WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

Gelijk gebleven. Daar ben ik tevreden mee, niet goed opgelet deze week.
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Startgewicht: 110,0
Week 1: 109,0 -1,0
Week 2: 109,4 +0,4
Week 3: 108,3 -1,1
Week 4: 107,7 -0,6

Totaal: -2,3!

I know, voedselvergiftiging gehad en zo. Maar hey, het is lager! En nou ja, gezien een paar minder goede eetmomenten verwacht ik ook dat ik volgende week zo rond de 108,0 ga zitten, maar heck. Count your blessings! :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JJV

Bericht door JJV »

eireann_S schreef:Gelijk gebleven. Daar ben ik tevreden mee, niet goed opgelet deze week.
beg to differ
je bent vreselijk sterk geweest met geen-taart-eten bij t feestje zaterdag

karakter!
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Wat was er volgens jou mis gegaan Anne? Kun je dat deze week voorkomen, denk je? EN wat mag je wél van jezelf?

Ik kan niet wegen... :nopompom:
puppie

Bericht door puppie »

Ik ben deze week 0,8 eraf.
Totaal nu 4,2 in 1 maand :-)
kitten

Bericht door kitten »

Wauw, puppie!! :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

kitten schreef:Wat was er volgens jou mis gegaan Anne? Kun je dat deze week voorkomen, denk je? EN wat mag je wél van jezelf?
Een heel groot "wat kan mij het ook bommen" gevoel en slechte planning van boodschappen enzo. Savonds niet snoepen gaat wel goed, overdag op kantoor slecht. Niet ontbijten, wel taart bij verjaardagen (dat zaterdag afslaan was niet eens lastig, op m'n werk neem ik twee keer).

kroketjes laten staan voor lunch lukt wel, en de choco uit de automaat is ook te weerstaan.

dus gelijk gebleven is niet zo slecht. Deze week beter :) ?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Klinkt alsof er ook al heel veel wel gelukt is!! :thumbsup: Inderdaad, een gebakje kan. Het is die tweede die geniepig is, die is je vijand.
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Ook updateje van mijn kant weer...
2 weken verder- 1,7kg eraf. Zit nu op 129,3 (magische 130 is ook doorbroken - op naar het doorbreken van de 120)...
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik ben een beetje kwijt waar ik gebleven was in de getallen. Maar vanochtend in ieder geval 71. Ik wil zo graag onder die 70 kg, maar daarvoor zal ik nog een week of 2 geduld moeten hebben vrees ik.....
jane

Bericht door jane »

mannnnnn, wat zijn jullie goed!!!

ik wil eigenlijk ook wel weer heeeeeel graag. Alleen al van wandelingetje met hond krijg ik spierpijn enzo.... en.... nou ja.... vind het rot om in mijn eentje te zijn, en mijn weegschaal die zegt "errorrrrrrrr" als ik er op sta, en dat moet een teken zijn om er wat aan te gaan doen ook, maar het is zo rottig om alleen te doen.

kan ik nog inhaken, hoewel jullie al langer stoer zijn?
nijntje

Hoi

Bericht door nijntje »

Natuurlijk mag je inhaken!

Iedereen is welkom om mee te doen ook dappere jane :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Sabrina schreef:Startgewicht: 110,0
Week 1: 109,0 -1,0
Week 2: 109,4 +0,4
Week 3: 108,3 -1,1
Week 4: 107,0 -1,3

Totaal: -3,0!

I know, voedselvergiftiging gehad en zo. Maar hey, het is lager! En nou ja, gezien een paar minder goede eetmomenten verwacht ik ook dat ik volgende week zo rond de 108,0 ga zitten, maar heck. Count your blessings! :)
Even aangepast, gisteren met kleding gewogen, en later nog even zonder kleding kunnen wegen. Fucking hell, 1,3 kilo in een week! *trots is*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Yay Sabrina!! :static: Goed bezig joh! Nog steeds van enkel suiker reductie? :icon_biggrin: :icon_biggrin:

@jane: natuurlijk kun je nog aanhaken!!

Ik ben echt onwijs benieuwd waar ik sta. Ik heb echt slechte jeuzes gemaakt de afgelopen 3 dagen. Steeds over mijn punten heen. Vooral de Toffee Nut Latte with Cream van de Starbucks was dooooodelijk! :shock: En veel te weinig fruit/groente gegeten. Maar ik heb nu ook gewoon spierpijn van het lopen van de afgelopen dagen, dus wel beweging gescoord! :biggrin:

We wachten af...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik denk dat omgooien van m'n voedingspatroon de lading beter dekt :). Vaker een gezonde maaltijd, geen enkele AH triple chocolate cookie meer gehad, frisdrank vervangen door minder fout drinken, geen chips, chocola, koekjes en snoep meer in huis halen... Anders gezegd; alles wat ik kán veranderen zonder mezelf weg te gooien. Ik drink ook minder vaak thee. Als ik 't drink, is dat soms met veel suiker, soms probeer ik wat te minderen (ik zou 't beste altijd kunnen minderen, maar da's nog effe moeilijk). Daarnaast drink ik veel water, en dat onderdrukt ook mijn eetlust. Water is trouwens niet omdat ik vind dat ik niets anders mag, maar 't is goedkoop, komt uit de kraan en door mijn dex krijg ik een gigantisch droge mond :mrgreen:.

Nou ja, zoals het hier staat, valt 't best tegen, maar ik heb voor m'n gevoel alles best radicaal omgegooid (naar mijn begrippen). Eigenlijk is het 'gewoon' gezonder willen en gaan leven. Wat ook steeds makkelijker wordt, trouwens. Ik mis het steeds minder! Mijn lichaam heeft een paar dagen vervelend gedaan omdat ik die dagen geen suiker op had, maar ook dat is nu weg! Yay!
Plaats reactie