Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Voleuse »

Dankje. Ik kan wel wat knuffels gebruiken ja.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Jaaa het was supertof. Deed wel veel pijn, en ik ga het nooooooooit meer doen, maar het was wel echt euh, iets wat ik graag wou meemaken.

:static: :static: :static: Woeii...

Die auto ziet er goed uit trouwens chippie...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Dilemma...

basisschool heeft weeksluitingen, voorstellingen. Elke klas doet er eentje per jaar. En het school team ook 1x en... de ouders ook 1x...

Vorig jaar gezien, leek me onwijs lachen... Dus opgegeven... Nu komt de bevestigingsmail. Maar zal ik het doen... of zal ik afzeggen onder het mom van (en niet geheel onwaar!) mijn nieuwe baan met veel meer uren dan verwacht toen ik me opgaf?

+ lijkt me lachen (ze leken er echt onwijs lol in te hebben en ik hou wel van schijnwerpers :hypocrite: )
+ meer betrokken bij school (dat kan wel een oppepper gebruiken)
+ meer contacten met andere ouders (heb ik echt amper!)
+ kids zouden het superstoer van mama vinden

- wat als ik buiten de groep val??
- tijd! Ik zal minstens 2x oppas moeten regelen en een dag vrij moeten vragen en dan duimen dat ik niet klem loop met taarten oid...
- wat als ik voor schut sta...?

Zie, meer minpunten dan pluspunten! :smiley_panic:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou, had jij niet laatst ook meegoholpen met decor bouwen (ofzoiets?). Dat ging toch ook goed en was toch ook met een groep ouders? Misschien zijn het wel harstikke leuke mensen die veel met je gemeen hebben (want: kinderen in dezelfde leeftijd, die ook nog eens op dezelfde school zitten). Als het echt niet leuk is kan je er altijd nog mee ophouden onder het mom van: het wordt me toch teveel met die nieuwe baan van me ;).
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Gewoon meedoen. Alleen wel een voorbehoud maken voor je nieuwe baan. Kan zijn dat dat de eerste tijd veel van je gaat vergen en dan is 't irritant als je nog teveel andere dingen moet.

En dat buiten de groep vallen, lijkt me geen issue. Zo erg is 't toch niet als de rest een beetje tegen je op kijkt? ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

Bitemarks^ )t( schreef:Zo erg is 't toch niet als de rest een beetje tegen je op kijkt? ;)
Awwwww, da's lief gezegd. Niet hoe ik het bedoelde uiteraard, maar :puh: !
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ja, maar er zijn twee minpunt minder: je hebt drie keer hetzelfde minpunt genoemd. Je hebt dus MEER + punten dan - punten opgeschreven. :aggut:
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Captain Obvious! :puh:

Dat was natuurlijk expres. Omdat dat wel mijn grootste angst is....
cinderella

Bericht door cinderella »

Kijk het dan de eerste keer even aan of je binnen de groep je goed voelt. Buiten de groep vallen doe je zeker als je NIET meedoet. Dus bij deze zijn alle minpunten geschrapt, omdat die ook staan als minpunten bij niet meedoen.
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

True... dat is wel een goed punt ja...
madeleine

Bericht door madeleine »

Tja, ben ik nou nerveus of niet.... Even de toelichting over waarom niet naar de showboat. Mijn potentiele nieuwe vriendje twijfelt. En op basis van eerdere ervaringen, heb ik aangegeven dat ik dan niet met hem naar de Boat ga. Geen enkele behoefte om daar jullie gezellig te ontmoeten aan zijn zijde, terwijl hij er nog helemaal niet over uit is, of dat mijn plek wel is.

Hij heeft gevoelens voor me. De vraag is of ze diep genoeg gaan en of hij dat de afgelopen periode ook echt een kans heeft gegeven (het waren heftige weken voor hem, nieuwe baan, andere toestanden en een 'nieuw vriendinnetje'). Tja, we laten het even bezinken. Hij mag gaan nadenken over of hij dit een oprechte kans heeft gegeven en of hij dat wel wil. Ik heb gezegd dat hij er de tijd voor mag nemen, dat ik erop vertrouw dat hij me niet aan aan het lijntje houd, en dat ik rustig ga afwachten en geen contact met hem zal opnemen. En tot nu toe ging dat goed, werk is een gekkenhuis en ik laat me graag afleiden.

