Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Ik volg je !! strangely enough... Spanneeeeend en succes!!!!!!
- skaoot
Het is vandaag! Succes!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
Hûûûhhhh sterkte!
Succes vanmiddag chippie
Hier vanmiddag een zwaar belangrijk gesprek.Kan er weinig over vertellen ,alleen dat het de eerstkomende paar jaren gaat.Spannend ,eng , hopelijk gaat het er een beetje rooskleurig uitzien
Hier vanmiddag een zwaar belangrijk gesprek.Kan er weinig over vertellen ,alleen dat het de eerstkomende paar jaren gaat.Spannend ,eng , hopelijk gaat het er een beetje rooskleurig uitzien

- eireann
- Site Admin
succes succes succes murron!!
**Self Rescuing Princess**
Oooh god.... Tandarts... Daar ben ik al sinds mijn 6e ofzo niet geweest. zal voor je duimen chip
Goed, afgelopen zondag heb ik gespeeld en ge-sm'd met vrienden van me. Ik heb daarover al wat dingetjes op papier staan, en aan beiden gezegd dat ik het binnenkort zou mailen. Er moet nog wat aan toegevoegd worden enzo, maar dat vind ik al spannend (ik geef me zo bloot in dat stuk, dat ik het zelf lezen al lastig vind
), en dan ook nog dat zij zei dat ze het wel samen zouden lezen, want dat vond ze een fijner idee. Nou, ik vind het een enger idee! Ik bedoel, dat ze het gaan lezen is logisch, maar dat ze dan samen gaan lezen hoe ik me ontzettend bloot geef :smiley_panic: 

Done met afmaken, en verstuurd :smiley_panic:
spannend feary!!
ik ben nerveus, ik geef vanavond een feestje en ik wil dat het gezellig word. Ik ben echt een nerveus wrak als het op feestjes geven aankomt....
ik ben nerveus, ik geef vanavond een feestje en ik wil dat het gezellig word. Ik ben echt een nerveus wrak als het op feestjes geven aankomt....
- eireann
- Site Admin
Leuk faery
en spannend
!

**Self Rescuing Princess**
Hoe ging het feestje puppysjors?
Ik heb overigens van beiden een superlieve en positieve reactie terug, pfiew! *veegt zweet van voorhoofd* *stuitert het forum even door*
Ik heb overigens van beiden een superlieve en positieve reactie terug, pfiew! *veegt zweet van voorhoofd* *stuitert het forum even door*
Nerveus voor mijn bloedtest-uitslag. Ik zit al 3 weken te wachten op resultaat (oa omdat dokter er in paasvakantie niet was). Ze had me beloofd ervoor iets te laten weten, niet gedaan. Dan ik afgelopen week 5x gebeld. Vrijdag neemt ze op en zei ze dat ze nog moest interpreteren omdat het 2 testen zijn en ze moeten zo samen geinterpreteerd worden, ze zou vrijdagavond of zaterdag bellen. Niet gedaan. Ik bel vandaag: dit weekend was ze er niet aan toe gekomen, maar ze was me niet vergeten hoor. Ze had wel afwijkende dingen gezien, maar misschien moest ze nog met een andere arts overleggen... Pfff ik was eerst even opgelucht van dus dat ik me 3jaar echt niet ok voel, is toch te verklaren. Maar nu heb ik meer en meer zo de kriebels van arghh nog overleggen en hoezo dan? bloedtesten zijn toch zo van: dit en dit is niet ok... tadaa daar zit het probleem. Ben nu beetje nerveus ook al probeer ik het naast me te leggen.
Ik snap dat je daar nerveus van wordt zeg... klinkt ook echt niet rellaxed van die dokter (en het duurt wel lang). Sterkte ermee, en hopelijk hoor je snel iets!