WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
Schoonmoeder vroeg of ik ben afgevallen!
@beterdandeweegschaal

**Self Rescuing Princess**
- madeleine
En vandaag stond er een schone 79.9 op de teller. Da's onder de tachtig.. voor de deadline. zeg maar.. dus gevierd met een pizza
slimme meid die mad 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- eireann
- Site Admin
Goed gedaan mad! onder de 80 !
YAY !
die pizza is wel weer recht te trekken hoor 
YAY !

**Self Rescuing Princess**
- puppie
Ik heb niet zo'n geweldige week gehad, dus ik zal morgen wel in de plus eindigen 

Ik ben me op het moment aan het inlezen over het South Beach dieet, en wat ik tot nu toe lees spreekt me wel erg aan!
Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit dieet? Tot nu toe heb ik veel Weight Watchers voorbij zien komen.
Ik heb met mezelf afgesproken volgende week vrijdag te beginnen, en dat geeft me genoeg tijd om mijn boek uit te lezen, wat menu's uit te schrijven, en belangrijker, mijn koelkast dieet proof te maken!
Heeft iemand nog goede tips? Er staan er vast genoeg verspreid over dit topic, maar 60 pagina's is een beetje erg veel
Alvast bedankt!
Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit dieet? Tot nu toe heb ik veel Weight Watchers voorbij zien komen.
Ik heb met mezelf afgesproken volgende week vrijdag te beginnen, en dat geeft me genoeg tijd om mijn boek uit te lezen, wat menu's uit te schrijven, en belangrijker, mijn koelkast dieet proof te maken!

Heeft iemand nog goede tips? Er staan er vast genoeg verspreid over dit topic, maar 60 pagina's is een beetje erg veel

Alvast bedankt!

- kitten
Het klinkt niet erg gebalanceerd, maar hopelijk werkt het voor jou!
Tips heb ik niet echt. Ja, verleidingen weghalen, wat je dus al doet: koelkast uitruimen. 
@puppie: heb je dan niet geschreven of ben je over je punten heen gegaan? Ik heb me wel aan mijn punten gehouden, maar niet altijd verstandig. Appeltaart als lunch... past binnen de punten maar verstandig is anders!
Dus ik ben benieuwd...

@puppie: heb je dan niet geschreven of ben je over je punten heen gegaan? Ik heb me wel aan mijn punten gehouden, maar niet altijd verstandig. Appeltaart als lunch... past binnen de punten maar verstandig is anders!

- puppie
Ik ben wel binnen mijn wekelijkse punten gebleven (gelukkig ook veel bewogen) maar ik heb niet echt gezond gegeten de afgelopen dagen 

Ik heb gisteren uit frustratie zitten snoepen. Dus zal wel zijn aangekomen deze week..... 

- kitten
Balen nijn! Veel...?
@puppie: ben benieuwd wat het gevolg is dan!
@puppie: ben benieuwd wat het gevolg is dan!
Als ik wikipedia zo lees klinkt het best aardig. Heb er zelf geen ervaring mee, wel low-carben en ik ben er op zich wel van overtuigd dat bad carbs een hele belangrijke rol spelen. Nog steeds is mijn eerste dieetmaatregel mijn portie aardappels en rijst halveren, als je daar eenmaal aan gewend bent gaat dat prima en heb je die carbs helemaal niet nodig.Hecubah schreef:Ik ben me op het moment aan het inlezen over het South Beach dieet, en wat ik tot nu toe lees spreekt me wel erg aan!
Ben benieuwd naar je ervaringen.
- Sabrina
Gisteravond even gezondigd, lekker shoarma met wat frietjes als avondeten gehad. Moet toch ook een keertje kunnen? Nou ja, we zien wel hoe 't er woensdag mee staat... Ik heb sowieso het idee dat je een week nadien pas het resultaat ziet van hoe je gegeten hebt. Ik ben verder heel goed bezig geweest voor mijn gevoel, maar met elke keer stiekem wegen ging het alleen maar omhoog. Hopen dat mijn lichaam nu weer in de curve omlaag zit
. En yay! Mijn hoeveelheid suiker in de thee met 25% terug kunnen brengen een keer, daar was ik best blij mee. Zelfs een beker thee gedronken zonder suiker, maar dat was kaneelthee, dus nogal bitter. Miste daar het zoete wel echt. Misschien gaat 't beter met vruchtenthee, dat ga ik ook nog 'ns proberen.
Herkennen jullie dat trouwens? Dat je niet direct de resultaten ziet van je voedingspatroon, maar pas na een paar dagen? Zowel in positieve als negatieve zin?

