katzen schreef:
en tja je moeder, nou heb ik t makkelijk, mijn moeder heeft er ook een stuk of wat, maar je bent volwassen, het is jouw leven en jouw lichaam toch?
...dan nog.... Het is en blijft je kind, wat je ooit zo gaaf mogelijk op de wereld hebt gezet. Voor wie je de leukste kleren kocht, haren goed kamde...enz. En als je tatoeages nu eenmaal niet zo mooi vindt, dan vind je die zeker niet mooi op je eigen kind!
Er zijn ook mensen die tatoos namelijk niet mooi vinden. Ook dat kan, hoor.
Ik voelde even de behoefte...
Ik vind tattoos soms echt heel erg mooi. forgive me: vooral bij mannen
Hooguit iets kleins en subtiels bij vrouwen.
Zoals ik gisteren postte: mijn dochter heeft vrijdag een tattoo laten zetten. En ik vond hem gaaf!
Daar hoort wel bij dat zij dat al vanaf haar dertiende wilde en ik het dus al jaren heb verboden. Ik heb uitgelegd waarom, ook gezegd dat als zij het zo graag wilde ze dat over vijf jaar nog wel zou willen en er dan beter over kon beslissen. Plus dat ik gewoon geen toestemming gaf voor haar achttiende. En zonder toestemming lukt het niet, dus dat was een soort geruststelling. Het mooiste kado op haar verjaardag was jarenlang dat ze kon zeggen: nog maar 5-4-3-2-1 jaar....
Nu heeft ze er dus eentje, heeft ondanks haar 18jaar toch mijn mening en goedkeuring gevraagd.
Grappige is dat zij mensen onthield bv aan de hand van hun tattoeage. Die ik vaak niet eens had opgemerkt. Tijdens The Voice was zij niet thuis, maar belde vanaf ander adres naar mij: mam moet je kijken wat die man goed is!
3xraden....Ben dus

Dus ik vroeg...zingt hij mooi?? Nee, mam heb je hem gezÃen??!!!!
Dat vind ik dan wel ontzettend gaaf. Lekker kind...
(ja, ik heb natuurlijk geplaagd over coltruien met lange mouwen voor die man...

)
PS.... heel eerlijk he....nu zie ik wel eens mannen die vast op hun twintigste een tatoeage hebben laten zetten...inmiddels de veertig zijn gepasseerd en de tekenen van het ouder worden en (goed) leven worden zichtbaar. Dan vind ik het soms minder mooi. Eerlijk gezegd.
Neemt niet weg dat ik automatisch ga aaien over tatoo's bij mannen