Verkennen van BDSM?

Gesloten
Caveman

Verkennen van BDSM?

Bericht door Caveman »

Beste allen, ik ben nieuw met bdsm. Ben man, midden dertig en heb altijd wel soms vrij heftige dom gevoelens gehad maar heb daar nooit het label bdsm of dom op geplakt. Bovendien vond ik dat ik dergelijke fantasieen niet kon uitvoeren omdat (ik dacht dat) vrouwen dat niet zouden willen. Voelde me wel vrij in het fantaseren maar uitvoering was no-go voor mij. Heb uiteraard wel eens bdsm-filmpjes gekeken maar het leek me vooral acteerwerk en ik vermoedde dat de bdsm-scene nogal weinig classy en intelligent zou zijn (sorry, onjuiste vooroordelen). Heb wel ervaring met zeg maar ruige en dominante sex met vrouwen die dat fijn vonden, maar niet met echte bdsm-handelingen of taal. Daar zouden ze ook wel van terugschrikken vermoed ik.

Nu heb ik recent via een algemeen vrouwensexforum en intensief mailcontact met een gebonden (no pun intended) bdsm-meisje eigenlijk vastgesteld dat bdsm bij mij een klik maakt en dit meisje en anderen maakten ook een einde aan m’n vooroordelen. Bijna al m’n ‘vriendinnen’ op dat forum zijn bdsm’sters (sub). Zij is echter niet bekend in het bdsm-wereldje omdat het bij haar via gewone ontmoetingen ging. En ik heb niet het idee dat ik die mensen IRL tegenkom…

Ik heb een paar bdsm-sites en fora zitten lezen en zou graag in contact komen met gelijkgezinden, bijeenkomsten waar je rustig kan zitten in casual kleding en praten met mensen. En ik zou in contact willen komen met vrouwen die openstaan voor een sub-relatie, online of elders. Wil het wel rustig aan doen, deels omdat ik het wel een beetje spannend-eng nog vind en deels omdat ik klachten las van sub-vrouwen dat manneljke doms wel eens te snel van kennismaking naar bdsm-spel willen gaan.

Wie heeft er tips voor wat het betreft het offline verkennen van bdsm? Ik woon boven A'dam.
Caveman

Re: Verkennen van BDSM?

Bericht door Caveman »

Marijke, bedankt voor je antwoord. Mocht je URLs weten van goede bdsm-datingsites dan hou ik me aanbevolen. Zag een NL site die er goed uitzag en actueel was maar kon hem niet terugvinden, de anderen die ik zag waren niet actueel/weinig bezocht.

Lawaaiige feesten of verkleedpartijen zijn (nog) niet zo mijn ding maar cafebijeenkomsten vind ik leuk. Hou ook van poprock/metal/indie (op conversatie-geluidssterkte) en film. :)
dbj

Bericht door dbj »

Heel herkenbaar Caveman wat jij (be)schrijft. Hoewel ik toch al geruime tijd min of meer actief ben in het SM-wereldje bevind ik me eigenlijk nog steeds in dezelfde fase als waarin jij zit.
Dit geeft al aan hoe verdomd lastig het is om de juiste partner te vinden.
Marijke heeft reeds wat nuttige tips gegeven en dat lijkt me inderdaad een goed begin om gelijkgestemde te ontmoeten.
Of on-line daten en contactadvertenties het verlangde resultaat zal opleveren, daar heb ik zo mijn twijfels over... Heb sterk de indruk dat die succesverhalen daarover de schijn ophouden dat dit de ideale wijze is om de ander te ontmoeten.
Voor mij werkt dat in elk geval niet is mijn ervaring :icon_sad:
murron

Bericht door murron »

Met een gewone nilla relatie pluk je ook niet direct de eerste de beste juiste zo van de straat af.Dan ga je vaak ook verschillende korte en/of langere relaties aan voordat je de Beste tegen komt.
Soms duurd het dan ook jaren,maar intussen leer je wel je.. ja's en nee dat absoluut niet weer in een relatie..te kennen.

Dus nu ook...verken,leer en geniet van wat er op je weg tegemoet komt ..net zolang tot je de Beste tegen komt.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Heb je al een profiel op fetlife (http://www.fetlife.com" onclick="window.open(this.href);return false;)? Dat is net zoiets als hyves, maar dan kinky zeg maar :P.

Ik denk dat door je gezicht veel te laten zien (online tel ik dan ook even mee) je vanzelf veel mensen tegenkomt en dus ook een steeds grotere kans hebt om een partner te vinden. Heb je hier bijvoorbeeld al een voorsteltopic?

Oh, pas er wel voor op dat je niet gaat posten en naar meetings gaat met als enige doel een partner vinden. Het is ook gewoon leuk om mensen te leren kennen waar je niet direct een relatie mee wil starten! :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Caveman

Bericht door Caveman »

Marijke schreef:Sites:
http://www.bdsmzaken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was hem... :)

Bedankt allen voor jullie reacties, goeie/verstandige tips.
thaliya

Bericht door thaliya »

bdsmzaken heb ik wel goede ervaring mee gehad. En verder heb ik de meeste mensen leren kennen via chat (vooral ws). En dat werd dan vaak msn en daarna een keer afspreken. En via die mensen dan weer nieuwe mensen leren kennen.

Je hebt iig een goede eerste stap gezet door hier te komen en, zoals eerder gezegd, een leuke post te schrijven :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
subrosa

Bericht door subrosa »

Ik weet nog wel een meeting waar je heen zou kunnen gaan caveman.
Het is een kleinschalige meeting waar je in casual kleding kunt komen. Het wordt georganisserd door mensen die ook hier komen en ook op fetlife zitten.
De meets worden Saense Meet/Mist genoemd, de even maanden zijn niet roken (alleen buiten) en de oneven maanden kan je binnen roken.
23 oktober wordt er weer een Saense Meet gehouden, is altijd op de 4de zaterdag van de maand.
Info hierover kan je ook vinden op de agenda van WS of op fetlife onder de groep *GBK 38*
Ik ga daar altijd heen en het is altijd gezellig daar :static:
Hopelijk heb je er wat aan :)
Caveman

Bericht door Caveman »

Bedankt Subrosa, ga hier naar kijken...

Taika, met ws bedoel je de chatfunctie hier denk ik...?

Fetline ziet er op het 1e gezicht ook goed uit... :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

WS is afkorting van wandering spirits ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Caveman

Bericht door Caveman »

Duh... :)
Gesloten