemig wat een moeilijke vraag. Spelen, hoe vaak, met het begrip spelen ruim ingevuld.
Fysiek? Zelden. En zeker niet als in een vastomlijnd spel.
Mentaal? Eén doorlopende voorstelling. En dan maakt het ook niet uit of we wel of niet bij elkaar zijn. Die invloed is er altijd, elke minuut van de dag.
Dat is fysiek wat lastiger he :)
Gesloten