Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
vode

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door vode »

Morgen belt het UWV voor meer info en een afspraak te maken. Eng.. Ik hoop zo dat wat ik wil dat dat geregeld kan worden :shutup:
kitten

Bericht door kitten »

*duimt en leeft mee*
vode

Bericht door vode »

Thanks

Ik word beetje gek want ze zouden tussen 9-10 bellen maar deden ze niet en toen ik kom half 11 belde was die vrouw die me ging bellen in gesprek en ze zou later terugbellen. Toen ik om half 12 belde hoelang het zou duren wisten ze het niet want ze was nog steeds in gesprek en ze zou het laten weten dat ze moest terugbellen. Normaal vind ik dat niet erg want ik ben meestal toch thuis maar vandaag heb ik 2u groepstherapie en dan is het niet zo netjes om je telefoon aan te laten enzo als je telefoontje kan verwachten.

Ik snap echt niet waarom ik eerst met hun moet bellen voor een afspraak zodat zij op die afspraak mij weer kunnen bellen om dat weer een afspraak op het kantoor te maken. Ik haat dit soort regeldingen :smiley_panic:
kitten

Bericht door kitten »

Snap ik! Is het nog goed gekomen?
vode

Bericht door vode »

Uiteindelijk belde ze nog ja, meteen eerlijk geweest en volgende week dinsdag een afspraak. Word een drukke dinsdag. 10u UWV, 12u gesprek met de psych en om 14:30 groepstherapie van 2 uur :smiley_panic:
murron

Bericht door murron »

Gmorge
Zo gesprek met de bijstand en over de foon hebben ze het ook gehad over weer werken (*slik,zwaar moeilijk punt),maar volgend jaar ga ik er zowiezo uit (ivm, samenwonen) dus geeeen idee waarom ze er nu weer over zijn begonnen enzo ..drom nu best wel beetje zenuwachtig/onzeker.Laatste x gesprek ben ik er zwaar over de zeik weg gegaan (had toen ook een bitch van een contactpersoon die nu weg is ,maar heb zo 2 personen tegen over mij zitten *rilt* ) Vind zo al eng genoeg gesprek voeren laat staan met 2 .
We zien zo wel hoe het gaat :confused2:
kitten

Bericht door kitten »

Als je je kut voelt, kom je gewoon weer bij ons! Knuffels te over! Ik zal aan je denken... sterkte!
skaoot

Bericht door skaoot »

ja en toen ineens was het bijna morgen en dan heb ik om 15:00 kennismakings/sollicitatiegesprek voor baantje dat me heeeel leuk lijkt en nou beginnen zenuwen toch toe te nemen. Heb net nog even wat toonbaardere zwarte broek gekocht voor morgen (blijkbaar kan ik goed gericht shoppen) en en en en dadelijk nog wat voorbereiden en en en :smiley_panic: :smiley_panic: Komt allemaal helemaal goed maar toch komt nu echie dichtbij :smiley_panic:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
linne{R}

Bericht door linne{R} »

murron, hoe is het afgelopen????
vode

Bericht door vode »

Ik heb volgende week een afspraak met de verzekeringsarts over de Wajong aanvraag. Scared shitless maar enigzins blij dat het nu gepland is. Ik ben alleen zo ontzettend nerveus en angstig.. Vorige keer toen ik eerst met het UWV zelf een afspraak had moest ik 5 keer poepen voor we vertrokken en daar ook nog twee keer gehuild en pffrrrt. Een verzekeringsarts is nog enger :smiley_panic:

En ik ben zo bang dat het niet lukt ofzo, wat als ik geen hulp krijg ofzo. Allemaal rampscenarios want Woralo kan niet alle kosten dragen en begint achter te lopen met huur en rekeningen en ik draag amper bij. Ik betaal met moeite nog steeds alle boodschappen met het beetje geld wat ik bij elkaar sprokkel. Ik wil gewoon genoeg geld verdienen en Woralo helpen met alles te betalen, ik zie gewoon dat geldzorgen zijn grootste issue zijn. :cry:
JerryM

Bericht door JerryM »

Het zal wel goed lopen :close_knuf:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
skaoot

Bericht door skaoot »

Ok, na eerst in stress te schieten van "opdrachten voor sollicitatie, wtf?!?", even tot rust gekomen. En nu er eens naar gekeken, wat eerste dingen opgeschreven... en toen ik uitkwam bij opdracht 3 weer insta stress en zenuwen. Want "maak een planning van het totale onderzoek". En laat plannen nu echt niet m'n sterkste punt zijn :nopompom: Zenuw zenuw. Aan ene kant is het wel een uitdaging, die opdrachten, aan andere kant ben ik wel weer enorm in stress nu. Iemand tips mbt plannen? Hoe je beetje goed kunt inschatten hoe lang iets duurt? Blegh... ik ga weer lang wakker liggen malen en nadenken vanavond
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat moet je plannen dan?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:

Date zit nu in de auto en GODHELLUP!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Ook goed als ik help met een knuffel? :close_knuf: en relaaaaaaax
Plaats reactie