WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Kon ik idd ook niet! Daarom had ik mijn weegschaal aan jongetje meegegeven, maar daar kom ik dan eigenlijk weer te weinig...
pluis

Bericht door pluis »

Mozeskriebel :shock:

Wist iemand al dat er in een pizza (zellfus als t een kleintje is.. met veel verse tomaat erop) hééééééééél veel calorieën zitten?

*gaat zich schamen*
Laila^

Bericht door Laila^ »

jups... jammergenoeg wel... bij de WW rekenen ze zomaar eventjes 16 punten aan voor een pizza (en dan te weten dat ik zo ongeveer 24 punten per dag mocht...)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

En heel veel koolhydraten ook :crownless:
kitten

Bericht door kitten »

Ook zelfgemaakte met volkoren deeg enzo?
cinderella

Bericht door cinderella »

Daar zitten die koolhydraten ook in. Als je zelf maakt en je doet er niet zoveel kaas op, en geen extra vet in de bodem (sommige bodems druipen zelfs van het vet) is een pizza in principe een goede maaltijd. Zeker als je er ook nog wat sla bij doet. Alleen als je (kilo)calorieën moet tellen, dan gaat de bodem ook heel hard meetellen. Maar als normale voeding hoeft het geen kwaad te doen, als je dus op de kaas let.
toen doet er nu niet meer toe
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn vriendje vind mijn buik dik worden :crownless:

Nu heeft hij daar ook gelijk in (hell, ik wist al een half jaar geleden dat enkele broeken niet meer pasten), maar het kwam er wel even hard uit. Ik weet dat ontevredenheid en niet lekker in mijn vel zitten ervoor zorgt dat ik maaltijden oversla en als ik dan honger heb eerder een zak chips open trek dan dat ik een boterham smeer.

Hoe dan ook, ik weeg 70 kilo volgens de weegschaal in de badkamer (twee jaar geleden woog ik er 62) en als ik zo door ga ben ik over een jaar of drie wel te zwaar. Op zich vind ik het gewicht niet eens zo'n groot probleem, maar mijn buik mag platter.

Dus, ik ga woensdag weer sporten. Kobudo en Karate, 2,5 uur aan een stuk. Ik weet het, het zou beter zijn als ik dat zou verdelen over drie dagen, maar een groot probleem is dat ik helemaal niet hou van sporten. Ik ben onhandig. In een teamsport ben ik de zwakste schakel. En het enige wat ik altijd enigzins leuk heb gevonden zijn vechtsporten. En yoga zette nou niet echt zoden aan de dijk (het helpt ook niet als iedereen om je heen leniger is en de instructrice beduidend minder aandacht aan je besteed dan de rest). Kortom, als ik nou die twee dingen na elkaar doe, hoef ik me maar een keer in de week een schop onder de kont te geven dat ik naar de dojo moet, ipv drie keer.

Willen jullie mij een beetje supporteren? En misschien tips geven hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me weer op mijn gemak voel als ik in mn nakie bij mijn vriend rondloop? Hij heeft me deze week al drie keer gevraagd wanneer ik weer ging sporten, en ik kwam erachter toen hij thuis kwam en naar mijn buik keek en streelde. Ik vroeg 'wat is er' en toen zei hij 'buikje.'. Dus ik 'hoezo, buikje?' 'buikje is een beetje dik.'. Het begon heel grappig enzo, maar eigenlijk voel ik me toch wel een beetje gekwetst. Ja, ik heb ook al -hoe vrouwelijk- gehuild en hem verweten dat hij me lelijk vond (goh, een man zegt dat ie je buik, billen en bovenbenen dik vind en mijn hoofd maakt er van dat hij me lelijk vind). Maar eigenlijk heeft hij wel gelijk. Al vind ik dat hij het wel liever had kunnen brengen :cry:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

owwww! :icon_sad: :icon_sad: Eérst een dikke knuffel! Je bent zo ontzettend NIET lelijk!! En buikjes zijn vrouwelijk. Vrouwen horen een beetje een buikje te hebben.

Maar sporten is gezond en anti-depressief, dus go you! Ik ga je supporteren hoor! :biggrin: Op welke dag gaat dat zijn?
Crownless

Bericht door Crownless »

Op Woensdagen. Van 18.30 tot 20.15 (met een kwartier pauze tussendoor). En gelukkig op 7 minuten afstand fietsen, dus ik hoef niet heel onmotiverend de hele stad door te fietsen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Ik vind zelf een paar pondjes "teveel" aantrekkelijk, maar je hebt niet zo veel aan die wetenschap :P Weet wél dat je energie krijgt van sporten en er vrolijker van wordt. Lijken mij al prima redenen om het te doen :)

Succes!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

*knuffelt Crownless*

ik woog voordat mn teennagel er half af moest 61 kilo(yeah!! En dat vanaf 75 kilo in april!!).. paar weken later door het te weinig bewegen opeens 63 kilo... :bloos: wow... dat ging wel even erg hard!

Gelukkig zit er nu een goede stevige korst op de wond :clown: dus ik kan weer normaal lopen(al een weekje hoor)

*gaat Crownless aanmoedigen*
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik sluit me helemaal aan bij kitten en Crazaay. En vechtsport is cool. Lekker dat het zo dichtbij is, ook. Dat scheelt stukken. :)
kitten

Bericht door kitten »

en jij niet alleen Crazaay. Gelukkig! :biggrin: Maar Crownless weegt niet teveel, ze wil het voorkomen.

Op zich, als je merkt dat je wel omhoog gaat in gewicht, natuurlijk wel een verstandige stap. Voorkomen is nou eenmaal makkelijker.
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Zeker kitten!

Ik ben de afgelopen weken door alle stress, onregelmatig eten enzo ook weer aangekomen. En geen tijd gehad om te sporten :nosmile:

Dacht zelf ook iets aan vechtsport te gaan doen zodra ik onder de 100 kilo zit. Krav Maga leek me wel aardig.
kitten

Bericht door kitten »

Waarom pas weer als je onder de 100 zit?

En uh... Ik vind bij mannen iets meer dan weer aantrekkelijk. :bloos:
Plaats reactie