BDSM sierraden, tattoos etc

kitten

BDSM sierraden, tattoos etc

Bericht door kitten »

vraag aan mensen die herkenbare BDSM kenmerken dragen in het dagelijks leven, een tattoo of ketting met het BDSM embleem, een collar, oorbelletjes van handboeien enz...

Ik kan me voorstellen dat veel mensen het gewoon niet herkennen of vragen wat het is. Maar krijg je daar nou ook wel eens reacties op van mensen die het wel herkennen?
Sabrina

Re: BDSM sierraden, tattoos etc

Bericht door Sabrina »

Nóóit. Ik draag een ring met het BDSM-logo, en ik heb nog nooit reacties gehad van mensen die het wel herkennen. Nou ja, wel van bevriende kinksters "Wow, coole ring!", maar dat zijn dan bevriende kinksters. Nooit iets van willekeurige mensen tot op heden :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Zoals je weet heeft suus altijd haar collar om en heeft pas één keer een opmerking gehad van iemand die waarschijnlijk weet waarvoor hij was. Zij werkt in de horeca staat dagelijks in de bediening dus ziet heel veel mensen. We wisselen regelmatig haar hanger. Maar ook de o-ring heeft ze om en ook daar heeft nog nooit iemand iets over gezegd. Dus ondanks dat zij hem duidelijk draagt valt dat dus mee!!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb trouwens ook handboeitjes om m'n nek gehad als sieraad, en dat leverde wel veel opmerkingen op. Ook heb ik oorbellen met handboeitjes gehad, zelfde verhaal. Mijn ervaring is dus dat daar wel veel reacties op komen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik draag mijn collar ook altijd. Nooit een opmerking over gehad. De ring draag ik er alleen aan met spelen. Die rammelt nogal.
Mijn man draagt altijd een BDSM teken aan een ketting. Alleen een keer een opmerking gehad van een cassiere die m wel mooi vond en haar eigen hanger liet zien. ;)
kitten

Bericht door kitten »

een BDSM hanger, die caissière?
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Yep, ook gewoon om haar nek, en ze liet m vol trots zien ;)

@sabrina: handboeitjes spreken veel meer tot de verbeelding dan het BDSM teken waarvan heel veel mensen gewoon geen idee hebben wat het betekend.

Schiet me te binnen dat Engelse vrienden ook een keer aan man vroegen wat het betekende. Na een blik onder elkaar legde hij het uit. Er kwam een geschokte reactie van IEUWWWW, er werd overgegaan op een ander onderwerp en daarna is het nooit meer ter sprake gekomen. We hebben het maar zo gelaten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn vriend heeft een klasgenoot die ook een ketting draagt met het SM logo.... Alleen we durven niks te vragen want stel dat t nou niet zo is dan sta je mooi voor lul :P
Maar benieuwd ben ik wel!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

En een open vraag "wat betekent dat symbool"?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Heb ik ook ooit eens gedaan, was een hanger aan een ketting, niet echt een triskelion, maar het zou ook weer wel kunnen.

Maar diegene zei: 'Ik heb het van mijn zus gehad toen ze op vakantie is geweest, is iets keltisch.'
MILF :grin_ani:
wandering

Bericht door wandering »

Ik heb vorige week mijn collar gekregen en sindsdien draag ik hem in principe altijd. Krijg er verassend weinig reacties op. Alleen van mijn ouders (die het niet weten), en die vonden het een hondenriem, en vonden die ring dus maar raar. :roll:
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik had een kettinkje met handboeien die ik altijd droeg. Ooit 1x een reactie van vreemden gehad, op een feest (ik geloof Mystery Land). Dat waren ook kinksters, bleek toen. Verder echt nooit. Volgens mij zit het ook meer tussen je oren dat het zo opvallend is. Ik bedoel... weet jij nog wat voor sieraden de mensen droegen die je vandaag op straat hebt gezien? En ik denk dat zelfs opvallende collars alleen maar opvallend zijn voor mensen in d scene. Voor anderen zijn het hooguit aparte kettingen of ben je "gewoon" een punker of zo.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Crownless

Bericht door Crownless »

juffie schreef:Heb ik ook ooit eens gedaan, was een hanger aan een ketting, niet echt een triskelion, maar het zou ook weer wel kunnen.

Maar diegene zei: 'Ik heb het van mijn zus gehad toen ze op vakantie is geweest, is iets keltisch.'
Ja, zo'n soort hanger heb ik ook. Waar ik op bdsmfeestjes wel complimenten over kreeg, maar ik had het toch echt van mijn moeder gekregen voor mijn 14e of 15e verjaardag, en het is een keltische drie-eenheid. Vond het ergens niet zo leuk dat een onschuldig kado van mijn moeder ineens 'geseksualiseerd' werd, maar ik snap hem wel.
Grappig trouwens dat in het wikipedia artikel ook wordt verwezen naar het bdsm-symbool. http://en.wikipedia.org/wiki/Triskelion
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
colet

Bericht door colet »

Leuk om te lezen!
Ik zoek dus al een tijdje naar iets wat ik mooi vind en in ieder geval voor mij mijn gevoel rondom BDSM betekent. Als dat bv een hangertje wordt met triskelion (alleen dan niet keltisch, maar dus met gaatjes) en herkent zou worden, dan is dat misschien wel meegenomen ;).
Althans zo bekijk ik het al een tijdje. Nu ik dit zo lees, verwacht ik weinig reacties.
Hmm misschien toch iets minder subtiels zoeken dan?? :hypocrite:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb wel een keer een collega gehad die een O-ring droeg. En toen heb ik daar wel wat van gezegd. En toen bleek ze ook nog een tattoo met het bdsm-logo te hebben. En ik ook, dus die heb ik haar toen ook laten zien, was wel grappig :biggrin:
Gesloten