IJzer, Suiker, ze kijken of er ziektes als HIV en nog een paar andere SOA's aanwezig zijn en of er antistoffen tegen Rode Hond zijn. En met dat bloedmonster is ook meteen mijn bloedgroep bepaald.
En die bloedwaarden zijn wel belangrijk idd. Vooral suiker. Hier kreeg ik ook nog tetanus injecties, verplicht. Maar neem aan dat jij die niet hoeft.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
eh.. staat grappig. soort van konijnenhok voor babys...??
wat is er mis met de bak van de wandelwagen of een campingbedje?:)
Zelfs winterdag met mooi zonnig vriesweer liepen mijn dochters in wagenbak buiten.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Met mij gaat het best aardig. Begin wel een beetje moe te worden met al dat opruimen hier en daar, maar nog even en dan is dat allemaal afgesloten en kan ik eindelijk aan de kinderkamer en studeerkamer gaan beginnen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you." - STM
"You can't trust everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
phedre schreef:eh.. staat grappig. soort van konijnenhok voor babys...??
wat is er mis met de bak van de wandelwagen of een campingbedje?:)
Zelfs winterdag met mooi zonnig vriesweer liepen mijn dochters in wagenbak buiten.
Er is helemaal niks mis met een wagen, maar een lutje potje, of babyhuisje is veiliger omdat het niet kan omwaaien / omgetrokken worden, het kan buiten blijven met regen e.d.
Hoe meer ik erover lees, hoeveel te warmer ik hiervoor ga lopen...
Is zo'n babyhuisje niet eigenlijk een parodie/persiflage op het feit dat je kinderen ziet als huisdieren? Een soort sarcastisch "laat ze lekker buiten slapen in dit hok". Ik kan het namelijk niet echt serieus zien, vind het vooral mens(baby)onterend...
Euh, ik zie prima voor me dat ik ons kindje straks in onze achtertuin (goed omheind, goede poort) buiten laat liggen en ik er niet continue met mijn neus bovenop zit. Ik zou niet weten waarom niet. Kindje lekker slapen in de frisse lucht, mama eventueel binnen even een was opruimen.
En nee, een babyhuisje is absoluut niet babyonterend en zeker geen persiflage. Het is ontworpen door een Groningse arts die wat wilde doen aan de slechte gezondheid van kinderen omdat ze in bedompte ruimtes moesten slapen. Verder worden deze lutje potjes in Scandinavië volop gebruikt, en daar is het nog een stukje kouder dan hier. Je gaat toch ook met het kindje wandelen? Nou, gewoon goed aankleden, deken erover, en slapen maar.
Ik lees alleen maar enthousiaste verhalen van ouders waarvan de kinderen in zo'n huisje hebben geslapen, lees dus ook zeker de link even Xay.
Ik weet wel dat ik vroeger zelf ook vaak in de wagen buiten heb gestaan en dat ik als een blok sliep. Zo'n huisje lijkt me handig en mooi omdat ze daar veel langer in kunnen dan in de wagen en ook onder meer weersomstandigheden kunnen slapen. Uiteraard gebruik je dit huisje alleen overdag en slapen ze 's nachts in het bedje binnen.
Ja, ik heb de link gelezen hoor. En snapte niet zo goed dat het zo serieus gebracht werd. Jij vindt het niet babyonterend, dat is prima. (Maar ik wel. Dat is mijn mening.) Dan hoop ik dat jullie kindje daar straks lekker in slaapt! Ieder zijn eigen smaak toch. Ik zie soms ook kinderkamers waarvan ik denk dat ik het mijn kind nooit aan zou doen... Betekent niet dat een ander het niet mag doen.
Dus als jij het een mooie oplossing vindt, go for it. :icon_biggrin: