Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Bitemarks

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Bitemarks »

*ploft neer*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Morgen samen lunchen bite? Kunnen we irl zuchten... Knuffel!
**Self Rescuing Princess**
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Volgende week een keer? Morgen een afspraak met lunch inbegrepen. en thanx
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Volgend week is prima!

Knuffelt de andere troostbankjes nog even, stap ik er weer vanaf, maar ik ben zo flexibel als het weer, dus ehm, ik verwacht terug te komen :)
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Knuffel voor Anne, Bite en Phedre :hug:

Enneh..anne je bent hartstikke welkom hoor!
faery

Bericht door faery »

Wat ontzettend klote Marijke! *geeft kopjes thee en koekjes, want meer valt er niet te doen*
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Owww Marijke, ja dat is ruk inderdaad!

Herkenbaar ook, toen ik nog studeerde was ik standaard diegene die datums van tentamens door elkaar haalde of vergat,of niet op de hoogte was van een veranderd rooster. dat heeft naast veel hilarische momenten ( wachtend op de beoordelingscommisie die maar niet kwam..) ook veel van dit soort situatie's die jij beschrijft opgeleverd.
Ik voel met je mee! :hug:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

K*T marijke!!! echt wel balen:(:(
knufffff
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Communiceren ze dat alleen via een info bord online? geen email of andere melding? Wat stom!

Klein voordeel: jij kent de stof al, en die ken je met de her ook, dan is het opfrissen en niet mega studeren...

Wat vreselijk stom dat ze dat niet beter communiceren!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou ik vind dat je mega-goed bezig bent hoor Marijke! Je moet jezelf echt niet de schuld geven dat je dat niet gecontroleerd hebt want komop, dat gebeurt NOOIT! En je was zelfs nog bedacht op een roosterwijziging en alles. Dat noem ik een pro-voorbereiding met dikke pech.

Mij gebeuren dit soort dingen ook regelmatig. Ik woon een uur van mijn universiteit af, dus als ik voor niets verschijn is dat best kut en dat gebeurt me dus... best vaak :clown:. Ook een keer gehad dat een leraar eerst een hele rant afstak over hoe erg het voor haar was als mensen te laat komen en eerder weggaan. Ik zat te denken: nou, gelukkig ben ik mooi op tijd... Bleek ik in het verkeerde lokaal te zitten en moest ik alsnog weg. :oops:. En ja, ik ben ook een keer door een tentamen heen geslapen en toen zat ik ook te janken. Zo frustrerend! Je bent er klaar voor, je wilt naar school rennen maar t maakt niet uit, je bent al te laat... AAAH!

Probeer te denken: had je verwacht een hertentamen te moeten doen deze keer? Ik denk het niet, want je hebt heel goed geleerd. Dus je kan hem zo in een keer halen. Niks aan t handje. Gewoon nog wat langer de tijd om je voor te bereiden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
iezje

Bericht door iezje »

een knuffel voor marijke.. Dat is zooooo kut
Ik heb zelf ook erg faalangst (oa dus 6x over mijn rijexamen gedaan) maar ik weet nu wel hoe je je voelt...

zelf voel ik me vandaag lichamelijk erg goed alleen voel ik me geestelijk erg rot.. Ik heb gewoon even aandacht nodig. Hoera voor een depressie.. :nopompom: ik ben het echt gewoon zo zat dat ik zo weinig vrolijk ben en als ik het dan even ben, niet kan vasthouden maar meteen weer wegzak in mijn depressie.. de scherpe kantjes zijn er wat meer vanaf, zo kan ik nu wel weer opstaan en eten maar verder..
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ok TMI,

Maar mijn kut/vagina/hoejehetwilnoemen jeukt. Al 2 dagen. En het is weekend, dus naar een dokter gaan is moeilijk. En daarbij sta ik ook niet te springen om met mijn doos voor een dokter te staan...

MAAR HIER WORD IK GEK VAN! :frusty:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Jowela

Bericht door Jowela »

*dikke knuffel voor Marijke*

*geeft aandacht aan iezje* heel herkenbaar maar misschien proberen te denken aan je leuke nieuwe huisje en aan de lange zomeravonden kunnen genieten om in je boomgaard te zitten?? In in ieder geval krijg je een dikke knuffel van me.
neufke

Bericht door neufke »

Voleuse schreef:Maar mijn kut/vagina/hoejehetwilnoemen jeukt. Al 2 dagen. En het is weekend, dus naar een dokter gaan is moeilijk.
Er is toch wel een huisartsenpost waar je terecht kan. Over het algemeen zijn dit soort kwalen vrij onschuldig en iig goed behandelbaar, maar het is een onderdeel van je lichaam waar je er maar 1 van hebt en daar moet je dus extra zuinig op zijn...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja ik ben al geweest :D
Morgen zal t met een kuurtje wel weer over zijn volgens mvr. telefoon-dokter
Plaats reactie