Maar nu is het weekend. Geen feestje vanavond, geen idee wanneer hij gaat bellen en met welk nieuws, ik heb aangegeven dat ik geen contact met hem zal opnemen. Aan de ene kant is er rust, omdat ik hem wel zo vertrouw dat ik weet dat hij serieus aan het nadenken is, aan de andere kant onrust. Welke uitslag wil ik eigenlijk? Kan ik me er inderdaad bij neerleggen, dat ik voor de zoveelste keer een man heb ontmoet die me ontzettend leuk vind (zeggen ze allemaal), maar niet verliefd op me wordt. En dan willen ze vriendschap natuurlijk. En het begint op mijn lachspieren te werken... 'Tuurlijk jongen, pak een biertje en sluit achteraan.' Mijn vaste vriendenkring neemt niet meer de moeite om een naam te onthouden, ze heten allemaal Thorsten en worden voorzien van een volgnummer.. Dit is nummer 6 of 7 ofzo..

En als hij ons wel die kans geeft? Wil ik het dan nog wel? Of ben ik dan gewoon zo blij dat er überhaupt iemand is? Ook ik moet ernstig bij mezelf te rade. Mijn geluk is niet meer zo afhankelijk van of ik wel of geen man heb. Ieder leven heeft zijn 'kruis' en misschien is dit wel het mijne. Ach andere mensen hebben een ernstige ziekte, hebben dierbaren verloren en andere zware dingen meegemaakt. Ik heb verder eigenlijk heel overzichtelijk en zorgenvrij leventje. En misschien zal ik gewoon altijd wel semi mislukte projectjes in mijn leven hebben. Het is een onderdeel van mijn leven geworden blijkbaar, net als mijn goede vrienden, lieve moeder, fijne baan. De rest gaat prima en ik haal daar veel plezier en bevrediging uit.

Misschien moet ik nerveus zijn en ben ik het niet, ik kijk ertegenop dat het inderdaad nix wordt, en dat ik daarna weer het rondje mag gaan doen van feestjes waar ik niet naar toe kan/wil omdat hij er dan is. Een onderdeel van deze traditie is toch dat de heren na mij, altijd een of meerdere dames tegenkomen waar het dan ineens wel mee lukt. En dat blijft pijnlijk. But we cross that bridge when we get there..

Ik weet eigenlijk niet meer of dit nou het goede topic is om te posten. Dus mods be my guest. maar het is wel weer even fijn om van me af te schrijven.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
JJV

Bericht door JJV »

madeleine schreef:, geen idee wanneer hij gaat bellen en met welk nieuws,
Ik hoor dit de laatste tijd vaker.
alsof dat een nieuwe hobby in datend Nederland is geworden ofzo..

eh
al met al
(en ook mensen die zich in zon situatie herkennen)
sterkte

want niets zo irritant als onzekerheid

ik knuffel
en leg er meer klaar voor evt gelijkgezinden
~\v/~
madeleine

Bericht door madeleine »

Dank je wel voor de knuff JJV.

Nu word ik wel nerveus. De hele week rustig gehouden, want ik weet dat hij het ook druk heeft. Ik denk 'dan zal ie eind van het weekend wel bellen', en dat is het nu zo ongeveer wel, en ik heb nog niets gehoord. Ik heb gezegd dat ik hem de tijd zou geven, en hem met rust zou laten. Maar morgen is het valentijnsdag, mijn verjaardag. En die zou ik graag op een andere manier ingaan dan hoe ik me nu voel. Eigenlijk wil ik gewoon een grote deken over mijn hoofd. Zal ik vanavond maar wel bellen? Vragen hoe het ervoor staat, heb ik in ieder geval zekerheid. Maar ja, ik heb iets beloofd. Heeft hij onthouden wat voor dag het is? Belt hij dan juist wel, om me blij te maken, of juist niet om me niet teleur te stellen. Zou hij überhaupt iets van zich laten horen?

Help met duimen, dat ie belt en dat het goed nieuws is, a.u.b.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vervelend Madeleine.... ik duim!
**Self Rescuing Princess**
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Lieve Maddeleine,

Ik duim niet met je mee. Niet omdat ik niet samen met je hoop dat deze man ziet wat voor een prachtige schat hij binnen handbereik heeft, want ik gun het je met heel mijn hart. Ik duim niet mee omdat ik druk aan het duimen ben voor de ene man die zijn oog op je laat vallen en voelt: She's mine! Instant hard-on, die laat ik niet aan me voorbij gaan!

Als ik een man was dan wist ik het wel Maddeleine...dan zou jij hoog op mijn lijstje staan en zou ik hopeloos en head over heals, verliefd op je worden. Men, what is wrong with these guys????

Het word tijd dat iemand eens een projectje van jou maakt! En dan geen mislukt project maar een geslaagd en stralend project.
Tot die tijd red jij je prima!

Heeeeeel veeeeeel liefs en veel plezier morgen. :kiss:
Plaats reactie