WS valt af!
- eireann
- Site Admin
- Sabrina
Re: WS valt af!
Agreed met anne! Klinkt echt gewoon heel goed om je zo te kunnen voelen en zo tevreden te kunnen zijn met jezelf, go you! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
- Contacteer:
Ik ben niet heel bewust bezig met afvallen, maar ik probeer wel beter op m'n eten te letten. Ik neig alleen een beetje naar een eetverslaving. Gelukkig heb ik tegenwoordig extra medicatie waardoor ik ook 's avonds dekking heb, zodat ik niet zo makkelijk 'eetbuien' krijg zoals voorheen nadat m'n medicatie uitgewerkt was. Het helpt enigzins, maar niet helemaal. Tis 's avonds beetje eten uit gewoonte, uit verveling, om iets te doen te hebben, iets te knabbelen bij het tv kijken enzo. Zelfs als ik niks te knabbelen in huis heb, want dan eet ik wel een boterham (met dikke laag boter & hagelslag; of zelfs met alleen mayo erop) o.i.d.
Inmiddels dus al enkele weken al geen chips of koekjes meer gehad. Alleen paar blokjes pure chocola, die ik eigenlijk had voor als ik weer eens iets wilde bakken met chocola. Ik moet mezelf ook enorm inhouden om dingen niet te kopen, en de neiging onderdrukken de frituur aan te gooien of een blik knakworstjes open te trekken. Echt een vreeeeeselijke craving naar zout&vet, afgewisseld met zoet&vet. Niet kikke! Puur afkicken
.
Positief afsluiten: ik fiets weer relatief vaak
.
Inmiddels dus al enkele weken al geen chips of koekjes meer gehad. Alleen paar blokjes pure chocola, die ik eigenlijk had voor als ik weer eens iets wilde bakken met chocola. Ik moet mezelf ook enorm inhouden om dingen niet te kopen, en de neiging onderdrukken de frituur aan te gooien of een blik knakworstjes open te trekken. Echt een vreeeeeselijke craving naar zout&vet, afgewisseld met zoet&vet. Niet kikke! Puur afkicken

Positief afsluiten: ik fiets weer relatief vaak

- Daantje
- Contacteer:
Beetje corrigerend ondergoed doet wonderen in dat geval.kitten schreef:+2 kilo? In een week? Dan heb je geen sasweek gehad, dan heb je echt lopen bunkeren!
Ik heb geen enkele motivatie meer. Ik hou van mijn volle boezem, die ik eindelijk weer terug heb en ik weet dat die als eerste zal gaan als ik ga afvallen. Ik ben eigenlijk gewoon best wel blij met mijn lijf. Ik heb een taille en ik hou van mijn ronde heupen. Ik baal van het buikje, maar dat is voor een groot deel ook houding. Wie weet dat ik er over een half jaar weer anders bij voel, maar voor nu ga ik gewoon genieten van het leven. Niet bunkeren, maar gewoon genieten!

Yay voor jezelf goed voelen.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Vorige week een paar goede en een paar erg slechte dagen gehad, vandaag en gister gaan goed. Ontbijt, lunch, avondeten, en veel water op kantoor. Cola-light thuis (is ook slecht, maar ja, je moet wat) en 1 warme choco van Smorph (met melk, 2 cacao schepjes en zoetstof)
Nu heb ik een cupasoup kip voor m'n neus staan.... ipv choco.
lastig lastig! helpt dat ik beetje blut ben
niet naar de kantine 
Nu heb ik een cupasoup kip voor m'n neus staan.... ipv choco.
lastig lastig! helpt dat ik beetje blut ben

**Self Rescuing Princess**
- puppie
Cola light is qua calorieen niet slecht hoor Anne!
- JerryM
Cola Light is net water wat dat betreft, dus niks mis mee.
Schijnt dat Cola Zero meer de smaak van Coca Cola heeft, maar dan ook zonder de calorieën.
Schijnt dat Cola Zero meer de smaak van Coca Cola heeft, maar dan ook zonder de calorieën.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- eireann
- Site Admin
Ik dacht dat de zoetstoffen vreselijk slecht waren voor gezondheid in het algemeen... Maar dat is nu niet m'n hoofddoel 

ja, dat heb ik ook gehoord en ik kan ook geen zoetstoffen gebruiken omdat ik dan ongelofelijk (migraine-achtige) hoofdpijn krijg. Zou dat bij jou ook zo kunnen zijn Anne?
- eireann
- Site Admin
Dat zou qua hoofdpijn dan nieuw zijn, ik drink het spul al jaren... Ik heb gehoord dat je van zoetstoffen juist aankomt omdat je trek in zoet toeneemt ofzo
Mmmm, dat zou het dan niet moeten zijn. Verder heb ik gewoon gelezen dat het gewoon niet echt goed is dus ik blijf er gewoon maar van af.
- JerryM
Veiligheid van aspartaam is uitentreuren bewezen.
http://www.google.nl/search?q=aspartame+myth" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik kan bedenken is dat je zelf denkt van ik heb geen suikerwater gedronken, dus dat koekje kan best wel...
http://www.google.nl/search?q=aspartame+myth" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik kan bedenken is dat je zelf denkt van ik heb geen suikerwater gedronken, dus dat koekje kan best wel...
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Daantje
- Contacteer:
Ach ja de aspartaam complottheorie.
Wat ik wel weet is dat zoetstoffen je zoetbehoefte in stand houden. Zo ver ik begrepen heb reageert je lichaam op zoetstof bijna net zo als op echte suikers: het gaat insuline aanmaken.
Wat ik wel weet is dat zoetstoffen je zoetbehoefte in stand houden. Zo ver ik begrepen heb reageert je lichaam op zoetstof bijna net zo als op echte suikers: het gaat insuline aanmaken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
JerryM schreef:Cola Light is net water wat dat betreft, dus niks mis mee.
Het is toch gewoon tzelfde met een ander etiketje?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JerryM
Tja, ik dacht dat dus ook, en dat ze Zero hadden gemaakt omdat ze Light teveel op vrouwen hadden gemarketeteted, en het dus teveel als een vrouwendrankje werd gezien, vandaar dat Zero zo op mannen is gericht.
Maar Zero wordt dus ook omschreven als coca cola zonder.
Ik ben tevreden met Coke Light, en vind Coca Cola te zoet tegenwoordig, dus ik heb niet zo'n zin om te gaan switchen.
Maar Zero wordt dus ook omschreven als coca cola zonder.
Ik ben tevreden met Coke Light, en vind Coca Cola te zoet tegenwoordig, dus ik heb niet zo'n zin om te gaan switchen.
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln