Ach ja, ik ben altijd al een onzichtbaar muurbloempje geweest hePeter schreef:Ik heb vandaag voor brabbel, kitten, deugniet, ravelijne het zonnetje laten schijnen.
Vrolijk!
-
mej.s
Re: Vrolijk!
- kitten
waar?eireann_S schreef:Zij post hier ook Peterpost over summerdarkness
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- eireann
- Site Admin
- kitten
Kopje koffie bij een tankstation. Twee agenten dachten hetzelfde... Hmmmm... mannen in uniform...

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
-
deugnietje
hmm, das genieten he, kitten?
misschien kunnen de Dreamer vragen of ie z'n uniform aan wil doen op z'n feestje?
misschien kunnen de Dreamer vragen of ie z'n uniform aan wil doen op z'n feestje?
- Sabrina
Getekend! Ik heb een huis!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Sabrina
Thanks! Als alles goed gaat krijg ik 6 december de sleutel voor het nieuwe huis! Dus een dag voor m'n verjaardag, hoezo mooi verjaardagskado?
Voor wie het huisje willen zien, ik post een linkje in de X-files (anders weet iedereen m'n adres
)!
Yayayayayayayayayayay!
Voor wie het huisje willen zien, ik post een linkje in de X-files (anders weet iedereen m'n adres
Yayayayayayayayayayay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
-
murron
Gefelie s en R (mooi stekkie iig ,veel plezier en geluk daar
)
zelf happy met al een dikke week blauw/groen/geel boobs die steeds verder kleuren ivm Vriendlief die steeds zijn (bijna vampierachtige kloterige maar jammie hoek)tanden er opnieuw inzet en ze dan met glinsterende ogen bekijkt
Ik heb hem de cookies gegeven
die hij nu echt niet meer terug gaat geven hihih
zelf happy met al een dikke week blauw/groen/geel boobs die steeds verder kleuren ivm Vriendlief die steeds zijn (bijna vampierachtige kloterige maar jammie hoek)tanden er opnieuw inzet en ze dan met glinsterende ogen bekijkt
Ik heb hem de cookies gegeven
- miss_meeko
Heeeeeeeeeeeeeeerlijke dag en daarna een hele fijne avond gehad :icon_biggrin:
Nu lekker naar bed toe
Nu lekker naar bed toe
-
Simbor
juist jabrabbeldasje schreef:ik krijg ooit nog 1 van Simbor![]()
maar dat is wel lekker ja kan je mij niet voorstellen? ik kan er best 1 gebruiken
aan jou te zeggen wanneer!
groetjes
- Sabrina
Dankjulliewel voor de felicitaties! :icon_biggrin:
-
murron
Gisteren pasta gegeten op bourgondische wijze
totaal niet pedagogisch verantwoord gniffel maar was wel erg leuk is een x .
Pan op tafel gezet..borden aan de kant geschoven..pan in het midden gezet...oudste ,Vriendlief en moi er om heen ..bestek erbij en zoww hoppa uit de pan gegeten hihihihi...wasse leukkkk :icon_biggrin:
Pan op tafel gezet..borden aan de kant geschoven..pan in het midden gezet...oudste ,Vriendlief en moi er om heen ..bestek erbij en zoww hoppa uit de pan gegeten hihihihi...wasse leukkkk :icon_biggrin: