canes van rotan
canes van rotan
Hallo
Heeft iemand van jullie een tip waar we goede canes kunnen kopen van rotan?
Ik weet uiteraard van de Erotik sjop etc maar die slaan we steeds kapot!!!!
Geen fiberglass maar gewoon rotan, wie o wie helpt ons?
Groetjes van slavin mathilde{Mr.John}
Ik weet uiteraard van de Erotik sjop etc maar die slaan we steeds kapot!!!!
Geen fiberglass maar gewoon rotan, wie o wie helpt ons?
Groetjes van slavin mathilde{Mr.John}
- miss_meeko
Re: canes van rotan
Ik ben veel dingen tegen gekomen bij een dierenwinkel... maar een cane? Hoe kinky zijn de dierenwinkels in Flevoland?
Volgens mij verkoopt Pluu in haar webshop ook canes maar dat weet ik niet zeker. Kijk eens op http://www.niet-lief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij verkoopt Pluu in haar webshop ook canes maar dat weet ik niet zeker. Kijk eens op http://www.niet-lief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
probeer AndereHan via Fetlife eens te PBén of in de webshop van Plu http://www.niet-lief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Uh je kan bij mijn links op fetlife kijken voor wat uniekere & ik ken nog wat mensen die ze verkopen.
Je cane in de badkamer bewaren en af en toe nat maken, voorkomt dat hij uitdroogt en dus breekt. Daarnaast kunnen canes ook breken door wrappen (verkeerd slaan). Toch denk ik dat dit laatste niet meteen de oorzaak is van het breken.
Groet
AET(orture)
Uh je kan bij mijn links op fetlife kijken voor wat uniekere & ik ken nog wat mensen die ze verkopen.
Je cane in de badkamer bewaren en af en toe nat maken, voorkomt dat hij uitdroogt en dus breekt. Daarnaast kunnen canes ook breken door wrappen (verkeerd slaan). Toch denk ik dat dit laatste niet meteen de oorzaak is van het breken.
Groet
AET(orture)
-
Oeh, herrinert me eraan dat ik m'n rotan slagwerk uit de badkamer moet halen voor als de familie morgen langskomt voor de verlate tippiverjaardag.
Werkt overigens super, dat nat/vochtig bewaren. En het houdt je cane ook een stukkie zwaarder als hij niet uitdroogt
Werkt overigens super, dat nat/vochtig bewaren. En het houdt je cane ook een stukkie zwaarder als hij niet uitdroogt

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Sabrina
Laced-Up in Utrecht verkoopt ook rotan canes
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
mathilde schreef:Hallo

- Voleuse
Ik ken er nog meer:
T'is maar goed dat je de cane nooit gebruikt.
Canes doen goed pijn!
Goed, dan gaan we nu een cane doormidden breken

T'is maar goed dat je de cane nooit gebruikt.
Canes doen goed pijn!
Goed, dan gaan we nu een cane doormidden breken

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Weet je....(zijn de mods al naar bed?? ik ga even offtopic)...ooit zei ik na wat nare ervaringen met die klere-cane dat ik die cane op mijn sublijst als NEE ging invullen. Zei betreffende Dominant toen: doe maar. Dan sla ik je volgende keer wel met rondhout! Of fiber...of...
*stampvoet met terugwerkende kracht* 't Is niet eerlijk!!
En ik overdrijf, hoor! Ja, ik vond het lang klere-dingen, maar je kunt er vast ook zachtjes mee slaan....toch?
En nu ik al een hele tijd niks meer heb gevoeld....ik zou bijna zeggen dat ik naar zo'n klere-ding verlang
En ik overdrijf, hoor! Ja, ik vond het lang klere-dingen, maar je kunt er vast ook zachtjes mee slaan....toch?
En nu ik al een hele tijd niks meer heb gevoeld....ik zou bijna zeggen dat ik naar zo'n klere-ding verlang
Mijn vriend maakt canes van rotan en kooboo, die worden verkocht bij Laced Up
Ik vind zelf de kooboo prettiger, die zijn flexibeler en pittig.
Maten liggen tussen de 6 mm tot en met 12 mm, ik heb een voorkeur voor de eerste
Je mag pb'en als je interesse hebt!

Maten liggen tussen de 6 mm tot en met 12 mm, ik heb een voorkeur voor de eerste

- Voleuse
Geniaalcolet schreef:Weet je....(zijn de mods al naar bed?? ik ga even offtopic)...ooit zei ik na wat nare ervaringen met die klere-cane dat ik die cane op mijn sublijst als NEE ging invullen. Zei betreffende Dominant toen: doe maar. Dan sla ik je volgende keer wel met rondhout! Of fiber...of...

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Sabrina
Oeh, goed te weten! Als wij er weer 'ns één slopen...Avery schreef:Mijn vriend maakt canes van rotan en kooboo, die worden verkocht bij Laced UpIk vind zelf de kooboo prettiger, die zijn flexibeler en pittig.
Maten liggen tussen de 6 mm tot en met 12 mm, ik heb een voorkeur voor de eersteJe mag pb'en als je interesse hebt!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Hallo
Dank voor jullie reakties, ik leg het voor aan de Meester. Door drukte kon ik even niet eerder reageren.
Hij bewaart ze zelf in een koker met ZOUT water, en gebruikt ze dus altijd nat. Zwiepen ze beter, zegt Hij.
Ik ga zeker iets doen met jullie antwoorden, bedankt.
Groetjes van mathilde, slavin van Meester John
Dank voor jullie reakties, ik leg het voor aan de Meester. Door drukte kon ik even niet eerder reageren.
Hij bewaart ze zelf in een koker met ZOUT water, en gebruikt ze dus altijd nat. Zwiepen ze beter, zegt Hij.
Ik ga zeker iets doen met jullie antwoorden, bedankt.
Groetjes van mathilde, slavin van Meester John

(ff off-topic) een verse wilgentak gebruiken is een prima optie. Even de bast er af en egaliseren. Die krengen zijn erg effectief. En vrijwel overal verkrijgbaar..
Prima tips gelezen

Prima tips gelezen
- Heerscher-vd-nacht
met chippie eens is... waarom zout water?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."