steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
JJV

Re: steel de bunker

Bericht door JJV »

.. en zal astarte wel van r hoofdletter genieten...
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Aan het begin van een zin hoort toch een hoofdletter?

Ik herinner me nog een keer, ik was HEEL groen en kwam net een paar dagen in de BDSM jongeren chatroom. Daar waren mij de hoofdletters en kleine letters uitgelegd. Dus kwam ik vragen... maar wat nu als de naam van de sub het eerste woord van een zin is...? Men begon er een serieuze discussie over! :icon_biggrin: Ik weet niet of ik het heden ten dagen serieus zou nemen als een groentje me dat zou vragen...

...

en terwijl iedereen ademloos luistert naar mijn verhaal-uit-het-verleden, pik ik hem snel in!

Mijn bunker!
iezje

Bericht door iezje »

aaah kijk een kitten.
Ik zet snel een bakje (katten)melk voor kitten neer. Ooh en kijk wie daar is kitten. Is dat puss in boots? Snel erachteraan hoor jij..
Terwijl kitten probeert puss in boots probeert te vangen, loop ik vrolijk de bunker in.
Zo en nu wachten op mijn speeltje dat morgen op bezoek komt;)

Mijn bunker
madeleine

Bericht door madeleine »

Hier ben ik..sorry voor de vertraging,ik werd even afgeleid door kittens verhaaltje. Dapper schud ik speels met al mijn speeltjes.. Al stuiterend komt iezje de bunker uit. Na een aanmoedigend 'aport' van mijn kant, rent ze de bosjes in waar ik net de zweep naartoe heb geslingerd. Snel naar binnen met de deur dicht. Eindelijk weer terug in
MIJN BUNKER.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Imperator

Bericht door Imperator »

*rolt madeleine uit de bunker* ugh... ga stofzuigen ofzo... vrouwen horen niet in een bunker... bunkers zijn voor mannen, zoals IK! het is dus nu ook

MIJN BUNKER!
Illustra

Bericht door Illustra »

Prikt met een scherpe naald Imps te grote mannen ego door......ach leuk zo'n fladderend ballonnetje :)

MIJN Bunker
aimée

Bericht door aimée »

*zit ballon wegblazen op de wind... en kijkt waar het vandaan komt..

*neem meer dan duizend ballonnen.. en pomp ze vol met helium. Aan alle ballonen komt een lange touw..

Ik verkleed me als clown en bel aan bij Illustra.. Zij is toch wel wat nieuwsgierig naar mijn cadeautje.. Als ze open doet bindt ik alle ballonnen snel aan haar vast en ze zweeft helemaal weg.. naar Nieuw Zeeland..
Daar wordt ze opgepikt en in de cel gestopt... wegens vliegen zonder kaartje..

Ik ga de bunker in..doe mijn clownspak uit, smink haal ik van mijn gezicht en Sluit de deur achter me, zet een kopje thee en geniet van MIJN bunker en de thee...
Imperator

Bericht door Imperator »

*steekt zijn duim in zijn mond en blaast zichzelf op, pakt zijn emmertje en zijn schepje, maakt een replica van een stel piramides, begint 1 of ander ritueel met veel maagdenbloed om de Egyptische godin van de oorlog *gniffel* op te roepen e haar tot het einde der tijden op te sluiten in zijn zandkasteel. Enfin t werkt allemaal prima, as komt aangezweefd met er bakje thee en 2 hele grote verbaasde oogjes terwijl ze in de piramide wordt gezogen loopt Imp naar zijn bunker* Nou... dat viel best mee *betreed de bunker, pakt een koekje, schenkt nog wat thee in en gaat prinsheerlijk zitten in

MIJN bunker*
aimée

Bericht door aimée »

Verbaasd als ik ben, bedenk ik in mijn piramide een goed strategisch oorlogsplan..

Als oorlogsgodin heb ik rechten en machten die een Imperator niet heeft.. en dat gaat Imp boven zijn petje..

Dus ik laat piramide verdwijnen.. Til met mijn krachten de bunker op.. Schudt deze kwaad en agresief heen en weer... Een duizelende Imp rolt bunker uit. met bijna allemaal gebroken botten.

Omdat ik toch een klein beetje lief ben zet ik de bunker neer en bonjour Imp het ziekenhuis in.. Zodat hij voor zijn verwondingen wordt geholpen.. met een zuster waar hij zich wel heel erg mee vermaakt..

Ik ga de bunker in vergrendel alle openingen.. en lach over mijn mooi kunstje Tja moet je maar geen goddin kwaad maken..

Geniet weer van MIJN BUNKER.
dbj

Bericht door dbj »

Kennelijk heeft astarte de bunker verlaten want zij is nu in een sneeuwballengevecht met iezje een JJV.
Inderdaad zie ik verse voetsporen vanaf de ingang v.d. bunker en zie dat deur op een kier openstaat.
Opent de deur en...... niemand te zien :banana:
Snel de deur dicht en de kachel aan.

is nu MIJN BUNKER.
madeleine

Bericht door madeleine »

Lastig he.. deuren op slot doen, terwijl je in een dwangbuis zit. Is je ook niet helemaal gelukt. Ik kom binnengeslopen en rol je langzaam richting deur. Geen protest, want ik ben best overtuigend. Ik zet je in dwangbuis en al naast de deur neer, charmant zo'n versiersel van

MIJN BUNKER
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
aimée

Bericht door aimée »

madeleine hoort wat buiten blijkt en nieuwsgierig als ze is gaat ze toch even kijken waar dat lawaai vandaan komt...

ze ziet dwangbuisjongen die probeert los te komen, ze kijkt wat en helpt hem dan om los te komen. Terwijl ik toekijk zie ik hoe dwangbuis jongen zijn kans grijpt om madeleine in een dwangbuis te stoppen.

Terwijl zij zo bezig zijn, glip ik langs hun heen en neem plaats in de bunker, uiteraard nadat hij door mij weer op slot is gedaan..

Mijn Bunker.
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Na ruim een week in die bunker gezeten te hebben moet je vast weleens boodschappen doen.

Kan ik hem lekker inpikken.

Mijn bunker!!
aimée

Bericht door aimée »

nadat ik de boodschappen heb gedaan, Neem ik weer plaats in mijn bunker.. en werk donderstraaltje de deur uit..

wel lief dat je ff op wou passen nou DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiii

Doet de deur weer dicht en vergrendel hem zo dat niemand meer binnen kan komen... genoeg boodschappen voor twee weken.
petra

Bericht door petra »

joehoe!! aimee??? je wisselgeld ligt nog bij die heerlijke Meneer bij de kassa!! mooie blonde haren, sixpack je weet wel...
enne zag dat hij er een zweepje had liggen!

je rent eruit en haalt je geld op enne je mag ff genieten grijnsss

zow opruimen en tv aan bunker op slot en heerlijk genieten van de rust!
Plaats reactie