Herkennen jullie dat trouwens? Dat je niet direct de resultaten ziet van je voedingspatroon, maar pas na een paar dagen? Zowel in positieve als negatieve zin?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Yep. D-D en ik hebben er 1 poging mee gedaan. Omdat we bang waren voor het jo-jo effect, hadden we wel van te voren besloten dit maar 1 maal te doen als we weer snel aan zouden komen. Je valt er redelijk soepel mee af maar de groentes en eieren die je in de ochtend moet eten, gaan op een gegeven moment wel tegenstaan. De avondmaaltijden maken we af en toe nog, sommigen zijn erg lekker. Helaas val je alleen af zolang je je aan het dieet houdt. Vanaf het moment dat we gestopt waren (we hadden ons streven gehaald), zat het gewicht er zo weer aan. Het bleef dus bij die ene maal.Hecubah schreef:Ik ben me op het moment aan het inlezen over het South Beach dieet, en wat ik tot nu toe lees spreekt me wel erg aan! Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit dieet?
- Dreamer74
Week 1: 98 kilo
Week 2: 96 kilo -2
Week 3: 95 kilo -1
Week 4: 92 kilo -3
Week 5: 90,5 kilo -1,5
totaal : -7,5 kilo

Week 2: 96 kilo -2
Week 3: 95 kilo -1
Week 4: 92 kilo -3
Week 5: 90,5 kilo -1,5
totaal : -7,5 kilo

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
@Marijke Het idee is dat je leert goed van slecht te onderscheiden, en je bewust te worden van die keuze's. Zodra je dat 'onder de knie hebt' zou het niet als een dieët moeten aanvoelen, en toch goed te doen zijn. Ik ben wel benieuwd, het spreekt me wel aan. Ik was zowiezo al van plan om uberhaupt mijn (zeer) ongezonde eetgewoontes aan te pakken, en wie weet is dit een hele goede steun in de rug (:
@boefje Ik ben heel benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Het is toch een erg andere manier van eten dan dat ik nu doe. Ik heb wel heel veel dingen voorbij zien komen die me heerlijk lijken, dus hopelijk kan ik het daarna goed blijven volhouden (: Zijn jullie trouwens naderhand nog met een ander dieët begonnen?
Overigens ben ik ook sinds 2 weken bezig met sporten, en zodra ik sommige oefeningen wat onder de knie heb ga ik ze ook thuis doen. Sport bevalt zo goed, ik vind het zelfs heerlijk om te bewegen! Iets totaal nieuws voor me, en het motiveert echt ontzettend
@boefje Ik ben heel benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Het is toch een erg andere manier van eten dan dat ik nu doe. Ik heb wel heel veel dingen voorbij zien komen die me heerlijk lijken, dus hopelijk kan ik het daarna goed blijven volhouden (: Zijn jullie trouwens naderhand nog met een ander dieët begonnen?
Overigens ben ik ook sinds 2 weken bezig met sporten, en zodra ik sommige oefeningen wat onder de knie heb ga ik ze ook thuis doen. Sport bevalt zo goed, ik vind het zelfs heerlijk om te bewegen! Iets totaal nieuws voor me, en het motiveert echt ontzettend